80.

471 34 31
                                    

Isabella

Vzbudila jsem se protože jsem cítila dotyk na líčku. Nejdřív jsem to neřešila, protože jsem myslela že je to Justin, ale potom mi došlo co všechno se stalo a rychle jsem otevřela oči. Na chvíli mě oslepilo světlo. Několikrát jsem zamrkala a nepříjemně se ošila nad náhlým chladem. Bolelo mě celé tělo, cítila jsem jak mi po spánku teče pramínek krve a v obličeji mi překážely vlasy. Hnula jsem rukou abych si je dala na stranu, ale místností se rozezněl zvuk železa a ruka mi padla zpátky k matraci na které jsem ležela. Mám připoutaný ruce i nohy.

,,Nemá cenu se o něco snažit." ozval se mně známý hlas, který tak nenávidím...

Pomalu jsem se podívala vedle sebe a cítila jak se mi zrychlil dech. ,,Hned mě pusť." zasyčela jsem na něj a trhla s rukama. Třeštila mě hlava, v krku mě pálilo a měla jsem i nepříjemný pocit v břiše.

,,Jsi pořád stejně hloupá." zasmál se a sklonil se ke mně blíž takže byl jen pár centimetrů od mého obličeje. Hlavu jsem zabořila co nejvíc do matrace to šlo.

,,Ale už jsi zase moje. Znovu tě vlastním a budu si s tebou dělat co chci." řekl potichu s úšklebkem a odtáhl se ode mě. ,,Nikdy mě nebudeš vlastnit. Jsem Justina a jeho taky zůstanu." sykla jsem a on se zamračil. Na temeni mě vzal za vlasy a bolestně mi přitiskl hlavu víc dozadu.

,,Jsi vzůru pět minut a už si na mě otevíráš hubu? Měla by ses hodně rychle uklidnit a u být trochu uctivá. Abys něčeho nelitovala." zavrčel a odstoupil ode mě. Uctivá? Si to ani nezaslouží, proč bych se k němu měla chovat hezky, když mi dřív tak moc ublížil?

,,Mám práci. Zůstane tu s tebou Lucas a má povoleno si s tebou dělat co chce. Doufám, že si to užijete." uchechtl se. ,,Ne to nemůžeš!" křikla jsem po něm. Před chvílí jsem na něj byla naštvaná, a nějak moc jsem to neřešila, ale teď tu se mnou nechá nějakýho chlapa, který si se mnou může dělat co chce?!

No copánky mi asi plést nebude. Samozřejmě mě zase znásilní, a to se nesmí stát. Jsem těhotná proboha. Už to že jsem v týhle chladný nechutný místnosti, připoutaná, a jen v nějakým hnusným triku a kalhotkách je špatně.

,,Ale můžu. Můžu si dělat co chci." uchechtl se a otevřel dveře. Do místnosti vešel muž tak ve věku mého táty. Ustrašeně jsem se na něj dívala jen se uchechtl a přišel blíž ke mně. S úšklebkem mě pohladil po tváři a já vyděšeně ucukla.

,,Tak já vás tu nechám abyste měli klid." uchechtl se Mark a odešel.

,,Neublížím ti, nemusíš se bát." řekl Lucas hned co Marka už nebylo slyšet.

Překvapeně jsem se na něj podívala. ,,Nekoukej se tak. Nemohl bych ti ublížit, jsi stejně stará jako moje, teda, můj syn. Navíc já ženský netýrám." uchechtl se a sedl si vedle mě.

,,Jsi Bella že? Já jsem Lucas, ale to už asi víš." řekl a já jen mírně přikývla. Proč se ke mně chová takhle?

,,Proč jste u Marka když říkáte že netýráte ženský?" zeptala jsem se potichu. ,,Tykej mi prosím, a zařizuju mu obchody." řekl.

,,Takže ty jsi zasnoubená s Bieberem?" zeptal se a já přikývla. Jak se asi daří Justinovi? Ani nevím jak dlouho jsem byla mimo. Hrozně moc mi chybí..

,,A prý jsi těhotná..." řekl a já přikývla. Je mi toho miminka líto. Vůbec si tohle nezaslouží. Jsem strašná máma. Budu strašná máma.

,,Přeju vám to. Justin přes všechno to jeho tvrďáctví vypadá jako někdo kdo potřebuje někoho k sobě. Vždycky vypadal moc uzavřený do sebe a osaměle..." ,,Chybí mi." řekla jsem potichu. ,,S tím ti bohužel pomoct nemůžu. Mark by mě zabil a to nejde. Mám doma dceru kdo by se o ní staral?" ,,Před chvíli jsi říkal že máš syna." připomněla jsem mu potichu.

,,Jo.. to mám.. promiň.. já si to pořád trochu pletu. Před měsícem mu bylo 19 a řekl mi že je transgender.. byl jsem v šoku, moje malá holčička se cítí být klukem.. snažím se to všechno pobrat a být mu co největší oporou ale je to složitý. Ještě v patnácti jsem jí dělal copánky a teď... už jsem mu zařídil operace a hormony. Stejně se cítím jako bych pro něj nedělal moc.." povzdechl si a mě to nějakým způsobem dojalo. Asi protože bych si taky přála mít takovýho tátu. Tátu co mě podpoří. Ne toho co mi chce zabít snoubence a dostat mě zpátky jen proto aby mě týral.

,,Už jsem zapomněl jak jsou těhotný všechno prožívají." uchechtl se a setřel mi slzu na pravé tváři. ,,Nemůžu za to." řekla jsem. ,,Vypadáš jako milá holka. Rád bych ti pomohl. Je mi vás líto." řekl a já přikývla a otočila hlavu na druhou stranu.

,,Justin je v komatu. Declan ho postřelil a ztratil hodně krve. Nevím kdy se probudí, nevím jestli se vůbec probudí..." řekla jsem potichu. ,,Myslíš že bys nějak dokázal zjistit jak je na tom? Nebo aspoň až se probudí. Stejně tu budu uvězněná na vždycky pokud mě Alex nenajde. Jen potřebuju vědět, jestli Jay bude v pořádku." řekla jsem a podívala se na něj.

,,Nevím jak to udělat... zítra všichni jedeme pryč. I ty. Jedeme do jinýho domu. Zavolám Alexovi chvíli předtím než budeme odjíždět a až bude čas tak ti to řeknu." řekl. ,,Děkuju." řekla jsem s úsměvem. ,,Objala bych tě, ale nemůžu se hýbat." řekla jsem a cukla rukama. ,,Nedělej to, budeš mít zbytečný modřiny." řekl. ,,Povolil bych ti to, ale nemám klíč.."

,,To je dobrý. Spíš bych ocenila kdyby mi nechal to v čem mě unesl. Nerada bych tu promrzla a navíc to bylo Justina.." ,,Mark to spálil." řekl Lucas s pokroucením hlavy. ,,Jak já ho nesnáším." řekla jsem a protočila oči.

,,Nejdřív jsem se bála, ale nakonec jsem ráda, že mě hlídáš ty." řekla jsem. ,,No ale vždycky to já nebudu." bohužel.. bojím co všechno se tu stane. Chci zpátky k Justinovi.

————
Alex

,,Lucasi obchody teď nějakou dobu nepůjdou mám toho moc." řekl jsem a rukou si promnul čelo.

Bella je pryč tři dny. Nemám tušení kde je, a nemyslím si že jí v nejbližší době najdu...

,,Jak je na tom Justin?" zeptal se. ,,Je v pohodě. Asi do měsíce by se měl vzbudit, a už to není tak rizikový."odpověděl jsem. ,,Počkej jak o tom vlastně víš?" zeptal jsem se.

,,Lucasi dělej!" ozval se z telefonu markův hlas. ,,Nešahej na mě!" Bella. ,,Lucasi kde jste?" vyhrkl jsem. ,,Promiň ale nemůžu ti to říct." řekl a zavěsil. Chvíli jsem jen seděl a snažil se pobrat co se stalo.

,,Alfredo!" zakřičel jsem ke dveřím a o minutu později už byl u mě. ,,Teď mi volal Lucas a je s Bellou a Markem. Musíš je najít." řekl jsem a on přikývl. ,,Nebude to tak lehký.." zamumlal a sedl si ke svému počítači. Chvíli s stan něčím probíral, než se ke mně otočil. ,,Co?" zeptal jsem se s pozvednutým obočím. ,,Nejsou v Kanadě. A Bella by měla mít ten čip který jí Justin očividně dal." ,,Zkus jí najít. Hned tam pojedeme. Zavolám Mikeovi aby připravil letadlo." řekl jsem a znovu si do ruky vzal telefon. ,,A co Justin?" zeptal se Fredo. ,,Postarají se tu o něj. Bellu musíme najít co nejdřív. Nevíme co všechno jí Mark může udělat." řekl jsem a on přikývl.

,,Alexi ten čip nefunguje. Mark ho deaktivoval." řekl. Tohle je hrozný. Nemáme čeho se chytit. Kluci na tu spz přišli, ale auto bylo kradený a zaparkovaný u nějakýho vrakoviště. Víme že jí má Mark, ale nevíme kde je.. ani Belly máma u Daviese nic nenašla. Je to všechno v prdeli...

————
Nová část je tu!

Jinak se teď připravte, že budu celkem skákat v čase cuz by to bylo takový nudný a chceme aby se Justin probudil co nejdřív že.. takže prostě budu trochu přeskakovat.. snad se vám to líbí🤍

-only love-Kde žijí příběhy. Začni objevovat