1.3.2021 (sice je 23:30 ale to je jednooo) Justinovi je dneska 27! Happy birthdayyy
Jinaaak, nějak nám tu opadá aktivita, byla bych hrozně moc ráda kdybyste mi napsali co můžu zlepši a co se vám líbí/nelíbí, co mám/nemám dělat atd. Prosím.
Děkuju moc všem kteří poslali otázky :)))
Začneme otázkama na mě, a Justin s Bellou jsou úplně na konci.
-otázky pro autorku-
from- BuffyShaky
Kolik času ti zabere napsat kapitolu?
Nikdy jsem tomu nevěnovala moc pozornost, ale okolo 2/3 hodin? Hodně prokrastinuju a nedokážu se celou dobu soustředit, hlavně když vážně nevím co psát ani jak začít.. No a občas se stane že už prostě ten nápad mám v hlavě ale taťka mi zrovna řekně abych zaklapla notebook a na mobilu se mi strašně blbě píše...
from- SGVAGON
Vydáš -only love- aby si ji mohl každý koupit v knihkupectví nebo ji necháš jen na Wattpadu?
Vždycky jsme hrozně moc chtěla vydat nějakou svojí knížku normálně do knihkupectví, ale myslím že fanfikce a ještě k tomu tohohle typu se tam moc nehodí..
Co tě inspirovalo k napsání téhle knížky? Měla jsi nějakou inspiraci nebo jsi se nechala inspirovat jiným podobným příběhem?
Četla jsem hodně knížek s únosama a chtěla jsem nějakou napsat taky. Tak jsem vymyslela děj, postavy, nějaké zápletky atd. a potom jsem prostě psala a doufala že se to chytí.
Pokud znáte nějakou knížku, která je vážně hodně ale hooodně podobná téhle, a máte podezření že jsem to zkopírovala nebo ona kopíruje mě tak mi to pls pošlete děkuji :)
from- kareisovakacenka
Na kolik kapitol plánuješ tuhle knihu? Plánuješ více jak 100 kapitol?
Upřímně odhadovala jsem jí okolo 40 XD , ale teď tak na 60/70? idk, odhady mi nejdou. Přes 100 se mi úplně jít nechce, hlavně protože se bojím ,že si to ty lidi potom nebudou chtít číst, protože to bude moc zdlouhavý...
-otázky pro Naomi-
from- SGVAGON
Líbí se ti někdo?
Ne, ale už bych si chtěla někoho najít...
Přeješ Belle a Justinovi jejich vztah?
Moc jim to přeju. Jsou spolu krásní.
Jaký máš názor na Justina? / Co si myslíš o Justinovi? ( BuffyShaky)
Justin mi příjde v pohodě, vypadá to, že to s Bellou myslí vážně a miluje ji. Jen se mi moc nezdálo jak měl ty stahovací mini náplasti na obočí a rtu.. doufám, že nebude jako Belly ex a bude se k ní chovat dobře celou dobu..
-otázky pro Chloe-
from- SGVAGON
Líbí se ti nějaký kluk?
Už asi měsíc mám přítele, takže ano líbí.
Měla jsi o Bellu strach když zmizela?
ČTEŠ
-only love-
FanfictionUž jste také někdy přemýšleli jaké by to bylo být v přívětivé náruči někoho koho opravdu milujete, víte že on miluje vás a udělal by cokoliv jen aby si vás udržel? Já pokaždé po odchodu mého ex, když jsem se zaschlými slzami seděla osamělá a vystra...