63.

699 32 94
                                    


Like that- Doja Cat ft. Gucci mane

Isabella

Probudila jsem se na tiché škrábání na dveře a kňučení Holly. Podívala jsem se ke dveřím u kterých se stlačila klika a za chvílu už do pokoje vběhli Lucifer s Holly. Usmála jsem se. Zapomněla jsem, že si dokáže otevřít dveře. Lucifer vyskočil na postel a lehl si na naše nohy a já vyzvedla Holly, která ještě byla malinká takže se sem nemohla dostat.

Justin kolem mě upevnil sevření a víc se na mě natiskl. Pohladila jsem ho po vlasech a objala ho. Včera byl hroznej den, ale zvládli jsme to. Nejsem na něj naštvaná za to, že si blbě vyložil to co jsem říkala Andrewovi, jen mě to trochu mrzí.. K tomu mě bolí to břicho a trochu i hlava z toho jak jsem brečela a z toho, že jsem v noci skoro nespala.

flashback

Pomalu jsem otevřela oči a rozespale párkrát zamrkala abych líp viděla. Pořád byla noc a pokoj osvětloval jen měsíc a hvězdy. Slyšela jsem jak Justin zase potichu vzlykl a podívala se na něj.

Aw, zase se mu zdá něco hnusnýho. Obmotala jsem kolem něj ruce a vtáhla ho do pevného objetí. Hladila jsem ho po vlasech a šeptala utěšující věty. Cítila jsem jak mi jeho slzy máčí rameno a trochu se celý třásl. Chtěla bych mu pomoct, ale nevím jak..

Justin

-,,Uh, ty jsi neponaučitelnej! Já už takhle dál prostě nemůžu! Je konec Justine!" zakřičela a hodila po mně prstýnek, který jsem jí dal. Rozšířily se mi zorničky a ztěžka jsem dýchal. ,,Co tím myslíš? Jak jako je konec? Tohle nemůžeš Bell." řekl jsem ublíženým hlasem a chytl jí za ruku, ale vysmekla se mi a ustoupila dozadu.

,,Prostě už s tebou nechci být, je to tak těžký pochopit?! Pořád mi jen ubližuješ a držíš mě v týhle díře kde nikdo kromě tebe není. Vzal jsi mě od všeho co jsem měla ráda a myslíš si, že s tebou budu chtít být? Jsi blázen! Celou dobu, se snažím získat tvojí důvěru abych potom mohla utéct, ale tobě to prostě nedošlo! Nemiluju tě Justine a nikdy jsem nemilovala. Ty si totiž ničí lásku nezasloužíš! Jsi monstrum! Prostě je konec!" zakřičela mi do obličeje. Cítil jsem ohromnou bolest na hrudi. Její slova mi ublížila víc než cokoliv jiného. Nikdy mě nemilovala? Je konec? Z očí mi tekly slzy a nemohl jsem se hnout z místa. Jen jsem se na ní díval jak odchází za Niallem, který stál u auta a hned jak k němu přišla jí políbil a odjeli. V zádech jsem cítil bodavou bolest. Otočil jsem se a čelil tak Markovi, který se ďábelsky ušklíbal a v ruce držel zbraň-

Rychle jsem otevřel oči a zhluboka dýchal. Celý jsem se trochu třásl a z očí mi tekly slzy. Slyšel jsem jak mi Bella něco šeptá do vlasů a cítil jak mě pevně objímá.

,,Jsi tu?" zeptal jsem se nevěřícně. ,,Samozřejmě, že jsem. Nikdy tě neopustím Jasey." řekla potichu a mně se do očí znovu nahrnuly slzy.

,,Zdálo se mi, že jsi odešla za Niallem a říkala jsi mi, že jsi se mnou nikdy nechtěla být a celou dobu jsi jen předstírala, že mě miluješ aby sis získala mojí důvěru a mohla utéct a nakonci byl i Mark." řekl jsem a ona mi setřela slzy, které mi stále tekly z očí.

,,To se nikdy nestane. Byl to jen sen. Nikdy tě neopustím. Nikdy. Miluju tě a myslím to vážně." řekla s pohledem upřeným do mých očí. Věřím jí.

,,Já tebe taky.. odpusť mi prosím to jak ti pořád ubližuju. Už to nikdy neudělám." řekl jsem. ,,Jayi odpustit to můžu, ale už jsi mi dvakrát slíbil že mi neublížíš a vždycky jsi to zase porušil. Jak mám vědět, že to neuděláš znovu?" řekla smutně. ,,Neudělám. A když jo tak -nevím- třeba mi taky něco udělej. Klidně mě můžeš střelit. Se zbraní umíš. Je úplně jedno co mi uděláš, uvědomím si že jsem ti zase ublížil a zasloužím si to." řekl jsem a myslel to vážně. Už nikdy jí nechci ublížit.

-only love-Kde žijí příběhy. Začni objevovat