58.

853 35 144
                                    

Předem se omlouvám za chyby. Pokud nějaké uvidíte, prosím napište mi to do komentů abych to mohla opravit..

Isabella

Pomalu jsem otevřela oči. Z venku sem šlo světlo, a to mi teď vážně nebylo dvakrát příjemné. Opatrně jsem Holly, která na mě ležela, položila vedle mě a posadila se. Promnula jsem si oči a až teď si uvědomila,  že v tomhle pokoji jsem neusínala. Rozhlédla jsem se okolo, ale Justin nikde nebyl. Ani v koupelně být nemohl. Všude bylo ticho. Pořád mě mrzí jak jsme se pohádali. Nechápu co do něj najednou vjelo, že se začal chovat takhle.

Vstala jsem z postele a přešla do koupelny. Podívala jsem se na sebe do zrcadla. Vypadám děsně. Svlékla jsem si oblečení ve kterém jsem spala a zalezla do sprchy. Pustila jsem vodu a nechala na sebe dopadat horké kapky.

Cítila jsem jak mě znovu začínají štípat oči při vzpomínce na včerejší večer. Rychle jsem několikrát zamrkala abych je zahnala. Už nechci brečet. Nebaví mě to a je to unavující.

Vzala jsem si do ruky šampón a zatímco jsem si myla vlasy jsem vzpomínala na předminulou noc.

(Jsou to asi už čtyři kapitoly, ale jo, vážně je to teprve druhý den po tom co se spolu vyspali.)


,,Jayi dost. Chci se umýt." odstrčila jsem ho a natáhla se po šampónu na vlasy.

,,Já to udělám." vzal mi ho z ruky. ,,Co uděláš?" zeptala jsem se nechápavě. ,,Umeju ti vlasy." řekl znovu. ,,Otoč se zády ke mně." řekl a na ruku si dal trochu šampónu. Udělala jsem co mi řekl a znovu se k němu otočila zády. Šampón mi vmasíroval do vlasů a potom ho také vymyl.

,,Hotovo." řekl potichu a jemně mě políbil na rameno.


Setřela jsem si pár slz, které si znovu našly cestu z mých očí a rychle se umyla. Vůbec nevím jak bude dnešek vypadat. Vím, že se nezvládneme jeden druhému vyhýbat, ale to ani nechci. Chci se s ním bavit. Chci aby bylo všechno jako předtím. Jen nevím jestli to zvládnu. Všechno co včera řekl mi ublížilo. Vyšla jsem ze sprchy, osušila se a vyčistila si zuby. Nakonec jsem si vyfénovala a rozčesala vlasy a vyšla z koupelny zpátky do pokoje. Lucifer s Holly už tu nebyli, takže asi šli do obýváku.

Z šatníku jsem si vzala volné šedé tepláky a Justinovu černou mikinu. Z poličky vedle stolu jsem si vzala brýle a rukou si prohrábla vlasy.

Pomalu jsem vyšla z pokoje a se sklopenou hlavou sešla schody. Hned ke mně přiběhl kňučící Lucifer. Myslela jsem si, že jen chce abych mu dala granule, ale došlo mi proč se tak chová hned jak jsem zvedla pohled.

Zprudka jsem se nadechla a trochu couvla dozadu. Co se tu sakra stalo? A kde je Justin? Rychle jsem došla do obýváku. Všechno bylo rozbité a poházené po zemi. Na lince jsem si všimla lékárničky a vyndaných obvazů.

Bože můj kde je Justin? Je v pořádku? Lucifer i Holly, ale oba byli v jedné části. Hned jsem k nim rychle přišla a zděšeně si překryla pusu rukou, když jsem si všimla krvavé skvrny na zemi. Všude okolo byly střepy od rozbitého zrcadla. Rozklepanýma rukama jsem vzala Holly do náruče, aby se o ty střepy nezranila a stejně tak jsem odtáhla i Lucifera. Oba jsem je odvedla do nejbližšího pokoje a zavřela je.

Musím najít Justina. Bojím se o něj.

Setřela jsem si slzy a rychle se vydala k pokojům. Trvalo mi snad věčnost než jsem prošla celý dům. Nakonec jsem vešla do dveří úplně na konci chodby. Úlevně jsem vydechla když jsem v posteli viděla klidně spícího Justina.

-only love-Kde žijí příběhy. Začni objevovat