Justin
,,Jak dlouho ještě pojedeme." zeptal jsem se Alexe a pokračoval v nervózním poklepávání prsty na dveře od auta. Už jedeme asi tři hodiny a v půlce jsem se musel v řízení prohodit s Alexem, protože jsem se klepal a málem nás několikrát naboural.
,,Vzal jsi si ty prášky?" zeptal se mě místo odpovědi. ,,Jak dlouho?" zeptal jsem se znovu a Alex se zamračil. ,,Kurva Justine musíš si brát ty prášky pak se takhle klepeš a nejsi schopnej nic dělat." Zasyčel na mě.
,,To je protože u sebe nemám Bellu. Až bude se mnou tak to bude v pohodě." řekl jsem s protočením očí.
,,Jasný takže až budeš mít Bellu tak ti ty úzkosti zmizej a závislosti taky?" štěkl po mně.
,,Jo ona mi pomůže." zamumlal jsem a díval se z okýnka. Chvíli bylo ticho dokud zase nepromluvil. ,,Proč jsi najednou takovej? Jsi můj mladší brácha a je mi líto čím si procházíš, ale měl by ses nad tím zamyslet i tak že tě Bella bude potřebovat protože si prošla za poslední měsíc a něco nehoráznejma sračkama. Ty bys tu pro ní měl být. Myslíš že na tom bude psychicky tak dobře aby zvládala tvoje problémy?" zeptal se úsečným hlasem a mě najednou polila vlna provinění.
Bože můj jsem hroznej. Ona mě bude potřebovat a já na sebe úplně seru.
,,Máš ty prášky s sebou?" zeptal jsem se potichu. ,,V tašce za tebou." zamumlal a soustředil se na cestu.
,,Modli se aby to začalo zabírat do deseti minut protože tam za čtvrt hodiny jsme."
————
Isabella
,,Dlouho jsme se neviděli. Jak je Bieberovi?" uchechtl se a foukl mi kouř cigarety do obličeje takže jsem se rozkašlala. Fuj proč tohle dělají? Chtějí abych se udusila nebo co?
,,Hodně věcí se změnilo že?" zeptal se mě a drsnou rukou mě 'pohladil' po boku a přejel mi až na prsa. Zavřela jsem oči a otočila hlavu na stranu.
,,Nemáš děcko, nemáš Biebera, budeš si brát Marka..." ušklíbl se a já se na něj ani nepodívala. Chtělo se mi brečet, ale nemohla jsem, nechtěla jsem působit ještě slabší než jsem.
,,Jsi němá?" zavrčel mi u obličeje když jsem na jeho nadávky nijak nereagovala a pevně mě chytl za bradu. ,,Declane moc ji neubliž, ještě nevím jestli si jí vezmu nebo prodám. V druhém případě by měla být v dobrém stavu." řekl Mark a Declan protočil oči. ,,Nemusela, klidně bych si jí koupil i ve špatném. Pokud ji budeš prodávat, jsem první zájemce." ušklíbl se a mně se rozšířily zorničky. Bože můj kde je Justin. Už tu nechci být.
,,Řeknu ti. Teď vás tu nechám." řekl Mark a odešel z místnosti. ,,Já si tě získám i kdyby tě dát nechtěl." řekl po tom co se za Markem zabouchly dveře a přemístil se nade mě na postel. Rozbušilo se mi srdce a vyschlo mi v krku.
Declan je možná hezčí než Mark, ale je mnohem horší. Vůbec nevím co by mi mohl udělat..
,,Trochu si pohrajeme co ty na to?" ušklíbl se a naposledy vydechl kouř předtím než mi rozpálenou cigaretu přiložil ke kůži na klíční kosti a típl jí tím.
Tohle Mark párkrát udělal také, ale pokaždé to bolí víc. Vykřikla jsem bolestí a pevně se chytla řetězů kolem zápěstí.
,,Prosím nedělej to." řekla jsem potichu se slzami v očích a doufala že se na mě vykašle.
,,Přeci si nenechám ujít takovou příležitosti užít si Bieberovi holky." uchechtl se a chytl mě za bradu.
,,Nebreč nebo to bude jen horší." zavrčel mi u obličeje a já se kousla do tváře abych co nejrychleji zahnala slzy.
ČTEŠ
-only love-
FanfictionUž jste také někdy přemýšleli jaké by to bylo být v přívětivé náruči někoho koho opravdu milujete, víte že on miluje vás a udělal by cokoliv jen aby si vás udržel? Já pokaždé po odchodu mého ex, když jsem se zaschlými slzami seděla osamělá a vystra...