Justin dneska vydal Justice album lidi, takže nabíhejte na youtube a pouštějte si to!!!!!!!
A taky vydal videoklip k Peaches, kterej úplně miluju, stejně jako tu písničku! (máte ho v médiích!
To je prostě tak dobrej pocit vidět ho šťastnýhoooo!!!
Tahle kapitola měla vyjít 19.3. ale jaksi to nevyšlo no.. XD
Justin
Uběhlo asi pět minut od toho co jsem byl s Bellou sám. Už jsem se ani nenamáhal s utíráním slz. Hlavou mi běhaly všechny vzpomínky co spolu máme a taky všechno to co jsme spolu mohli ještě prožít. Ale teď je pryč.
Moje myšlenky přehlušilo pípání strojů na které byla připojená. Zvedl jsem hlavu a srdce mi vynechalo úder, když jsem si všiml, že znovu dýchá.
Isabella
Dobře na tři to zkusím znovu. řekla jsem si v hlavě.
Raz
Dva
Tři
Znovu jsem se pokusila od sebe odlepit víčka a tentokrát se to povedlo. Hned jsem je ale zavřela, protože mě do očí uděřilo ostré světlo, z kterého mě rozbolela hlava. Slabě jsem stiskla ruku, která měla mou dlaň v té své.
,,Bell?" slyšela jsem tiché zašeptání mého jména. Hrozně mě bolelo břicho a hlava. Znovu jsem pootevřela oči a chtěla se zvednout do sedu, ale něčí ruka mě zastavila.
,,Sh sh sh, lež. Ať si neublížíš ještě víc." ozval se starostlivý jemný hlas.
Podívala jsem se vedle sebe na Justina. Viděla jsem rozmazaně, ale jasně jsem rozeznala ještě čerstvé slzy na jeho tvářích a v lesknoucích se očích.
Nepamatuju si co se stalo, ani jak jsem se sem dostala. Naposledy si pamatuji jak jsme museli jet domů po tom co jsme se potkali s Chloe a Naomi a jinak nic. Všechno je v mlze a někdě hodně daleko v mé hlavě.
Chtěla jsem k němu natáhnout mou pravou ruku, ale něco mě zastavilo. Vyděšeně jsem se na ní podívala. Ne prosím jen to ne. Nesnáším jehly a mít v ruce kanylu je něco jako moje noční můra..
Justin
Chtělo se mi znova brečet, ale štěstím. Nemůžu uvěřit tomu že je vzhůru. Zvládla to. Byla už několik minut mrtvá, ale vrátila se zpátky. Probudila se. Budu si na ní dávat mnohem větší pozor než předtím. Tohle už nikdy nechci zažít znova. Už jí nikdo neublíží.
(Tím bych si nebyla jistá Justine, já tu totiž určuju pravidla, takže nikdy nevíte koho zase budu chtít zabít nebo něco podobnýho. Mám zálusk i na Lucifera s Alexem, ale nevim nevim.. ;))
Do pokoje vtrhl Mike a překvapeně se podíval na Bell, která se vyděšeně dívala na svojí pravou ruku.
,,Ta holka je zázrak." řekl potichu a rychle přeběhl k přístrojům, které začal kontrolovat. Bell se na mě podívala se slzama v očích.
,,Co se děje?" zeptal jsem se a jemně jí znovu chytl za ruku.
,,Prosím dej to pryč." zašeptala chraplavým hlasem a pokynula hlavou ke kanyle.
Podíval jsem se na Mikea, který už šel k Bell.
,,Zkus nemyslet na to že jí tam máš. Pomůže ti to." řekl klidným hlasem. Bella mírně zakroutila hlavou. ,,Ne prosím, dejte to pryč." řekla potichu a na konci se jí zlomil hlas. ,,Justine podej jí tu vodu." řekl Mike a pokynul hlavou ke stolu na kterém byla sklenička s vodou. Hned jsem udělal co mi řekl a přiložil skleničku k Belliným rtům. Trochu se napila ale hned mi zase ruku se skleničkou odstrčila na stranu. Pořád byla slabá a zavíraly se jí oči.
ČTEŠ
-only love-
FanfictionUž jste také někdy přemýšleli jaké by to bylo být v přívětivé náruči někoho koho opravdu milujete, víte že on miluje vás a udělal by cokoliv jen aby si vás udržel? Já pokaždé po odchodu mého ex, když jsem se zaschlými slzami seděla osamělá a vystra...