98.

681 41 21
                                    

Opravdu prosím, jděte se podívat na mou novou knížku Unstable. Mám ten nápad ráda a velice bych ocenila větší podporu❤️

Isabella

Ozval se zvuk zámku a dveře se otevřeli. Zhluboka jsem se nadechla když jsem spatřila mého tátu. Šokovaně se na nás podíval a chvíli byl zticha.

,,Co tu děláte?" Zeptal se a pohledem skákal ze mně na Justina.

,,Přišla jsem vás navštívit. Pamatujete jak jste to říkali když jsem byla malá. Že vás jednou budu navštěvovat se svým manželem a dětma... " řekla jsem a on se zamračil.

,,Ale ne s Bieberem a doufám že nejsi těhotná, protože to bych-"

,,Harry kdo je to?" ozval se mamčin hlas a pár sekund později stála vedle něj ve dveřích.

,,Bell." řekla s úsměvem a vtáhla mě do pevného objetí. ,,Chyběla jsi mi." řekla s úsměvem a hned po mně objala i Justina. Ten jí úsměv opětoval a co nejdřív to šlo si mě znovu přitáhl k němu.

,,Pojďte dovnitř." řekla a jemně odstrčila tátu ze dveří.

,,Dáte si něco? K jídlu, pití, cokoli.." řekla a vedla nás do kuchyně. Jay ze mě celou dobu nesundal ruce a sledoval každý pohyb mého táty.

,,Hrozně dlouho jsme se neviděli. Jak se vám daří? A jak se má miminko? A proč jste s sebou nevzali i pejsky?" zeptala se a dala vařit vodu.

,,Mami můžeme si prosím promluvit jen s tátou?" zeptala jsem se a ona se na mě zmateně podívala. ,,Klidně to řekněte i přede mnou." řekla a stejně jako táta si sedla ke stolu.

Podívala jsem se na Justina a ten mi povzbudivě stiskl ruku.

,,Než začnu s nějakým vysvětlování, chci vám jen říct že, Justina hrozně moc miluju. Je pro mě vším a bez něj bych tu už nejspíš ani nebyla. A jestli vám nějak vadí náš vztah tak mě to mrzí, ale to je už váš problém. Nikdy ho neopustím ať už si budete myslet cokoliv..." řekla jsem a radši hned pokračovala aby mě nikdo nestihl přerušit.

,,A teď už k tomu důležitýmu. To jak jsi nám volala asi před dvěma nebo třema týdny a ptala jsi se na miminko. Nemohla jsem ti odpovědět protože jsme o něj přišli. Potratila jsem kvůli Markovi který mě předtím unesl a přes měsíc mě týral a nechal i ostatní aby mě mlátili a zneužívali. Takže jsem potratila... a ještě předtím než mě Mark unesl, Declan střelil Justina který mě tím zachránil. Málem ho zabil, a víte jak bych bez něj dopadla? Zabila bych se. Bez přemýšlení bych šla za ním, protože by to tu pro mě bez něj nemělo žádnou cenu.." řekla jsem a na chvíli se odmlčela, protože se mi chtělo brečet při všech těch vzpomínkách.

,,To neříkej prosím." řekl Justin tiše a smutným pohledem se na mě podíval. ,,Vždyť je to pravda Jayi. Nic by mě tu nedrželo." řekla jsem.

,,Zabila bys i to nevinný dítě?" zeptala se nevěřícně máma. ,,Nezvládla bych jeho výchovu bez Justina." řekla jsem s pokroucením hlavy a setřela si slzy. Ani neposlouchá co přesně říkám, slyší jen to co chce.

,,To je příšerný Bell." řekla Mamka potichu a chtěla mi chytit ruku, ale ucukla jsem a radši jí dala Justinovi. Ten mě objal kolem pasu a jemně mě hladil po boku aby mě uklidnil.

,,Ne to není všechno. Dneska jsme zjistili že jsem znovu těhotná a už teď vím, že to dítě bude mít mnohem lepšího tátu než já, protože tobě se tak ani říkat nedá." řekla jsem a podívala se tátovi přímo do očí.

,,Kvůli tobě, jsem poznala Marka, kvůli tobě, prostřelili Justina, kvůli tobě mě unesli, kvůli tobě jsem potratila a kvůli tobě se mi stalo tolik hrozných věcí... ale taky bych bez tebe asi nikdy nepotkala Justina, takže děkuju, ale pokud nás nedokážete respektovat a ty se spojíš s Declanem, který nás chce zabít..." dostala jsem ze sebe a musela se odmlčet protože mi začaly téct slzy.

-only love-Kde žijí příběhy. Začni objevovat