53. (13+)

1.1K 41 69
                                    

část 13 +

Byli jste varováni 😏

Isabella

Zavřela  jsem knihu a podívala se z okna naší ložnice. Venku už je tma a  naštěstí je jasná noc. Hvězdy i měsíc svítí. S Ruby jsme se vrátili a  potom se dívali na filmy a povídali si, dokud jí asi před dvěma hodinama  nezavolal Justin do kanceláře, protože museli něco vyřešit..

Knihu  jsem položila vedle sebe a vstala z postele. Brýle jsme položila na  stolek vedle a dlaněmi si promnula obličej. Dnešek byl dlouhej a  náročnej den..

(no těš se až příjde Justin XD)

Zamířila jsem do  koupelny a tam ze sebe svlékla oblečení. Radši jsem se na sebe ani  nepodívala do zrcadla a jen zalezla do sprchy. Zapla jsem vodu a  nastavila jí na správnou teplotu. Nechala jsem na sebe padat kapky teplé  vody a na chvíli zavřela oči.

Netrvalo dlouho a cítila  jsem jak celé mé tělo obklopil chlad. Následně jak se na mě zezadu  natisklo svalnaté mužské tělo. Strachem se mi rozšířily zorničky a celá  jsem zkameněla. Chtěla jsem křičet, ale mé tělo nespolupracovalo. Navíc  se mi v další vteřině na puse objevila mužská dlaň, která mi bránila ve  vydání jakéhokoliv zvuku. Pevně jsem zavřela oči a doufala že se mi to  jen zdá

,,Sh, to jsem jen já  zlato." zašeptal mi Jay do ucha a dlaň z mé pusy stáhl zpátky k tělu.  Celá jsem se uvolnila a snažila se sklidnit rychle bijící srdce.

,,Víš jak jsem se  lekla?" zeptala jsem se a chytla se za srdce. Pohled mu padl na mé ruce  /hrudník a hned se podíval zpátky ke mně do očí.

,,Promiň, ale nešlo tomu odolat." ušklíbl se a znovu se na mě zezadu natiskl.

,,Jayi dost. Chci se umýt." odstrčila jsem ho a natáhla se po šampónu na vlasy.

,,Já to udělám." vzal mi  ho z ruky. ,,Co uděláš?" zeptala jsem se nechápavě. ,,Umeju ti vlasy."  řekl znovu. ,,Otoč se zády ke mně." řekl a na ruku si dal trochu  šampónu. Udělala jsem co mi řekl a znovu se k němu otočila zády. Šampón mi vmasíroval do vlasů a potom ho také vymyl.

,,Hotovo." řekl potichu a jemně mě políbil na rameno.

,,Teď já." řekla jsem a vzala mu z ruky šampón. Stoupla jsem si čelem k němu a vyhoupla se na špičky abych mu dosáhla na vlasy.

To jsem tak malá, nebo je on prostě jenom vysokej?

Celou dobu mě sledoval a držel mě za boky aby mi to neuklouzlo. To by mi vážně chybělo, se tu rozplácnout. Ještě že mě drží. Taky jsem mu šampón z vlasů vymyla a potom hlavici od sprchy vrátila tam kde měla být tak aby na nás znovu dopadala voda. Pořád jsem stála čelem k Justinovi, který měl dlaně položené na mých bocích a jemně mě hladil palci.

,,Promiň Bells, já už to vážně dýl nevydržím." řekl potichu a hned se mi přitiskl na rty. Vydechla jsem  přebytečný vzduch a hned začala spolupracovat. Ruce jsem si obmotala  kolem jeho krku a přitáhla si ho blíž. Naše těla se o sebe jemně třela  zatímco na nás dopadaly teplé kapky vody. Justinovi ruce se přemístily  na můj zadek, který jemně stiskly a potom putovaly pod má stehna. Na  malou chvilku se odtáhl od mých rtů a zamumlal rychlé vyskoč. Udělala  jsem co řekl a vyskočila. Vyhoupl mě na sebe a já jsem si kolem něj  obmotala nohy. Mohla jsem cítit jak vzrušený byl. A nebudu lhát já jsem  byla taky, a to dost.

Rty přemístil na můj  krk, s začal ho různě sát a občas mě i něžně kousl. Potichu jsem  vzdychla když našel moje citlivé místo a pevněji stiskla celou dobu  zavřené oči.

-only love-Kde žijí příběhy. Začni objevovat