Go Loko- YG ft. Tyga, Jon Z
Isabella
,,Bells musíš vstát, prosím zkus to." pomalu jsem otevřela unavené oči a párkrát zamrkala aby se mi rozjasnil obraz. Spatřila jsem tak Justina posetého modřinami, od krve, s pistolí v ruce a zmoženým výrazem. Unaveně jsem se zapřela o pravou ruku a snažila se vstát, ale selhala jsem. Celé tělo mi hořelo. ,,Nejde to." zašeptala jsem a znovu se o to pokusila. Byla jsem až moc slabá. ,,Prosím, slibuju, že tě odsud dostanu, ale musíš se snažit." zakňučel Justin chraplavým hlasem a něžně mě podepřel. Pomalu jsem se zvedla do sedu, ale někdo nás přerušil.
,,Podívejme se na ně." ozval se hlas ode dveří. Vyděšeně jsem se podívala tím směrem a setkala se tak s jeho nechutným úšklebkem. ,,Biebere, nechápu proč se pořád snažíš, nikdy ti nebude patřit. Vždycky byla a bude moje." zachechtal se a přešel k nám blíž. ,,Závidíš mi Marku? S tebou dobrovolně nevydržela ani tři měsíce." zavrčel nazpátek Justin a postavil se přede mě. Chránil mě svým tělem.
,,Závidím? Ani náhodou. Ale překážíš mi tu." všechno jsem sledovala jako kdyby to bylo z pohledu někoho úplně jiného, jako kdybych byla jen divák. Přitom jsem pod sebou cítila mokrou, studenou sklepní podlahu. Stejně tak i napjatou atmosféru v místnosti. ,,Proč nás nenecháš být Marku?" zeptal se Justin a pomalu, nenápadně si přendal zbraň z jedné ruky do druhé. ,,Myslíš si, že nevím co chceš udělat Bieber? Na to tě znám až moc dlouho." zasmál se chladným hlasem. Justin se ucehchtl a vystřelil. Marka trefil přesně do srdce, ten ale na poslední chvíli stihl zmáčknout spoušť. Všechno se odehrálo hrozně rychle. Mark padající k zemi, kulka střelená z jeho zbraně strefujíc' Justinovu hruď blízko u srdce.
Vyděšeně jsem vykřikla a jako by mé tělo znovu nabralo energii. Rychle jsem si klekla k Justinovu slábnoucímu tělu pokládajíc' si jeho hlavu do klína. Jemně jsem ho jednou rukou hladila po vlasech a druhou tiskla postřelené místo. Slzy mi tekly proudem a ani jsem se nesnažila je utírat.
,,Prosím neumírej. Notak Jayi. Prosím.." šeptala jsem a ruku stále pevně držela na ráně. Snažila jsem se zmírnit krvácení, ale nijak to nepomáhalo. Horká tekutina se mi rozlévala po ruce a vpíjela se do Justinovi šedé mikiny. Zhluboka dýchal a jen tak tak držel otevřené oči. Setřela jsem jednu neposlušnou slzu, která mu vytekla z oka a něžně ho políbila na studené čelo. ,,Bells, poslouchej mě prosím." zašeptal a jemně mi stiskl ruku. Bylo to jiné než normálně, stisk měl slabý a dlaň studenou. I tak jsem ale cítila jeho sametovou pokožku a užívala si pocit mé dlaně v té jeho jako kdyby to bylo naposledy. Také to nejspíše bylo.
,,Najdi, najdi si lepšího přítele. Někoho kdo s tímhle nemá vůbec nic společnýho a hlavně nikdy nezapomeň na to že tě miluju." zašeptal chraplavým hlasem a nakonci vykašlal trochu krve. S bolestivým zaskučením a křečovitým výrazem v obličeji na mě upřel svoje krásné karamelky a koutek rtu povytáhl do slabého úsměvu.
,,Neříkej to prosím. Budeš tu s námi, všechno bude dobrý Jasey. Prosím, nezavírej oči, prosím, zkus zůstat vzhůru." šeptala jsem a pevně mu tiskla ránu, ignorujíc fakt, že celá moje ruka byla od krve. Jemně se nahl a pomalu si přitáhl mojí dlaň ke rtům. Jemně ji políbil a já mu ji hned přiložila na studenou tvář. Upřeně se mi díval do očí a nechal pár slz opustit jeho krásné karamelky.
,,Miluju tě Bells, promiň, promiň mi to." zašeptal a pomalu zavřel oči. ,,Ne." vzlykla jsem a snažila se na jeho bledé kůži nahmatat tep, ale nanašla jsem ani známku života. Přikryla jsem si pusu rukou a nahlas se rozbrečela. ,,Ne to nemůže být pravda, prosím ne.."
Konec
Hah, dělám si srandu, ještě dlouho se tohohle příběhu nezbavíte. Doufám, že jsem alespoň pár lidí nachytala...
No nic, pokračujte ve čtení
Justin
Uprostřed noci mě probudily tiché vzlyky a pocit prázdnosti v mé náruči. Pomalu jsem otevřel oči a zamžoural do tmy, která v pokoji panovala. Podíval jsem se vedle sebe jen abych spatřil stále spící Bellu a stejně tak i její uslzené tváře, které osvětloval měsíc. Něco si zamumlala a za doprovodu nových slz potichu vzlykla. Ale ne, moje láska má zase noční můry. Posadil jsme se a něžně si ji vyzvedl do náruče.
,,Shh, jsem tu s tebou." zašeptal jsem a pomalu se s námi kolíbal ze strany na stranu. Otevřela oči a uslzeně se na mě podívala než se znovu rozbrečela. Pevně mě objala a vzlykala mi do hrudi, zatímco jsem s námi stále kolíbal.
,,On tě zabil." vzlykla a ještě víc se na mě namáčkla. ,,Co to povídáš Bell? Kdo mě zabil? Co se děje?" zeptal jsem se zmateně a jemně ji hladil po vlasech.
,,Mark, zdálo se mi, že jsem byla ve sklepě a byl jsi tam ty. Potom tam přišel Mark, řekl že mu překážíš, ty jsi ho zastřelil, ale on na poslední chvíli vystřelil a trefil tě blízko srdce." vzlykla a zhluboka se nadechla. Celá se třásla a pořád si utírala slzy, které ji tekly z očí.
,,Řekl jsi mi že mě miluješ a že si mám najít někoho lepšího a potom jsi mi umřel v náručí." zašeptala rozklepaně a tiskla se ke mně jak nejvíc to šlo.
,,Tohle se nikdy nestane princezno. Nemusíš se bát. Nikdy se mi nic nestane, ani tobě." šeptal jsem ji uklidňujícím hlasem. Stále se chvěla a potichu vzlykala. Odtáhl jsem si ji od hrudě. Položil jsem jí dlaně na tváře a jemně jí bříšky palců setřel zbylé slzy. Uplakaně se mi dívala do očí. Viděl jsem jak se jí jemně chvěje spodní ret a oči se znovu zalévají slzami.
,,Ale notak zlato." zašeptal jsem a dal jí pramínek vlasů za ucho. Mírně jsem se nahl a něžně ji políbil na její sametově hebké rty. Věnoval jsem jí dlouhý jemný polibek a odtáhl se.
,,Miluju tě Bells." dostal jsem ze sebe potichu a sám se mírně zarazil nad tím že jsem to vůbec dokázal. Se zatajeným dechem se na mě dívala a pozorně mě sledovala.
,,Řekl jsi to." šeplta nevěřícně. Pousmál jsem se. ,,Jsi jediná, které jsem to kdy řekl, žádná jiná ode mě ty dvě slůvka nikdy neuslyší." jemně se usmála se začervenáním sklopila pohled. Dal jsem jí jemný polibek na nos a zvedl ji bradu tak aby se mi dívala znovu do očí.
,,Pojď ještě spát Bell. Ať zítra nejsi unavená." řekl jsem potichu. Přikývla. Lehl jsem si zpátky do měkké matrace. Hned jak se mi Bell uvelebila v náručí jsem nás oba přikryl dekou, a pomalu jsem znovu usnul.
Trochu o ničem, ale Justin konečně Belle řekl že ji miluje jéj!!! Snad se část líbila..
ČTEŠ
-only love-
FanfictionUž jste také někdy přemýšleli jaké by to bylo být v přívětivé náruči někoho koho opravdu milujete, víte že on miluje vás a udělal by cokoliv jen aby si vás udržel? Já pokaždé po odchodu mého ex, když jsem se zaschlými slzami seděla osamělá a vystra...