14.

1.3K 40 27
                                    

Isabella

Držela jsem se co nejblíže Justina. Bílo černá vila se zlatými doplňky byla celá naplněná muži -kteří byli tak ve věku Justina a starší- v oblecích a několika málo ženami, které hádám byly většinou jen zabavením na jednu noc. Vyděšeně jsem se tiskla k Justinovi a snažila se nevnímat všechny nechutné pohledy, které mi několik z nich věnovalo. Jediná věc co mě uklidňovala bylo Justinovo sevření a fakt že jsem okolo viděla několik známých tváří jako Chaze, Masona, Rayna, Tylera a za námi šel Fredo s Alexem. Prošli jsme okolo někola lidí až jsme se dostali do nějaké odlehlejší části.

,,Aye! Bieber, tak jses nakonec rozhodl ukázat." přispěchal k nám kluk s tmavou pletí a zářivým úsměvem. Bratrsky se s Justinem objali a jeho tmavé oči potom padly na mě. Nepříjemně jsem se ošila pod jeho upřeným pohledem. Olízl si rty a podíval se zpátky na Justina do kterého trochu drkl ramenem. ,,Představíš nás?" zeptal se s úšklebkem. Justin se zasmál a znovu mě jemně chytl kolem pasu. Přitáhl si mě pevně k sobě a já se znovu cítila v bezpečí. Vůbec nerozumím tomu jaký vliv na mě má. ,,To je Isabella, moje.. snoubenka.. Ehm.. Bells, Khalil." ,,Bieber se rozhodl najít si ženu?" zasmál se Khalil. počkat.. Málem jsem se zadusila vlastní slinou a značně zpanikařila. Řekl právě snoubenka? Proč prostě neřekl jen moje jméno? Nic velkého mezi námi není, ke vztahu patří i intimnější doteky, slova, přezdívky...

Dobře.. párkrát jsme se objali, ale nic víc. Proč mě představil takhle? Rozhodně to měl předem naplánované, protože prstýnek který mi dal k šatům vypadá docela jako zásnubní..

Chtěla jsem se propadnout do země. Utéct odtud, stát se neviditělnou, nechat se unést mimozemšťany. Cokoliv jen ne stát tu mezi několika muži ke všemu jako snoubenka Justina Biebera, kterého tu všichni k mému překvapení znali.. Nic z toho jsem ale udělat nemohla. Nevím proč, ale měla jsem pocit že se musím chovat slušně a jako kdyby to byla pravda, protože bych opravdu nechtěla aby si potom všichni říkali že Bieberova 'snoubenka' se neumí chovat a že je tu něco podezřelého.. Ke všemu vím, že když jsem u něj tak se mi snad nic stát nemůže.

,,Bella." nesměle jsem se usmála a podala mu ruku. Usmál se, a jemně ji políbil. Dobře.. tohle jsem nečekala. Stáhla jsem ji zpátky k tělu a nenápadně se namáčkla víc na Justina. ,,Vybral jsis dobře. Tichou a nevinnou jsi vždycky chtěl." mrkl na Justina který se jeho větě zasmál a přikývl. Stydlivě jsem sklopila hlavu a zvedla ji až ve chvíli kdy si mě Justin přitáhl čelem k sobě. Podívala jsem se okolo a všimla si že v místnosti kromě nás nikdo nebyl. Pomocí palce a ukazováčku mě vzal jemně za bradu a nastavil ji tak abych se mu dívala do očí.

,,Všechno v pořádku? Není ti špatně?" zeptal se starostlivě. Podívala jsem se mu hluboko do očí a nevěděla jestli se opravdu zeptat. Přeci jen, měla bych mít vysvětlení nemůže všem okolo jen tak říkat že se budeme brát...

,,Proč jsi řekl, že jsem tvoje snoubenka?" zeptala jsem se potichu. Usmál se a jemně svoje velké hřejivé dlaně přiložil na mé tváře. ,,Protože to znamená, že jsi ke mně blíž než přítelkyně a že to s tebou myslím vážně. Kdybych řekl jen Isabella teď bys možná byla někde v pokoji jako většina žen které tu dnes jsou. Nevíš co se jim honí hlavou Bell, já ano a věř mi že to je jen touha po tvém těle. Takhle by se na tebe neměli ani křivě podívat, protože by potom mohli mít problém se mnou a to nikdo z nich nechce." s pohledem stále upřeným do mých očí mi dal neposlušný pramínek vlasů za ucho a věnoval mi jemný polibek na čelo. Přikývla jsem a pousmála se. Choval se roztomile. ,,Měli bychom jí za nimi aby nás z něčeho nepodezírali." mrkl na mě a znovu mě chytl kolem pasu. Cítila jsem jak se mi barví tváře do červena.

-only love-Kde žijí příběhy. Začni objevovat