39.

993 41 33
                                    

Justin Bieber- Confident ft. Chance The Rapper

Reálně, tuhle část-

She said it's her first time
I think she might have lied
Feels so good damn, and I don't know why
I'm addicted

- chci hrozně moc nějak zakomponovat do nějaký knížky, ale nemám tušení jak a do který...

A doufám, že se vám líbí nový obal knížky dám vám ho do médií.. a dost pozdě jsem si uvědomila, že by to vypadalo líp, kdybych udělala aby obě fotky Justina měly oči ve stejné výšce...

Justin

Projel jsem si rukou vlasy a skousl si spodní ret. Tohle se mi vůbec nelíbí a začíná toho na mě být zase moc. Pozorně jsem očima skenoval všechny fotky vyložené na stole a snažil se dát dohromady všechny věci co víme a získat z toho nějaký výsledek.

,,Co všechno víme o Declanovi?" zeptal jsem se a nahl se dopředu dávajíc k sobě čtyři fotky, které vypadaly až podezřele známě vyfocené. Jako kdybych už někdy viděl nějaké od toho kdo je fotil.

,,Declan Mayers. Dvacet sedm let. Žádná rodina, příbuzní, kamarádi... Obchodník s drogami a velice známý a úspěšný v obchodech s bílým masem." zašklebil jsem se. Možná nejsem úplně svatej, ale prodávat nevinné dívky jen proto aby je nějaký nechutný oplzlý chlap zneužíval a potom pravděpodobně zabil předrogováním mi přišlo vždycky nechutný. Už ta představa, že vám někdo unese přítelkyni a potom se dozvíte, že skončila takhle... Nikdy bych nedopustil aby se tohle Belle stalo.

,,Dobře, co jeho gang?" zeptal jsem se poklepávajíc si zamyšleně ukazováčkem na rty, vyměňujíc jednu fotku za další. Cítím se jako u pexesa nebo u karet. Až na to, že tyhle fotky nejsou úplně identické. Jediné co mají podobného je styl focení.

,,No před šesti lety byl na špičce, ale dost rychle jsme ho sesadili a do teď se nevyhrabal zpátky." uchechtl se Fredo opírajíc se zády více do sedačky.

,,Před šesti lety možná a možná se ještě nedostal tak daleko, ale jsem si jistý, že pokud bude mít tu možnost poslat nás ke dnu... Poslat ke dnu... Udělá to... Vyhladili jsme mu celý gang, určitě celou dobu plánoval jak nám to vrátit." pokroutil jsem hlavou.

Vzal jsem si obálku s fotkama mě a Belly z koupelny a vyndal je tak abych se na ně mohl podívat jen já.

,,Biebere notak, třeba nám tyhle fotky taky pomůžou." falešně zafňukal Ryan.

,,Dej pokoj Ryane, takhle vám Bell prostě neukážu." uchechtl jsem se a podíval se na další fotku. Bella je nádherná. Jak jí mohl Mark ublížit? Je tak nevinná a dobrosrdečná. Jako anděl. Anděl, který padl z nebe aby zachránil ztracenou, zmatenou duši...

Mně samozřejmě. Koho jinýho? Nikdo jiný si jí podle všeho nevážil tak jako já. Což absolutně nechápu, ale je to dobře. Teď má mě a já mám tu čest být ten kdo jí ukáže jaké to je být milován.

,,Takhle? Biebere co tam schováváš?" zasmál se Chaz a všichni se ke mně nahrnuli. Rychle jsem fotky sklopil aby nic nebylo vidět. ,,Vážně jděte dělat to co máte. Už několikrát jsem vám řekl, že tyhle fotky neuvidíte." sykl jsem a sám neměl daleko ke smíchu. Kdyby tohle dělal někdo kdo mi není blízký už je dávno po něm. To mi připomíná, že budu muset přemalovat ty krvavé fleky na balkóně. No hrozně se těším. Sarkasmus samozřejmě.

Všichni se otráveně znovu dali do práce, kterou jsem jim přidelil dříve a já tak mohl v klidu pokračovat v obdivování mé krásné dívky. Ještě sice není moje. Nezeptal jsem se jí jestli chce být moje přítelkyně, ale mám to v plánu udělat co nejdřív.

-only love-Kde žijí příběhy. Začni objevovat