83.

441 37 6
                                    

Justin

,,Jaký video?" zeptal jsem se. ,,Justine. Konečně jsi se probudil. Už je ti dobře?" zeptal se Nate a bylo z něj cítit napětí. ,,Jaký video Nathanieli?" zeptal jsem se skrz zaťaté zuby a Nate se podíval na Alexe. ,,Justine neměl bys to vidět." řekl Alex opatrně. ,,Kurva prostě mi ukažte co za videa vám chodí." řekl jsem naštvaně a Alex kývl na Natea aby mi ukázal notebook. ,,Díky." řekl jsem s protočením očí.

,,Za chvíli zase příjdu. Hlavně ať se moc nenaštve." řekl Mike klukům a oni přikývli.

Otevřel jsem 1. video, které bylo měsíc a pár dní staré. Byl to jen deseti sekundový záběr na to jak nějaký muž táhl Bellu do dodávky. Bránila se, ale samozřejmě byl silnější. Hrubě jí hodil do kufru a ona v tu chvíli vypnula. Jen ležela a nehýbala se.

To musí být ze dne co jí unesli. Výraz se mi z naštvaného změnil ve smutný, když jsem si ještě projel asi pět fotek z toho dne, kde byla připoutaná za zápěstí a kotníky k nějaké posteli, nebo spíš matraci, a po čele jí stékal pramínek krve.

Trhaně jsem se nadechl a přešel na další video. Tentokrát to bylo jen video se záběrem na ní. V pokoji byla tma, ale vidět jí bylo skoro jako za dne. Spala, nebo alespoň doufám že jen spala, okolo oka, na tvářích, čelisti, krku, dekoltu a stehnech měla velké modřiny. Ruce i nohy měla připoutané k posteli a na sobě jen zamazané, potrhané triko. Měla nateklý ret a roztrhlé levé obočí.

Vlasy měla rozházené do všech stran a na tvářích byly vidět zaschlé slzy. Obraz se trochu zatřásl a poukázal na mužskou ruku na jejím stehně, která jela víš a víš. Nevědomky jsem zatl čelist a pěsti zlostí a naštvaně sledoval jak jí osahával tam, kde mohu jen já, dokud se se zděšením v očích neprobudila.

,,Prosím nesahej na mě." řekla potichu a cukla sebou snažíc se mu vykroutit. Chtělo se mi brečet z tónu jejího hlasu. Zněla zníčeně a vyčerpaně..

,,Nesnaž se utéct. Bude tě to jen bolet a stejně se ti to nepovede." řekl s úšklebkem a znovu jí pevně stiskl prso přes látku trika. Bell sykla bolestí a zavřela oči.

,,Marku dost." špitla a se slzami v očích se podívala někam za kameru kde hádám byl on.

,,Jen ukážu Bieberovi jak se jeho snoubence daří." uchechtl se a vyhrnul jí nahoru triko. Tím odhalil zbytek jejího těla posetého modřinami. Měla je skoro všude. Na bocích, podbřišku, prsou, žebrech, a bohužel i něco málo na břiše.

Jestli ublíží i miminku tak ho donutím trpět ještě víc než jsem to chystal. Měl jsem v plánu ho zabít rovnou, ale teď přemýšlím, že bych ho jen mučil a potom ho na půl dodělaného nechal trpět ve sklepě mezi krysama. Ať si tam shnije za všechno co dělá.

Zhluboka jsem se nadechl a překlikl na další video, které bylo jen zvuková nahrávka. Dal jsem přehrát a pevně zavřel oči když jsem slyšel Belly pláč a prošení. Brečela, křičela, prosila aby jí nechali být a ten záznam měl přes půl hodiny. Týrali jí přes půl hodiny, a to jen na tomhle záznamu. Samozřejmě jsem to neposlouchal celou dobu. Stačila mi jen minuta.

V dalším videu jsem si myslel že jsem se omylem překlikl na hodně špatný porno. Vážně natáčel jak jí znásilňuje? To je hajzl. Znovu ho celou dobu prosila aby přestal a brečela, ale on ji neposlouchal. Jen do ní přirážel a osahával jí jako by se mu nesesypávala před očima. Bylo vidět jak je vyčerpaná a v bolestech. Bože můj musím jí pomoct co nejdřív. Potřebuju jí zase u sebe. Potřebuju jí zase slyšet, cítit. Tak strašně moc mi chybí.

Projel jsem i ostatní videa kde bylo skoro to samé. Záznamy z toho jak jí mlátí, citově ubližují a nebo jí Mark znásilňuje.
———
Po posledním videu jsem notebook dal vedle sebe a nenápadně si hřbetem ruky setřel pár slz které mi stékaly po tvářích. Rukama jsem si promnul obličej a chvíli tak zůstal. Bolí mě dívat se na to jak trpí. Nezaslouží si to. Nikdy neudělala nic špatnýho, co ho baví na tom jí takhle týrat?

Já jsem sice horší než on, ale na nevinnou holku bych ruku dobrovolně nevztáhl. 

,,Vy jste to viděli?" zeptal jsem se potichu Alexe s Natem, kteří seděli na sedačce a čekali co budu dělat. Ruce jsem si přemístil do klína a nervózně si s nimi hrál. Bojím se o Bellu. Co když jí udělá něco horšího? Co když jí zabije? Nedivil bych se kdyby to jednou přišlo, protože vypadala už tak hrozně zníčeně.

,,Jen Alex." řekl Nate a já pohled přemístil na něj. ,,Viděli jsme to jen my dva doufám. Některý záběry jsou vážně jak v pornu. Mark je nechutnej. Mám chuť ho zabít hned teď." řekl jsem a rozklepanou rukou si projel vlasy.

,,Sakra pořád mě trochu bolí ten hrudník." sykl jsem potichu a ruku si položil zpátky do klína.

,,Měl by jsi spát." zamumlal Nate a já pokroutil hlavou. ,,Nemůžu. Nejde to. Potřebuju vědět že je v bezpečí. A to není. A dokud nebude tak nebudu moct v klidu spát." řekl jsem a opřel se o zeď za mnou. Cítil jsem jak se mi trochu hůř dýchá, a jsem vážně unavenej, ale nechci spát. Nemůžu si tu klidně spát když ona někde trpí.

,,Justine trochu se prospi my se o to nějak postaráme." řekl Alex a já nadzvedl obočí.

,,Alexi neber to zle, ale co jste s tím kurva stihli udělat za celej ten měsíc co jsem byl mimo? Jsem si jistej že jste se nehli z místa. Takže co by se změnilo kdybyste se o to teď zkusili postarat?" zeptal jsem se a oni zůstali potichu.

,,Jednou mi volal Lucas. Je s Bellou a Markem. Ptal se mě jak na tom jsi a v pozadí byl slyšet Belly křik. Bylo to asi tři dny po tom co jí unesli." řekl Alex. ,,Lucas? Ten by jí nikdy nezvládl ublížit. Je úplně neškodnej proč by se spojoval s Markem?" zeptal jsem se. ,,Zařizuje mu obchody." řekl Nate.

,,Myslíš že jí i on ubližuje?" zeptal se opatrně Alex. ,,Pochybuju. Lucase znám. Vážně je neškodnej." řekl jsem s pokroucením hlavy. ,,Spíš by nám mohl pomoct." řekl jsem. ,,Nepůjde proti Markovi.." řekl Alex. ,,Bude muset. Jednou jsem mu ohlídal dceru. Dluží mi to." řekl jsem a znovu si dal na klín počítač.

,,Co jdeš dělat?" zeptal se Nate s pozvednutým obočím. ,,Chci jí zkusit najít." řekl jsem a rychle se proklikal na aplikaci která sledovala její čip. Nefungovalo to. Zamračil jsem se a zkusil to znovu. ,,Proč to kurva nefunguje?" řekl jsem naštvaně a pěstí bouchl do klávesnice.

,,Nerozbij to." řekl Alex a já po něm střelil naštvaným pohledem. ,,Nerozbij to?! Alexi jí kurva nefunguje ten čip co jsem jí dal! A ten nejde jen tak deaktivovat leda by jí ho vyřízli a představit si jak do ní ten zmrd řeže—" řekl jsem a pevně zavřel oči jen při myšlence na to co jsem říkal.

,,Zjistili jsme už dávno že jí ten čip nefunguje, proto už jsme úplně ztracený a nevíme kde hledat.." řekl Alex.

,,Nate zavolej Mikea. Alexi sbal mi všechno co tu mám a já zkusím na něco přijít." řekl jsem a znovu si rozklepanýma rukama najel na tu aplikaci s Belly čipem. Měl jsem v plánu jí dat malý čip i do prstýnku, ale nestihl jsem to a je pryč.

,,Justine musíš ještě ležet." řekl Alex s povzdechnutím. ,,Ležel jsem měsíc, copak to nestačí?" zeptal jsem se otráveným hlasem. ,,Počkej až co řekne Mike."

,,Na to vám kašlu. Já jí musím najít co nejdřív." řekl jsem a proklikával se fotkami ze kterých bych mohl něco zjistit.

,,Justine-" ,,Nech si Justina Alexi, já se cítím v pohodě, normálně fungovat můžu, takže jdu najít Bellu." řekl jsem aniž bych se na něj podíval a pokračoval v práci.

———
Názory do komentů prosím❤️

-only love-Kde žijí příběhy. Začni objevovat