43.

841 48 81
                                    

Nějak nám tu padá aktivita a to mě vážně mrzí, takže mi prosím napište jestli dělám něco špatně abych to mohla změnit..

Swim- Alec Benjamin

Možná už tady byla, ale já tuhle písničku prostě miluju. Lidi co si myslíte že neznáte Aleca tak pokud znáte písničku-

Let me down slowly

Could you find a way to let me down slowly?
A little sympathy, I hope you can show me
If you wanna go then I'll be so lonely
If you're leavin', baby, let me down slowly
Let me down, down, let me down, down, let me down

Water fountain

Now he's grabbing her hips, and pulling her in
Kissing her lips, and whispering in her ear
And she knows that she shouldn't listen
And that she should be with me by the water fountain

If we have each other

The world's not perfect, but it's not that bad
If we got each other, and that's all we have
I will be your mother, and I'll hold your hand
You should know I'll be there for you


Tak ho aspoň trochu znáte, a doporučuju si poslechnout ještě pár dalších písniček, protože má vážně všechny písničky boží. Moje oblíbené- Mind is a prison, Demons, Must have been a wind, Wolf and the Sheep, Jesus in LA, Swim, Gotta be a reason, Annabelle's homework, Oh my God, Outrunning karma... a je jich vážně strašně moc..

No nic už jdeme na knížku XD


V minulé části-

Justin

,,Víme, že jsme tě vyrušili Bieber. Máme další fotky a chtělo by to abys přijel.." přidal se do rozhovoru Ryan. Podíval jsem se na Bell, která se dívala na moře a vypadala znovu spokojeně. Vážně se mi nechce být ten člověk, který jí znovu zkazí náladu tím že už pojedeme pryč, ale nemám na výběr. Pořád jsem Justin Bieber, a práce dlouho nepočká.

,,Za chvíli jsme tam. Řekněte Khalilovi aby přivezl Lucifera s Blitzem. Někdo musí Bellu hlídat, když nemůžu já."

Justin

-doma-

,,Můžu jít s tebou prosím?" zakňučela Bella a sedla si na postel do tureckého sedu. Povzdechl jsem si a přetáhl si přes hlavu mikinu. ,,Nevím jestli je to dobrý nápad. Radši bys měla být s Luciferem a Blitzem."

,,Třeba vám s tím nějak pomůžu. Prosím." ,,Bell nevím co všechno budeme řešit, a proto tě nechci brát s sebou." pokroutil jsem hlavou a stoupl si naproti ní. Smutně se mi dívala do očí a přímo mě jimi prosila.

,,Proč tam chceš vůbec jít?" zeptal jsem se. Sklopila pohled na své dlaně,  které měla na klíně a nervózně si hrála s prsty. Klekl jsem si a ukazováčkem jí něžně nadzvedl bradu.

,,Nezáleží na tom. Máš pravdu radši zůstanu tady." pousmála se. ,,Záleží na tom, samozřejmě že na tom záleží." řekl jsem a mírně nakrčil obočí. Mám pocit, že je za tím něco víc.

,,Já jen... nevím, prostě se cítím nepříjemně když jsem sama. Jako kdyby mě někdo v kuse sledoval. Takovej nepříjemnej pocit. A k tomu se bojím o tebe, protože se ti taky může kdykoliv něco stát. Prostě se mi nechce být daleko od tebe, ale nechci tě držet od práce. Chápu že je to důležitý.." povzdechla si a pokroutila hlavou.

,,Je dost možný, že nás teď někdo sleduje, ale neboj nic se ti nestane. A ani mně se nic nestane. Kluci jsou tu s námi, stejně jako Lucifer s Blitzem a jsme v bezpečí věř mi." pousmál jsem se a jemně ji políbil na čelo zatímco jsem jí pravou rukou zandaval uvolněný pramínek vlasů za ucho.

,,A jak se sem teda minule dostaly ti muži?" zeptala se potichu s nevinným tázavým pohledem. ,,Nechali jsme odemčené dveře pamatuješ jak jsem se tě ptal?" ušklíbl jsem se. Kdybych je za sebou zamkl hned jak jsem se zbavil Jakea, možná bych se do teď nedozvěděl že mě Bella taky miluje.. no a taky bych nemusel mít na balkóně krvavý fleky na zdi, ale to je vedlejší. (Pro všechny co si nepamatujou- kapitola 37 zhruba ve čtvrtce.)

Přikývla a pousmála se. ,,Pojď sem." řekl jsem a roztáhl ruce. Hned jak si přelezla ke mně na klín jsem jí uvěznil v pevném krátkém objetí. ,,Nikdo už ti nikdy neublíží Bells, slibuju." zašeptal jsem jí do vlasů a odtáhl se. ,,Ale mně nejde jen o mě. Hlavně se nesmí stát nic tobě. Kdybych se musela vrátit k Markovi abych tě zachránila bez rozmýšlení to udělám."

,,Neuděláš, protože bych tě nenechal a nikdo jiný taky ne. A o tomhle už se nebudeme bavit ano? Nechci ani pomyslet na to jaké by to bylo tě nemít u sebe a vědět že ti ten kretén zase ubližuje."

,,Dobře." pousmál jsem se nad její odpovědí a krátce ji políbil na rty předtím než jsem vstal z postele. ,,Pojď se mnou. Kdybychom se bavili o něčem co by pro tebe mohlo být až moc nebezpečný pošlu tě zpátky."

-------

,,Takže co máme v nové obálce?" zeptal jsem se když jsem si stoupl do čela skleněného stolu v zasedací místnosti a upotal si všechnu pozornost. ,,Jenom další fotky, ale na jedný je zezadu něco vyrytýho." mluvil Chaz zatímco mi Tayler podával obálku, kterou jsem hned otevřel a vyndal z ní dnešní fotky. Na pěti jsme byli s Bell na pláži, na dalších třech s Luciferem a Blitzem a potom tam byla poslední kde byla jen Bella. Ta fotka byla hodně stará. Bells na ní mohlo být tak 15. A přesně jak Chaz říkal. Ze zadu té fotky bylo něco vyryto. Přejel jsem po tom ukazováčkem a zamyšleně si to prohlídl pod světlem. Bylo tam několik čísel.

,,Alexi s Masonem vyluštěte co tam je a co to znamená." pokynul jsem jim hlavou a předal fotku. ,,Tyler a Chaz, najděte kde je Mark. Nechci to přibližně. Chci to přesně." přikývli. ,,Ryan, Fredo, chci vědět co má Madison společného s Declanem a kde se nachází, a Khalile zavolej Niallovi o tom co se děje a jestli něco zjistil." všichni se dali do práce. Podíval jsem se na Bell, která si nás vůbec nevšímala a hrála si s Luciferem a Blitzem. Pro sebe jsem se uchechtl. Aspoň vím, že je v pohodě.

Sedl jsem si do svého koženého černého křesla a vzal si do ruky papíry, které musím přečíst a po případě podepsat. Nestihl jsem si však přečíst ani dva papíry, protože jsem znovu pohledem střelil k Belle, která už si nehrála se psy. Zkameněle se dívala směrem ke dveřím, levou rukou hladila Blitze aby ho uklidnila a pravou vrčícího Lucifera za obojek.

,,Bell děje se něco?" zeptal jsem se a celá místnost stichla.

Isabella

Seděla jsem na čistém červeném koberci, který měl Justin v zasedací místnosti a blbla s Luciferem a Blitzem. Vždycky jsem chěla mít psa, a teď se konečně můžu o dva starat. Oba dva jsou úžasní, a milujou drbání. Znovu jsem na sobě cítila pohled, ale tenhle bych poznala vždycky. Patří Justinovi. Jen jsem se pro sebe usmála a hravě chytla Lucifera za tlapku, kterou mi vysmekl ze sevření a položil mi ji na ruku na znamení že chce drbat. Začala jsem ho drbat na břiše a k tomu si různě hrála s Blitzem, který kolem mě pořád pobíhal, když jsem uslyšela ránu a sypání skla. Trhla jsem sebou a vyděšeně jsem se podívala ke dveřím, jestli se mi to jen nezdálo. Ale slyšela jsem cizí mužské hlasy takže se mi to nezdálo.

Hladila jsem Blitze aby nezačal vyšilovat a držela Lucifera za obojek, protože jsem si 100% jistá, že by se tam klidně rozeběhl.

,,Bell děje se něco?" rozlehl se místností hlas, ale to už se hlasy cizích můžů ozývali mnohem blíž. Zvedla jsem se ze země a vystrašeně se natiskla na Justina, který mezitím přišel ke mně a pevně mě chytl kolem pasu.

,,Bude to v pohodě. Postarám se o tebe." zašeptal mi do vlasů.


Nová čáást!

Názory prosím do komentářů :))

-only love-Kde žijí příběhy. Začni objevovat