Justin Bieber- Hold on
Justinova nová písnička, pokud jste ještě neslyšeli koukejte si jí pustit.
Justin
Jednou rukou jsem k sobě pevně tiskl třesoucí se Bell a poslouchal co se děje za dveřmi. Tahle místnost je zvukotěsná, ale jen z naší strany, takže my slyšíme co se děje venku, ale nás slyšet nemůžou.
,,Najděte pracovnu ty papíry tam musí být." slyšeli jsme jeden hlas, který patřil kdo ví komu. ,,Fredo vidíš kde jsou?" zeptal jsem se ho. Hned sklopil pohled k počítači a chvíli tam něco klikal.
,,V kuchyni." přikývl jsem nad jeho odpovědí. ,,Můžeme je obklíčit. Alexi odveď Bellu do mojí pracovny a potom dolů do bezpečí. Víš jak se tam dostat. Ať už se bude dít cokoliv, Bella bude úplně v pořádku jasný?" řekl jsem pevným hlasem a po všech se podíval abych se ujistil, že rozumí.
,,Takže jako vždy- Tyler a Chaz půjdou z prava, Mason, Ryan z leva, já ze předu a Alex se připojí k Fredovi až odvede Bellu. Budete stát za nimi. První půjde Fredo, potom Tyler s Chazem, Mason s Ryanem já hned za vámi a Alex s Bellou mezitím přejdou do mé pracovny. Tady je klíč. Dej ho Belle až budeš odcházet." dal jsem Alexovi klíč od mé pracovny.
,,Bell, jdi s Alexem a zůstaň tam kam tě dovede dokud pro tebe nepříjdu já dobře?" řekl jsem s pohledem do jejích lesknoucích se vystrašených očí. Přikývla na souhlas. Pousmál jsem se a na krátkou chvíli jí vtáhl do pevného objetí.
,,Dej na sebe pozor prosím." zašeptala mi do ucha a jemně mě políbila na krk čím zavinila příjemnou vlnu tepla a energie proběhnout celým mým tělem. Pousmál jsem se, ale neodpověděl jí.
,,Fredo můžeš." řekl jsem a Bell předal Alexovi. Z poza opasku jsem si vyndal zbraň a naposledy se podíval na Bell, která mě sledovala se slzami v očích než jsem odešel za nimi. Už bylo slyšet i vrčení Lucifera s Blitzem, kteří k nim také doběhli a nebezpečně cenili zuby.
,,Biebere kolik těch poskoků máš." zachechtal se ten co stál přímo předemnou a rozhlédl se okolo. Bylo jich tu asi pět, ale to neznamená že jsou sami.
,,Nemáš být náhodou mrtvý Rossi?" pronesl jsem s jedovatostí v hlase. (Aby jste se v tom potom nezamotali, jméno toho týpka je- Marco Rossi)
,,Zabil jsi mé dvojče Biebere ne mě. Ale co by se od tebe taky dalo čekat. Vždycky jsi byl slabý." uchechtl se a přistoupil blíž ke mně. Na to všichni reagovali. Lucifer s Blitzem každý po mé jedné straně nebezpečně zavrčeli a byli připravení zabíjet. Ostatní přistoupili blíže do středu a pozorně sledovali každý pohyb co Marco a jeho chlapi udělali.
,,Možná jsem byl slabý, ale nikdy ne tak jako ty." naštvaně jsem po něm šlehl očima. Alex se už vrátil. Zaujal svou pozici a nenápadně hlavou pokynul ke schodišti. Je jich tu víc a jsou nahoře.
,,Jak se ti to asi bude líbit, až najdeme tvojí milovanou. Jak že se jmenuje Davies?" uchechtl se a pokroutil hlavou. Při její zmínce se mi naply všechny svaly v těle. Ten způsob jakým řekl její jméno mě jen podporoval v tom po něm co nejdřív skočit a zabít ho.
,,Slyšel jsem že má úžasné tělo. Dobrá prsa, zadek, tak akorát hubená, úzký pas. V posteli musí být úžasná. Mám pravdu Biebere?" pevně jsem zatl čelist a s ní i pěsti. Překračuje hranici. Takhle nechutně bych o Bell nikdy nemluvil. Je sice nádherná a to ve všech ohledech, ale říkat to tak nechutným oplzle nadrženým způsobem? Nikdy.
,,No to snad ne. Ty jsi jí ještě nepřetáhl že?" zachechtal se a jeho chlapy s ním. Alex po mně střelil pohled, a ptal jsem jestli ho nechám kecat nebo mají něco udělat.
ČTEŠ
-only love-
FanfictionUž jste také někdy přemýšleli jaké by to bylo být v přívětivé náruči někoho koho opravdu milujete, víte že on miluje vás a udělal by cokoliv jen aby si vás udržel? Já pokaždé po odchodu mého ex, když jsem se zaschlými slzami seděla osamělá a vystra...