Předem se omlouvám za chyby/překliky/autokorekci
O týden později
Declan
,,Madison teď na to fakt nemáme čas." sykl jsem po ní a ruku kterou mi přejížděla po stehni jsem jí hodil do klína.
,,Ale notak. Víš že by ti to pomohlo od toho naštvaní." řekla a sedla si mi na klín. Ruce si dala kolem mého krku a naklonila se blíž.
,,Vím že mě chceš." zašeptala mi u ucha a jemně mě kousla do ušního lalůčku. Naskočila mi husí kůže a nepatrně jsem se ošil.
,,Mad kdyby na nás někdo přišel máme problém." řekl jsem a snažil se držet v klidu.
,,Jsi šéf, co by s tím udělali?" zeptala se znovu o podívala se mi do očí.
,,Na tom nezáleží nesmí vědět že spím se svojí sestřenicí." řekl jsem a podíval se mimo ní.
,,Klíčový slovo- nevlastní. Jsme vlastně úplně jiný lidi. Jen si moje máma vzala tvýho strejdu když už mě měla s někým jiným. Nejsme nijak propojený, je to jedno." řekla a já se trochu uklidnil.
,,Stejně teď ne. Nemáme na to čas." řekl jsem s povzdechnutím a za boky ji jemně sesunul zpátky na zem.
,,Ah fajn, řeknu si někomu jinýmu." řekla otráveným hlasem a rozešla se ke dveřím.
,,No tak to ne." řekl jsem a rozešel se za ní. Chytl jsem jí za zápěstí a otočil ji k sobě.
,,Najednou máš čas?" zeptala se s úšklebkem a s rukama založenýma na hrudi se mi dívala do očí. Protočil jsem oči a chytl ji za zátylek přitahujíc si jí do hrubého chtíče plného polibku.
,,Na kolena." zavrčel jsem ji u rtů a zatlačil ji na ramena. Ušklíbla se a sesunula mi kalhoty i s boxerkami ke kotníkům. Měl bych hledat Biebera a přemýšlet nad tím jak mu vzít Isabellu, ale chvíle potěšení ničemu neuškodí.
Justin
,,Už pojď dovnitř. Venku je zima." řekla a kolem pasu mi obmotala ruce. ,,Jsi promrzlej, pojď do tepla." řekla potichu a já se k ní otočil čelem.
,,Co kdybychom jeli znovu na ten ostrov?" zeptal jsem se. ,,Abychom měli taky chvilku klidu." řekl jsem a ona se pousmála. ,,Je mi jedno kde budu hlavně že budu s tebou." řekla a to mě přinutilo k malému úsměvu v podobě pozvednutí jednoho koutku rtů.
,,Tak já jdu balit." řekl jsem, jemně vyklouzl z jejího sevření a zašel zpátky do tepla pokoje.
,,Pojedeme hned teď? Vždyť je osm večer." řekla zmateně a dívala se za mnou. ,,To jo,ale cesta tam trvá jedenáct hodin a ještě musíme počítat tak se dvěma navíc pro připravení letadla a cestu na letiště." řekl jsem a začal dávat do jednoho kufru nějaké oblečení které mi zrovna přišlo pod ruku.
,,Na jak dlouho tam budeme?" zeptala se a posadila se na postel. ,,Minimálně měsíc, oba potřebujeme chvíli klidu, a hlavně budeme jen spolu. Holly s Lucifererm dáme ke Khalilovi." řekl jsem a ona přikývla.
,,A co Mark?"zeptala se a já se zastavil v pohybu.
To mi nedošlo. Chtělo by ho to oddělat co nejdřív, už tak j e tam týden..
ČTEŠ
-only love-
FanfictionUž jste také někdy přemýšleli jaké by to bylo být v přívětivé náruči někoho koho opravdu milujete, víte že on miluje vás a udělal by cokoliv jen aby si vás udržel? Já pokaždé po odchodu mého ex, když jsem se zaschlými slzami seděla osamělá a vystra...