Loved by you- Justin Bieber ft. Burna Boy
Moje oblíbenááá!!!
Předem se omlouvám za chyby
Isabella
,,Klidně se ptej. Budu se snažit odpovědět." pokrčila jsem rameny. Nebojím se toho na co se chce zeptat. Vlastně je povahově takový drzejší Justin v ženské podobě. Nevadí mi to. Je s ní sranda a dobře se s ní povídá.
,,Co bylo mezi tebou a Markem?"
,,Jak o tom víš?" zeptala jsem se a překvapeně zvedla obočí. ,,Justin." pokrčila rameny a ušklíbla se. ,,Dobře, co všechno ti řekl?"
,,Zmínil se o tý jizvé kterou ti Mark udělal, neřekl jak, jen že ti jí znovu otevřely ty kulky.. a taky že to je tvůj ex. Nic víc neřekl." pokroutila jsme hlavou. Moc se mi o tom nechce mluvit, nechce se mi na to ani vzpomínat, ale dobře tedy..
,,Um, jo to je pravda. Byla jsem s ním asi tři nebo čtyři měsíce, ze začátku to bylo vážně hezký, ale postupem času to bylo jen horší a horší.. Chtěla jsem to s ním skončit jako normální člověk protože už jsem to nezvládala, ale začal mi ubližovat ještě víc a od tý doby mám tu jizvu." řekla jsem zkráceně a kousla se do rtu když jsem cítila jak se mi vrací všechny vzpomínky na něj.
,,To jsem nevěděla, ale je mi tě líto. Mark byl vždycky kretén.." povzdechla si Ruby a projela si rukou vlasy. ,,Jo to asi byl." řekla jsem potichu a přikývla.
,,Co si povídat o něčem veselejším?" pousmála se po chvíli ticha a já hned nadšeně souhlasila. Téma Mark hrozně nerada probírám. Bohužel se na něj všichni ptají a nedá se tomu vyhnout..
-o tři týdny později-
Tohle je mega velkej skok a fakt jsem ho nechtěla dělat, ale chceme aby byla Bell v pohodě co nejdřív no ne?
Justin
,,Katherine by tu měla být každou chvíli." řekl Alex ve stejnou chvíli co se domem rozezněl zvonek. ,,Hádám, že už tu je." uchechtl jsem se a vydal se ke dveřím otevřít. Hned jak jsem otevřel, mi do objetí vlítla jak jinak než hyperaktivní Katherine. Zasmál jsem se objal jí nazpátek.
,,Hej a co já." ozval se vedle nás Alex. Katherine se ode mě hned se smíchem odtáhla a pospíchala obejmout i Alexe.
,,Páni, máte tu vážně nepořádek." uchechtla se když se odtáhli a rozhlídla se po obýváku.
,,No tak to jsi to ještě neviděla nahoře." ušklíbl se nazpátek Alex. ,,Vzala jsi s sebou ty barvy doufám, protože bílou vážně nemáme."
,,Všechno jsem vzala. Bylo mi jasný že tu nic nebude." řekla s úsměvem a šla ke kufru jejího auta vyndat různé věci na uklízení všeho bordelu a přemalovávání stěn od krve.
,,Alexi jdi jí pomoct a začněte prvním patrem, jdu se podívat po Belle." už je jí líp a nemusí pořád jen ležet, ale pořád by toho neměla moc dělat aby se jí jizva znovu neotevřela. Zašel jsem za roh a pokračoval až ke schodům, které vedly do patra. ,,Bell?" zavolal jsem a chvíli čekal jestli odpoví. Před chvílí byl oběd rozhodně by neměla spát.
O pár sekund později jsem cítil jak mě chytla kolem pasu a i s ní zavřela do koupelny.
,,Co to děláš?" zasmál jsem se když mě pustila. Hned mi ale překryla pusu dlaní. ,,Shh, prozradíš mě. Hrajeme s Ruby a Luciferem na schovávanou." řekla potichu a dlaň mi z pusy sundala.
ČTEŠ
-only love-
FanfictionUž jste také někdy přemýšleli jaké by to bylo být v přívětivé náruči někoho koho opravdu milujete, víte že on miluje vás a udělal by cokoliv jen aby si vás udržel? Já pokaždé po odchodu mého ex, když jsem se zaschlými slzami seděla osamělá a vystra...