94. (13+)

798 42 72
                                    

Dnešní část speciálně pro kareisovakacenka všechno nejlepší k narozeninám, děkuju za podporu a jsem ráda že jsme se začali bavit❤️

Snad se část bude líbit, s těma 13+ jsem si vždycky hrozně nejistá..

Isabella

Otevřela jsem oči a spatřila nad sebou Justina. Obklopovala nás tma ale i tak jsem jasně viděla jak blízko mě je. Na rtech mu prohrával malý úsměv a oči mu zářily.

,,Děje se něco?" zeptala jsem se potichu a párkrát zamrkala. ,,Už uplynul týden." řekl a jemně mě políbil na krk zanechávajíc po jeho rtech vlhkou značku. Jemně jsem se zachvěla z pocitu jeho hřejivých rtů na mé chladné kůži a podívala se mu do očí, které s očekáváním čekaly na moji odpověď.

,,Nechceme radši ještě počkat?" zeptala jsem se a všimla si jak mu poklesl výraz. Nechci čekat, ale zajímala mě jeho reakce.

,,Pokud se na to necítíš tak samozřejmě můžeme. Nebudu tě do ničeho nutit." řekl potichu a pohladil mě po tváři.

Pořád stejně ohleduplný. Pro sebe jsem se usmála a omotala mu ruce kolem krku. Přitáhla jsem si ho blíž za zátylek a jemně ho políbila.

Byla z něj cítit nejistota a jemné zmatení.

,,Pomiluj mě prosím." zašeptala jsem blízko jeho ucha a mírně se usmála když jsem si všimla jak mu naběhla husí kůže.

,,Myslel jsem, že-" řekl potichu a já jen pokroutila hlavou. ,,Prosím Jasey." řekla jsem znovu a konečky prstů jemně přejela od jeho zátylku k lopatce a zpátky. Nepatrně se zachvěl a s úsměvem si povzdechl.

,,Co ty se mnou zvládneš udělat." řekl tiše a hlavu zabořil do mého krku kam začal pokládat nespočet sladkých polibků. Od mého ucha putoval rty až k mé klíční kosti a na prsa.

,,Posaď se." řekl mírně chraplavým hlasem a já opatrně udělala co říkal.

,,Svlékni se pro mě." řekl tichým hlubším hlasem smíchaným s kapkou chraplavého. Byla to dokonalá kombinace. Zněl sexy a úžasně jako vždy.

Neotálela jsem ani sekundu a jemně zahákla konečky prstů za lem dlouhého trika na spaní. Pomalu jsem si ho přetáhla přes hlavu a podívala se na něj s otázkou v očích.

Jeho pohled se chtivě pohyboval po mém těle které mu teď bylo skoro celé odhaleno. Černé krajované spodní prádlo, které bylo to poslední co jsem měla na sobě mě nezahalilo úplně, ale nemyslím si že by mu to nějak vadilo.

,,To jsi si vzala schválně že?" řekl potichu zatímco se nervózně kousl do spodního rtu.

,,Možná?" odpověděla jsem otázkou a pousmála se.

,,Tohle z tebe chci sundat sám." vydechl a já na něj jen koukala a čekala co se bude dít.

,,Lehni si." řekl potichu a já tak udělala. Znovu jsem si lehla a trochu se uvelebila tak aby mi to bylo příjemné.

Vyhoupl se nade mě a konečky prstů na levé ruce mi přejel přes stehno, bok, břicho až na levé prso, kde cestu svých prstů ukončil jemným přitlačením palce na moji bradavku zahalenou v tenké černé látce.

Nepatrně jsem zalapala po dechu a on ke mně zvedl pohled.

,,Jsi nádherná." zašeptal a jemně mě políbil předtím než se sklonil k mým prsům chystajíc se je zahrnout pozorností.

-only love-Kde žijí příběhy. Začni objevovat