65.

704 32 105
                                    

Alec Benjamin- Jesus in LA

A omlouvám se za chyby nebo překlepy, jsem vážně unavená.

Pokud něco uvidíte tak to napište do komentů prosím. :))

Justin

Bylo po večeři a už jsme jen seděli a povídali si. Celkem mě znervózňovala Bellina ruka na mém stehně, ale nedával jsem na sobě nic znát. Nebo jsem se alespoň snažil..

,,Kde jste se potkali? Andrew říkal, že nějak na dovolený nebo něco podobnýho." zeptala se Emily s úsměvem. ,,Počkat o vám o nás říkal?" zeptala se zmateně Bella. ,,Tak.. zmínil se.." uchechtl se Harry. ,,Aha... no to je pravda. Potkali jsme se na dovolený a potom jsme se prostě začali bavit." pokrčila rameny Bella. Dobrý, že se to nesnažila vymluvit.

,,A jak dlouho spolu jste?" zeptala se Emily s veselými jiskřičkami v očích a opřela se o dlaně. ,,Za chvíli to bude půl roku." odpověděl jsem s úsměvem a chytl Bell kolem pasu. ,,Jste spolu vážně krásný." usmála se znovu. ,,To už jsme slyšeli několikrát. Děkujeme mami." trochu se zasmála Bella.

,,Kolik ti vlastně je Justine?" zeptal se Harry zaujatě. ,,Za pár měsíců mi bude 23." odpověděl jsem a poslal Belle varovný pohled, když dlaní na mém stehně pomalu jela výš jen se ušklíbla a dlaň zastavila.

,,Oh, to jste od sebe jenom čtyři roky. To je dobrý.." usmála se Emily a já jí úsměv opětoval. ,,A pracuješ už nebo něco studuješ?" zeptal se Harry. ,,Tati," řekla bella s protočením očí. ,,To je v pohodě Bells." usmál jsem se.

,,Pracuju. S bráchou a tátou jsme jako malý chodili hodně často na střelinici, a zbrojní průkaz jsem si udělal co nejdřív to šlo. Prodáváme zbraně a celkem nám to jede." řekl jsem a všiml si jak si Bell trochu oddechla. Vlastně jsem nelhal. Jen jsem neřekl všechno.

,,Tak to musí hodně vydělávat. Taky dobře umím se zbraněma možná bych si od tebe někdy něco mohl koupit." uchechtl se a já se jen přinutil k úsměvu. No tak to radši ne. Jako klidně mu něco prodám, ale fakt nejedeme v nějakej legálnejch věcech. Navíc v tom poslední dobou máme trochu bordel, máme zbraně i drogy na prodej v jedný místnosti, takže tou trávou všechno trochu načuchlo. No Khalil si rozhodně nestěžuje. Ten je pořád sjetej a vážně nevím co by bez drog dělal...

,,Hádám teda, že už žiješ sám.." odmlčel se. Přikývl jsem. ,,Od šestnácti do devatenácti jsem žil s bráchou a kamarádama, ale potom jsem si koupil svůj dům, protože už jsem chtěl mít víc času pro sebe." odpověděl jsem.

,,Od šestnácti? Co na to říkali vaši rodiče?" zeptal se trochu vyvedený z míry. Ztěžka jsem vydechl a ucítil Bellinu dlaň která mě v uklidňujícím tempu hladila po ruce. Ani Emily ani ona nemluvily. Emily posílala Harrymu očima varovný signály a říkala mu tak ať se neptá na hlouposti a Bell se mě snažila uklidnit a povzbudit hlazením po ruce.

,,Rodiče umřeli když mi bylo šestnáct, a můj brácha je o tři roky starší. Proto jsme žili spolu." odpověděl jsem trochu ztěžka. Nerad na to vzpomínám.

,,To je mi moc líto." řekla soucitně Emily. ,,Už je to lepší. Nějak jsem se přes to přenesl." pousmál jsem se na ní. ,,Jak se to stalo?" zeptal se Harry nevěděl jsem na co přesně se ptá, takže jsem neodpověděl a jen se na něj chvíli díval, snažíc se přijít na to co po mně vlastně chce.

,,Jak zemřeli?"zeptal se znovu. 

,,Harry to už přeháníš." ,,Tati dost." ozvaly se Emily s Bellou na stejno. Jsem rád že se za mě trochu postavily, protože jsem stejně neměl v plánu odpovídat. ,,Co je? To se nemůžu zeptat?" protočil oči. Bella se zvedla od stolu a naštvaně se mu dívala přímo do očí. Tohle nevěstí nic dobrýho..

-only love-Kde žijí příběhy. Začni objevovat