Justin
,,Všechno připravený? Všichni jsou tam?" zeptal jsem se Alexe přes telefon. ,,Jo." odpověděl.
,,Večer může začít.." ušklíbl jsem se a hovor položil.
Došel jsem do naší ložnice kde byla Bell se sešitem v ruce a něco dělala.
,,Zlato musím zajet pro něco do města. Nevím kdy se vrátím, ale snad to bude dřív než usneš." řekl jsem a přišel k ní blíž. ,,Zase jedeš pryč?" zeptala se smutně. ,,Musím, taky je mi líto, že spolu skoro nejsme ale nemám na výběr.." povzdechl jsem si.
,,Zkus se vrátit co nejdřív prosím." Řekla a natáhla se ke mně pro pusu, kterou jsem jí bez váhání dal. ,,Zkusím." Odpověděl jsem a jazykem si přejel po rtech. Usmála se a ještě jednou mě políbila předtím než jsem odešel z místnosti.
,,Kath můžeš." řekl jsem když jsem šel přes obývák. Ona přikývla a rozešla se nahoru. Vzal jsem si klíčky od auta a s úsměvem vyjel zařídit poslední detaily.
———
Isabella
,,Ahoj. Mám ti tohle dát." vešla do pokoje Katherine s velkou krabicí v ruce a položila jí na postel.
,,Co to je?" zeptala jsem se a blok položila vedle sebe na noční stolek.
Kath jen pokrčila rameny. ,,Nevím, jen se podívej dovnitř." řekla s malým úsměvem a odešla z pokoje.
Otevřela jsem krabici a zatajila dech když jsem viděla krásné černé šaty a vedle nich i boty na podpatku.
Byly vážně krásný ale nemám sebevědomí na to abych si je někam vzala.. Všimla jsem si obálky která tam s nimi byla a opatrně jí otevřela.
'Doufám, že se ti šaty líbí, máš ale na výběr. Pod postelí je další krabice. Vyndej jí a sama rozhodni co si dnes večer vezmeš. -J'
Usmála jsem se a s malou námahou z pod postele vyndala další krabici. Otevřela jsem jí a vyndala z ní černé kalhoty, top stejné barvy a delší sáčko. Ještě v té krabici byly stříbrné doplňky jako náhrdelník a náušnice.
Oboje je krásný, ale mám nápad jak to smíchat dohromady aby to vypadalo ještě líp.Vzala jsem si další obálku která byla v té krabici kterou jsem teď otevřela a znovu z ní opatrně vzala dopis.
'Vyber si. Je jedno co si vezmeš, protože jsem si jistý že v obojím budeš krásná. Přesně v osm pro tebe někdo přijede. Buď připravená v čas. '
Usmála jsem se a podívala se na hodiny. Je půl šestý. To stihnu v pohodě. Nejdřív se ale musím najíst.
————
Urovnala jsem si šaty, pásek si trochu víc povolila aby malej Bieber netrpěl, přehodila si přes ramena sáčko a vyšla ze dveří.Zabezpečila jsem barák, protože už v něm nikdo jiný nebyl a rozešla se k autu.
Zastavila jsem se v půlce cesty když jsem si všimla mně známé osoby.
,,Andrew! Ty jsi přijel dřív." řekla jsem s velkým úsměvem a pevně ho objala. ,,Přece jsem nemohl být pryč na tvoje narozeniny." usmál se a objetí mi opětoval. ,,To jo. Ale ty jsou až za tři dny." Řekla jsem a odtáhla se. ,,Musíme jet." řekl a otevřel mi dveře od auta. Nevím proč mi na to nic neřekl, ale radši to nebudu řešit..
,,Takžee ty a Bieber?" zeptal se po chvilce jízdy. ,,Jo jsme zasnoubený." řekla jsem s malým úsměvem a on přikývl. ,,A jsi.." ,,Těhotná." doplnila jsem ho. ,,Jak se tohle stalo?" zeptal se s pokroucením hlavy.
,,Noo.. spali jsme spolu.. tak se to většinou děje.." odpověděla jsem jednoduše.
,,Jasný. Detaily nepotřebuju." uchechtl se. ,,Donutil tě k tomu?" zeptal se a já se zarazila. ,,K čemu?" zeptala jsem se. ,,Bello nehraj blbou. Spala jsi s ním dobrovolně, nebo tě k tomu donutil?" zeptal se a já se zamračila.
,,Samozřejmě že dobrovolně. Justin mě miluje Andrew, nikdy by mě k tomu nenutil." řekla jsem s protočením očí.
,,On neumí milovat Bello." štěkl po mně a já cítila jak začínám být víc a víc naštvaná.
,,To ty nemůžeš vědět. Vůbec ho neznáš." zasyčela jsem nazpátek.
,,Znám ho líp než ty." štěknul po mně. ,,Víš jen co dělá za práci. Nemáš tušení jaký je ani jak dobře se ke mně chová." ,,Bavil se s Markem Isabello je jasný že jsou stejný zmrdi." ,,Bavili se spolu na střední Andrew. Už asi pět let jsou proti sobě." řekla jsem nepříjemně. ,,Jsi blbá když si myslíš že tě miluje. Nelez za mnou až tě jednou odkopne nebo ti ublíží, protože to on určitě udělá." zavrčel.
,,Kdybys neřídíl tak bych ti dala pěstí." zavrčela jsem a s rukama založenými na hrudi se dívala z okýnka.
,,Jsme tu." zamumlal po pár minutách jízdy. ,,Fajn." řekla jsem a sama vylezla z auta i když mi nabízel ruku jako pomoc. Urovnala jsem si kalhoty když jsem stála a potom se k němu otočila čelem.
,,Teď už neřídíš." řekla jsem a dala mu pěstí do čelisti a trochu i do rtu. Zrovna na prstu který mu padl na ret jsem měla prstýnek takže jsem mu ho asi roztrhla, ale dobře mu tak. Nikdo nebude urážet Justina.
,,A dneska se mi už radši neukazuj na očích. Zkazil jsi mi náladu." zavrčela jsem zatímco on se držel za čelist a překvapeně se na mě díval.
Justin
,,Už jsou tu." řekl Nate a já přikývl a zvedl se ze židle. ,,To fakt?" zeptal se někoho ve sluchátku s úšklebkem a já se na něj podíval s otázkou v očích.
,,Dala mu pěstí." Řekl mi a uchechtl se. ,,Fakt?" zeptal jsem se a on přikývl. To
je moje holka. ,,Tak to jí musel zase srát. Zaslouží si to čůrák." Uchechtl jsem se a vyšel ze dveří klubu. Došel jsem až k Belle s Niallem a ušklíbl se když jsem si všiml jeho roztrhlého rtu.,,Ahoj zlato." řekl jsem a obmotal jí ruku kolem pasu. Usmála se na mě a políbila mě. ,,Ahoj." řekla s úsměvem. ,,Sluší ti to. Takhle bys měla chodit častěji." řekl jsem a olízl si rty. Nečekal jsem že si to takhle upraví, ale je to sexy.
,,Děkuju, tobě taky." řekla s úsměvem. ,,Hezkej ret Nialle." řekl jsem a i s Bell se rozešel zpátky ke klubu. ,,Co udělal?" zeptal jsem se jí po cestě. ,,Zase o tobě říkal hnusný věci." řekla s pokrčením ramen. ,,Takže jsi mu dala pěstí." řekl jsem a pokýval hlavou. ,,Jo, protože si to zasloužil. Už mě nebaví jak se do tebe pořád naváží." řekla a já se usmál. ,,Už to nebudeme řešit, dobře? Tohle je tvůj večer." řekl jsem a zastavil se před klubem. Přikývla a podívala se mi do očí.
,,Pozval jsem lidi, který máš ráda, ale radši jsem nedělal to klišé překvapení jakože ti zavážu oči a potom tam všichni najednou budou s dortem a ohňostrojem." uchechtl jsem se.
,,Dort máme, ale všechno to uděláme postupně. Hlavně mi řekni kdyby ti třeba bylo z toho hluku špatně nebo by se ti něco líbilo a takový. Nechci tě nutit tu být." řekl jsem a ona se usmála.
,,Jsem si jistá že se mi to bude líbit. Moc děkuju." řekla a políbila mě.
—————
Zase k tomu nemám co říct xdAsi jaký máte názor na Nialla/Andrewa..?
ČTEŠ
-only love-
FanfictionUž jste také někdy přemýšleli jaké by to bylo být v přívětivé náruči někoho koho opravdu milujete, víte že on miluje vás a udělal by cokoliv jen aby si vás udržel? Já pokaždé po odchodu mého ex, když jsem se zaschlými slzami seděla osamělá a vystra...