-o týden později-
Isabella
Setřela jsem si slzy a schoulila se do klubíčka v rohu sprchy. Prý se mám upravit, schovat modřiny a obléci si šaty které mi přinese a půjdeme na nějaký jednání nebo co...
Zavřela jsem oči a rukama si objala tělo. Cítím se tak špinavá.
-flashback-
,,Za tři hodiny máme nějakou akci a ty půjdeš se mnou." ,,Tak na to zapomeň. Nikam s tebou nejdu." řekla jsem a otočila hlavu na druhou stranu. Přišel ke mně a hrubě mi otočil hlavu zpátky na něj.,,Přestaň si na mě dovolovat. Do teď jsem se celkem držel, ale víš co? Jebu na to. Už je mi u prdele jestli to tak chceš nebo ne, prostě si s tebou budu dělat co chci." zavrčel a sundal si triko.
,,Ne prosím nedělej to." řekla jsem vystrašeným hlasem a trhla s řetězama. Jen se uchechtl a vysvlečený si lehl nade mě. ,,Moc dobře víš že ti prošení nepomůže." řekl z nočního stolku vedle si vzal nůž. Přejel mi tupou stranou po stehni až se dostal k lemu mých kalhotek. Podíval se na mě a jedním tahem je rozřízl. Strhl je ze mě a hodil někam na zem.
,,Chybělo mi tvoje tělo. Až na to že jsi předtím nebyla těhotná." Zašklebil se a silně mi nehtem nakreslil na břicho kříž. Pevně jsem zavřela oči a rukama se chytla řetězů, protože to dost bolelo, ale ještě větší bolest přišla když do mě vnikl.
Rychle jsem otevřela oči a vykřikla. Už dlouho jsem takovou bolest necítila a nechtěla jsem to už nikdy zažít.
,,Dost, prosím dost." vzlykla jsem ale on neposlouchal.
-endofflashback-
A teď se mám připravit na nějakou tu jeho 'akci'.. cítím se zneužitá, špinavá.. nesnáším ho, tak hrozně moc ho nesnáším. Všechno mě bolí, jen se modlím aby bylo miminko v pořádku.
,,Isabello dělej." ozval se jeho hlas a hlasité zaklepání na dveře od koupelny. Trochu jsem nadskočila od leknutí a rychle vypnula sprchu.
Vylezla jsem ven, osušila se a vyfénovala si vlasy. Podívala jsem se na sebe do zrcadla a znovu se mi do očí nahrnuly slzy.
Na několika místech jsem byla pokrytá modřinami. Mark mě možná nemlátil, ale ti kteří mě měli hlídat ano. Vždy jim povolil si se mnou dělat cokoliv kromě sexu. To prý smí jen on. Ale jinak je to na nich..
A tohle mám zakrýt? Však ty modřiny mám skoro všude.
Setřela jsem si slzy a z umyvadla si vzala nějaký make-up a korektor co mi Mark dal na zamaskování. Za pár minut jsem měla hotovo a v ručníků jsem opatrně vyšla do pokoje, kde na posteli seděl on.
Zůstala jsem stát ve dveřích koupelny a neodvážila se ani nadechnout.
,,Tohle si oblíkni. A nějak se namaluj." řekl s protočením očí a podal mi tašku ve které byly hodně malé rudě červené šaty.
,,To na sebe nenatáhnu." špitla jsem když jsem si je prohlídla. ,,Taky bys měla zhubnout. Bieber tě rozmazluje." řekla mě při zmínce Justina bodlo u srdce. Tak hrozně moc si přeju aby se tu ukázal a zachránil mě z tohohle pekla.
,,Prostě si to obleč, aspoň jednou nebudeš vypadat jak chlap. Nechápu proč furt taháš jeho hadry." řekl a já se otočila zpátky ke koupelně že se tam převlíknu ale zastavil mě.
,,Tady se převlíkni." řekl. ,,Ale tady jsi ty." řekla jsem potichu. ,,O to jde. Navíc to není jako bych tě nikdy neviděl nahou." uchechtl se. Je nechutnej.
ČTEŠ
-only love-
FanfictionUž jste také někdy přemýšleli jaké by to bylo být v přívětivé náruči někoho koho opravdu milujete, víte že on miluje vás a udělal by cokoliv jen aby si vás udržel? Já pokaždé po odchodu mého ex, když jsem se zaschlými slzami seděla osamělá a vystra...