90.

538 35 37
                                    

Omlouvám se, že je konec tak narychlo ale asi 3x se mi to vymazalo, takže jsem na to už neměla nervy..

Justin

,,Marku ty jsi neponaučitelnej. Nejsi v pozici kdy by sis mohl vyskakovat. Pokud jsi si toho nevšiml tak jsi připoutanej ke stolu s žiletkou v břiše." Řekl jsem a ze stolu za mnou vzal větší nůž.

Zvětšila se mu zorničky když jsem mu ho tupou stranou přiložil pod krk a jemně přitlačil. ,,Copak? Máš strach?" Uchechtl jsem se a nůž odendal dál.

,,Z tebe? To určitě." Řekl s hranou odvážností v hlase. Hraje si na hrdinu? Jak chce. Trochu přitížíme.

,,Měl jsem v plánu použít ty kyseliny už teď ale to bys mi toho moc neřekl." Řekl jsem a nůž položil zpátky na stůl. Vzal jsem si krabičku cigaret a jednu si zapálil.

,,Chcípneš na rakovinu když budeš tolik kouřit." uchechtl se a já mu foukl kouř do obličeje. Zakašlal se a zamračil se na mě.

,,Moc mluvíš." řekl jsem a přiložil mu cigaretu na stranu krku. Znovu vykřikl a já se potichu zasmál nad tím jak ubohý je. Myslí si že je statečný a že mu nějak pomůže to že mně a Belle nadává? Ani náhodou, jen mě tím naštve.

,,Dřív jsme byli jako bráchové na to si nevzpomínáš?" Řekl se zaúpěním. ,,Byli." Odpověděl jsem a cigaretu odhodil na stůl. ,,Dokud jsi se s ním nespojil a nepodrazil nás." Zavrčel jsem a vzal si železný řetěz. Otevřel jsem dvířka ve zdi a položil ho k rozdělanému ohni aby si nežhavil.

,,Declan v té době vypadal slibněji než ty s Alexem. Koneckonců i teď jsou mnohem lepší." Řekl a já si do ruky vzal ten řetěz. Trochu pálil ale ne tolik jako jeho druhý konec. ,,Nechal tě a teď jsi skončil tady. Zabiju tě a bude konec.

,,Příště si rozmysli proti komu půjdeš." sykl jsem a řetěz mu rozpálenou částí přitiskl ke krku.

Myslím že nemusím říkat jak moc řval.

,,Prosím dost." zasýpal a já řetěz odtáhl. Stejně už nebyl tolik nažhavený takže to nebyla zábava.

,,Slyšel jsem dobře? Prosím?" řekl jsem s úšklebkem. ,,Udělám cokoliv jen mě prosím nech jít." řekl a já pokroutil hlavou.

,,Z tohohle ti pitomý prosím nepomůže. Zradil si nás, týral Bellu, unesl mi jí, znovu jí týral, zbil mi dítě, chtěl si jí vzít, a znovu jí týral. Myslíš že ti z tohohle pomůže prosím?" zeptal jsem se naštvaným hlasem.

,,Nechtěl jsem si jí vzít." řekl. ,,Chtěl jsi si jí vzít nebo prodat Marku jakej je v tom kurva rozdíl? Buďto bys jí týral ty nebo někdo jiný a byla by to tvoje vina." zavrčel jsem.

(teď vám předem říkám, že nejsem nějakém vystudovaný chemik, ale snad to mám aspoň trochu dobře a dává to smysl...)

,,Už mě nebavíš." řekl jsem a nasadil si rukavice. Vedle jsem si vzal i roušku a zvedl znovu lahvičku s kyselinou.

,,Pochybuju že víš co je tohle." řekl jsem a odšrouboval víko.

,,Kyselina chloristá  a mám připravený i peroxid vodíku." řekl jsem a on zakroutil hlavou. ,,Prosím nedělej to." ,,To ti taky říkala. A stejně jsi to udělal." řekl jsem a ze stolu si vzal ten prstýnek.

,,Víš co mi poradila?" zeptal jsem se. ,,Abych ti ho narval ho krku." řekl jsem a jemu se rozšířili zorničky a zrychlil se mu dech. Rána na břiše a kolem krku mu začala víc krvácet a já se uchechtl.

,,A já to udělám i ti pomůžu to zapít." řekl jsem a chytl ho za bradu. Násilím jsem mu otevřel pusu a hodil mu tam prstýnek, hned potom jsem vzal lahvičku s kyselinou a nalil mu jí do pusy. V rychlosti jsem vzal i peroxid a nalil mu ho do očí. Začal kašlat a řvát.

-only love-Kde žijí příběhy. Začni objevovat