E-GIRLS ARE RUINING MY LIFE!- ke kapitole se vůbec nehodí, ale hrála mi v hlavě. Takže pokud chcete... XD
Justin
Probudil jsem se a rukou zašmátral na místo vedle sebe, které bylo prázdné. Vystřelil jsem do sedu a rozhlédl se po celém pokoji, jestli tu někde neuvidím Bell. Po neůspěšné hledání jsem se podíval na hodiny. Devět ráno. Tak to už bude nejspíš vzhůru. Protáhl jsem se a se zívnutím vstal z postele. Vykašlal jsem se na nandavání trika a jen v teplácích sešel dolů ke kuchyni.
,,To bylo před pěti lety a měla jsem blbej den. To se nepočítá." slyšel jsem Bell říct uraženým hlasem. Dobře.. o čem, že se to baví?
,,Počítá." ozval se Nial načež jsem protočil oči. Vůbec by tu neměl být, a ani ho tu nechci, jen mi bude pořád přebírat Bell.
,,Nepočítá."
,,Ale počítá."
,,Říkám, že se to nepočítá takže se to ne-po-čí-tá." řekla znovu Bell. Slyšel jsem smích kluků a po pár vteřinách vešel dovnitř.
,,Dobré ráno Justine." ozval se Fredo a všichni mě pozdravili hned po něm. Přikývl jsem a přešel k Bell, která něco dělala u sporáku. Usmál jsem se. Naštěstí byli všichni zažraní hluboko ve svých konverzacích a nevěnovali nám žádnou pozornost. Obmotal jsem ruce kolem jejího drobného pasu a hlavu si položil na její rameno. ,,Dobré ráno princezno." zašeptal jsem ji chraplavě do ucha. Mohl jsem cítit jak ji naskočila husí kůže. Pomalu jsem ji pustil, aby mohla v klidu pokračovat ve své práci.
,,Dobré ráno Jasey." usmála se. ,,Jasey?" ušklíbl jsem se nad tím oslovením. ,,Uhm. Nelíbí se ti?" usmála se a pokračovala v obstarávání různých pánviček. ,,Líbí, ale je to nezvyk." s úsměvem jsem pokrčil rameny. ,,Dostanu pusu na dobrý ráno?" ohrnul jsem spodní ret a udělal psí oči. Otočila se ke mně čelem a rychle mi vtiskla malý polibek na tvář. ,,A to je všechno?" zakňučel jsem. Roztomile se zasmála a ztlumila plamen na sporáku. Podívala se na ostatní a po zkontrolování, že se nikdo nedíva mi pomalu obmotala ruce kolem krku a dívala se mi do očí.
Nial
Co to sakra?
Bella objímá Biebera kolem krku? Vždyť je to gangster sakra! Navíc je šílenej. Kdykoliv mu může přeskočit a ublíží jí. Proč jsou u sebe tak blízko?!
Zvedl jsem se ze židle a rychle k nim přešel.
,,Bell, můžu s tebou mluvit?" zeptal jsem se a setkal se s jeho smrtícím pohledem. Bell se od něj rychle odtáhla a lehce se začervenala.
,,Uhm, jo.. jasně." plaše se usmála. ,,Justine pohlídej mi to jídlo na chvíli prosím. Hlavně ať se to nespálí." usmála se na něj načež jsem protočil oči a radši už vyšel z kuchyně abych se na to nemusel dívat. Bella za mnou hned přiběhla.
,,Co se děje?" zeptala se s nevinným pohledem.
,,Co se děje? Vážně Bell? Víš vůbec co je zač? Vždyť ti může kdykoliv ublížit, navíc je jasný, že tě chce určitě jenom do postele." vyprskl jsem a založil si ruce na hrudi.
,,Co furt máte s tím 'nevíš co jsem zač'? Justin by mi neublížil Andrew, vím co dělám."
,,Neměla by ses kolem něj tak motat Bell, co jste to v tý kuchyni vůbec dělali?"
,,Skákali jsme přes Amazonku a lítali v duhových obláčcích s jednorožcema." protočila ironicky očima. ,,Chápu, proč se staráš Andrew, ale já mu věřím. Je lepší než Mark. Mnohem lepší, chová se ke mně líp než kdo jiný. Mám ho ráda Andrew. Proč tomu nerozumíš?" řekla zoufale.
ČTEŠ
-only love-
FanfictionUž jste také někdy přemýšleli jaké by to bylo být v přívětivé náruči někoho koho opravdu milujete, víte že on miluje vás a udělal by cokoliv jen aby si vás udržel? Já pokaždé po odchodu mého ex, když jsem se zaschlými slzami seděla osamělá a vystra...