71.

607 32 56
                                    

Justin

,,Musím ještě jít něco řešit. Klidně jdi spát. Dnešek byl náročný." řekl jsem a políbil jí na spánek.

,,Počkám na tebe." řekla s úsměvem a sedla si do tureckého sedu doprostřed postele.

,,Jdi spát prosím. Přijdu pozdě." řekl jsem předtím než jsem vyšel ze dveří a šel rovnou do pracovny, kde už na mě čekal Alex.

,,Zvládneš vůbec něco vyřešit když jsi pil?" zeptal se hned jak jsem vešel dovnitř.

,,Děláš jako by to bylo poprvý co jdu po pár skleničkách pracovat." Uchechtl jsem se a sedl si do křesla.

,,Takže co jsi vymyslel?" zeptal jsem se a on mi podal do ruky papír.

,,Moc toho není ale ještě to nějak domyslíme." řekl zatímco jsem si četl co napsal.

,,Dobře... takže ta oslava je za tři dny a Belly narozeniny za týden to máme jasný. No jo, ale je ta oslava dobrej nápad když je těhotná? Neměli bychom to odřeknout a třeba si to oslavit jen tady?" zeptal jsem se a papír položil na stůl před sebe.

,,Já myslím, že dokud nebude pít tak je to v pohodě. Neodříkával bych to.." řekl Alex s pokrčením ramen.

,,Já nevím pořád jsem z toho trochu mimo. Tohle je tak strašně nečekaný. Jsem hrozně rád že je těhotná, ale zároveň se nám to teď absolutně nehodí." řekl jsem a promnul si obličej.

,,Tak na to jsi měl myslet dřív než jsi do ní šel bez ochrany." řekl Alex s uchechtnutím.

,,Bere prášky." odpověděl jsem.

,,Ty nejsou nikdy 100% Navíc kdo ví kolikrát jsi se do ní udělal, hádám že to nebylo jen jednou." znovu se uchechtl.

,,Alexi drž hubu to teď není vůbec podstatný. Hlavní je že je těhotná a já teď musím zvětšit ochranu." Řekl jsem s protočením očí.

,,Jo to bys měl. Kondomy ti asi nic neříkají. Další dítě teď nechcete hádám... Může vůbec otěhotnět ještě jednou když už těhotná je?" Zeptal se. Díval jsem se na něj jestli to fakt myslí vážně ale vypadal tak.

,,Co? Prosimtě kolik jsi toho vypil? Nemůžeš mi spíš pomoct s plánováním?" Zeptal jsem se a začínal být hodně otrávený.

,,Jo jdeme na to." řekl a znovu si vzal do ruky papír.

,,Díky." Řekl jsem s protočením očí.

,,Takže, budeme tu mít minimálně stovku lidí. Pořád se ale bojím že to nestačí.." řekl jsem s pokroucením hlavy.

,,Justine, budete mít kolem sebe sto padesát lidí, jak by tohle mohlo nestačit?" Uchechtl se a vzal si ze skříňky za ním skleničku s flaškou.

,,Nevíme co přesně má Mark v plánu. Musí to být bez chyby." Povzdechl jsem si.

Už jsme dohodnutý, že přijedou zítra. Hned bude schůze kde se dohodneme co přesně budou dělat a nejnáročnější bude zařídit den Belliných narozenin..

,,Bude to bez chyby, uvidíš." Řekl a hodil do sebe další skleničku alkoholu.

,,Alexi přestaň chlastat. Ráno tě potřebuju při smyslech." řekl jsem a flašku mu vzal.

——

,,Dobrý ráno." Ozval se za mnou hlas rozespalé Belly. Zapl jsem si poslední knoflíček košile a s úsměvem jí dal pusu na tvář.

-only love-Kde žijí příběhy. Začni objevovat