Už jsem s tím měla pár nedorozumění takže-
Andrew/Drew/An- takhle mu říká Bella
Niall- takhle si říká v mafii, proto mu tak Justin říká
Justin
Zadržel jsem dech. Byla ještě krásnější než si ji pamatuji. Černá sukně krásně obepínala její úžasné křivky, tílkový top dělal její prsa vyditelnějšími a vypadala ještě lépe než normálně. Skousl jsem si ret a dál ji pozoroval. Nial si šel povídat s někým kdo byl v autě zatímco Bell zamykala. Sledoval jsem každý její pohyb a představoval si jak se takhle bude oblíkat jen pro mě, jak takhle bude zamykat náš dům zatímco já budu držet v náručí naše děti.
Bell nejspíš vycítila můj pohled a začala se rozhlížet všude okolo až našla můj pohled který ji ještě před chvílí zkoumavě skenoval. Na pár sekund jsem se upřeně díval do jejích nádherně pomněnkových očí a znovu a znovu se do nich zamilovával. Stejně jako do ní samotné.
Zatl jsem čelist a automaticky dal ruce v pěst když ji Nial vzal kolem pasu a něco ji říkal. Na její tělo nemůže sáhnout nikdo jiný než já.. a ona. Věnovala mu krátký úsměv a znovu se podívala mým směrem, ale neviděla mě. Nejsem chameleon nebo chobotnice, jen mě život naučil jak se schovávat. Roztržitě se přivítala s lidmi v autě a vyjeli pryč. Kývnul jsem na dodávku kterou řídil, Fredo. Hned pochopil a vyjel za nimi.
Nasedl jsem do své matně černé Audi, opřel si hlavu o volant, a nechal myšlenky plynout. Je to co dělám správně? Nemyslím v tom že se chystám někoho unést, ale jestli je tu nějaká šance že by se do mě zamilovala.. Nemám v plánu ji držet v mokrém tmavém sklepě, bez jídla, pití, oblečení, znásilňovat ji, ubližovat nebo dělat cokoliv co by ji mohlo uškodit. Cítím se špatně jen při pomyšlení na to že by se ji mohlo něco stát. Miluju ji a chci aby byla jen moje. Jiná možnost než tahle neexistuje. Nemůžu se dočkat až si před oltářem řekneme ano, až budeme vychovávat naše malé dětičky, které budou stejně krásné jako ona, až spolu zestárneme. Cinknul mi telefon. Podíval jsem se na něj. Upozornění od Freda že už jsou na místě.
Promnul jsem si obličej a rozklikl si aplikaci na které uvidím kde se nachází Bellin telefon. Dal jsem adresu jsem dal do navigace a s lehkým úšklebkem vyjel k mému klubu vzdáleného od všeho dění v centru. Nial asi tuší že po Bell jdu, jinak by zamířili právě do centra. Tam ale všechny kluby vlastním. Jestli si myslí, že jsem jako on neschopný- ochránit lidi na kterých mi záleží, vzít si co chci, jít si za tím.. tak se plete, a to kurva hodně. Jsem noční můra všech menších gangů, i těch větších. S ničím se nezdržuju a nic mi nestojí v cestě, když mě někdo neposlechne chladnokrevně ho zabiju ať je to kdokoliv. Neumím ovládat svůj vztek, takže další nevýhoda pro ostatní.
Vystoupil jsem z auta a šel ke klubu. Kývl jsem na bodyguarda který mě pustil, protože mě tu všichni znají. Kdyby Nial zapojil mozek nikam by dneska Bellu nebral. I tak bych si ji vzal, je jedno jak moc by byla chráněná. Dostal bych se k ní klidně přes stovku chlapů.
,,Kde je?" zeptal jsem se Tylora, což je další z mých bližších přátel, jako Fredo. ,,Tančí s kamarádkou." odpověděl a ukázal na parket kde byla Bell a nějaká bruneta. Vypadala šťastně, smáli se a tancovali na různé písničky, bože je tak sexy. Kývl jsem na Tylora a přešel k baru. Posadil jsem se a objednal si whiskey, barman mi rychle vyhověl a já tak mohl v klidu dál sledovat mojí princeznu. Začaly se okolo mě motat různé děvky, které byly ale tak odporné že jsem je všechny odháněl. Proč bych se měl ale zajímat o ostatní když mám přímo před sebou tu jedinou které patří mé srdce i chtivé pohledy.
,,Justine, mám dvě zprávy." řekl Fredo, který si ke mně právě přisedl. Kývl jsem na něj a vyzval ho tím aby pokračoval s pohledem stále upřeným na parket. ,,Je tu několik Nialových chlapů," první zpráva, která mě nijak nepřekvapuje. Chrání si nejlepší kamarádku, ale nemá šanci. ,,To se, ale dalo čekat." uchechtl jsem se a napil se ze skleničky. ,,Další zpráva je ale horší," řekl nejistě. Zatnul jsem čelist a cítil jak mi černají oči od vzteku. Nevěnoval jsem žádnou pozornost tomu co mi Fredo říkal a pozoroval Bell kolem které se motal jeden z Markových chlapů. ,,Mark je tu." zavrčel jsem. Fredo se na mě podíval zvláštním pohledem. ,,Co myslíš že jsem se ti tu snažil posledních pět minut říct." pokroutil hlavou. ,,David mi nabaluje holku, jdi ho odtáhnout nebo to budu muset udělat já a to rozhodně nebude nic příjemnýho." zavrčel jsem se smrtí v očích a zatnutými pěstmi. Fredo si povzdechnul, ale šel vyplnit rozkaz. Sledoval jsem jak s pomocí Tylera odtáhli Davida od Bell která to celou dobu sledovala se strachem v očích, protože se David hodně bránil a kluci jsou nejlepší chlapy co mám.
K Belle přiběhl Nial a rychle ji objal. Rozhlídl se okolo a zděšeně se zastavil pohledem na mně. Něco rychle zašeptal Bell do ucha, nad čímž jsem se napl a cítil jak se mi znovu barví oči na temně černou barvu vzteku. S posledním pohledem na mě se rychle rozešli směrem k východu. Ostatní lidi se v klidu dále bavili a vůbec neřešili že se tu něco takového děje. Všiml jsem si jak Tyler něco řeší s Davidem a Fredo se díval na mě a čekal na svolení. Jemně jsem kývl hlavou k východu a rozešel se tím směrem stejně jako on. Cítil jsem na sobě několik pohledů a je mi jasné že patřily Nialovým a Markovým chlapům. Vyšel jsem před klub a očima vyhledal Bell. Nasedala do auta které jsem dnes ještě neviděl, a Nial se chystal nasednout na místo řidiče. Stihl jsem si ještě všimnout jak po něm skočil Chaz a svalil ho k zemi, než jsem ucítil ostrou řezavou bolest v levém rameni. Bell se na celé divadlo zděšeně dívala a přísahám že jsem na jejích jindy řůžových tvářích viděl kutálet slzy. Naštvaně jsem se otočil na toho kdo po mně vystřelil a kupodivu to byl právě David. Vytáhl jsem si z opasku svojí zbraň a střelil ho přímo do srdce. Slyšel jsem jak Bell zděšeně vykřikla a viděl jak si zakryla pusu dlaní. Podíval jsem se na ní a můj pohled změkl. Chtěl jsem ji obejmou, držet u sebe a šeptat ji že všechno bude dobré a že se nemusí ničeho bát. Jenže tohle je realita. Místo toho jsem dorazil pár ostatních chlapů od Niala a Marka.
Otočil jsem se na Bell a rychlími kroky k ní přešel. Před obličej jsem ji dal látku s přípravkem který ji na pár hodin uspí. Vyděšeně se na mě podívala, ale začala usínat. ,,Neboj se princezno, už bude dobře." zašeptal jsem a chytl ji do náruče jako nevěstu. Fredo už čekal v dodávce a Tyler řídil moje auto. I s Bell jsem si vlezl do zadu do dodávky a jemně si její hlavu položil na klín. Pohladil jsem ji po vlasech a nechal svoji dlaň na její tváři. ,,Jsi krásná a konečně jen moje." vydechl jsem a jemně ji políbil na plné hebké rty. Vím že si to nebude pamatovat. Odtáhl jsem se a podíval se na její bezchybný obličej. ,,Justine, krvácí ti rameno." řekl zděšeně Fredo a díval se na mě přes zpětné zrcátko. ,,Jen jeď, musíme to stihnou než se Bell probudí." řekl jsem a znovu se na ní zadíval. ,,Justine-" ,,Řekl jsem jeď Fredo tak jeď." zavrčel jsem s narůstajícím vztekem. Nesnáším, když mě neposlouchají a otravují s nepodstatnými věcmi. Bell se trochu zavrtěla a z oka ji ukápla slza. Vystrašeně jsem se na ní podíval a posadil si ji na klín do objetí. Nejspíš se jí zdá něco hnusnýho. Kolíbal jsem s námi ze strany na stranu a za doprovodu Freových řečí o tom, že by nikdy neřekl že zrovna já se zamiluju jsem se ji snažil utěšit, což si myslím že se povedlo. Čekala nás dlouhá cesta, nejprve na letiště, potom mým soukromým letadlem do Kanady kde už jsem nám koupil odlehlou vilu a vše je připravené. Jen doufám že se nevzbudí třeba v půlce cesty..
ČTEŠ
-only love-
أدب الهواةUž jste také někdy přemýšleli jaké by to bylo být v přívětivé náruči někoho koho opravdu milujete, víte že on miluje vás a udělal by cokoliv jen aby si vás udržel? Já pokaždé po odchodu mého ex, když jsem se zaschlými slzami seděla osamělá a vystra...