Juicy- Doja cat, Tyga
Předem říkám, že jsem tuhle část po sobě nečetla, protože z ní nemám moc dobrej pocit a jsem hodně nervózní z toho co mi na to řeknete, takže tu nejspíš bude hodně chyb...
Snad se bude líbit<33
anonym
,,Isabella je možná těhotná pane. Nekazí nám to plány?" zeptal se, když vešel do dveří pracovny jeho šéfa. Ten se jen zlomyslně ušklíbl a pokroutil hlavou.
,,Právě naopak. Pokud je to pravda tak to Biebera zníčí ještě víc a to je jedině dobře." řekl se stálým úšklebkem a otočil se čelem k jednomu ze svých zvědů, kteří mu stále podávali nové informace. 'Už mají jen málo času pro sebe. Měli by to chytře využít.' Pomyslel si a kopl do sebe zbytek alkoholu, který měl v malé skleničce v pravé ruce.
,,Ještě jedna věc pane." řekl nejistě vystrašený zvěd. ,,Mluv." pokynul mu hlavou. ,,Bieber koupil nový dům a chystá se tam přestěhovat i s ní. Zatím nevíme, kde to je.." řekl a jeho šéf se znovu pousmál. ,,Tak Bieber se snaží nám schovat? To se mu nepovede." pokroutil hlavou. ,,Zjistěte mi, kde přesně to je a jestli vážně čekaj děcko. Za chvíli mám jednání tak zařiď ať mi sem nikdo neleze." ,,Rozkaz šéfe." řekl a s tím odešel ze dveří. Hned jak za sebou zavřel zhluboka vydechl a vydal se udělat to co mu 'šéf' řekl.
Isabella
,,A.. nemohla bys být třeba těhotná?"
(miluju to jak jste reagovali na to že by možná mohla být těhotná btw😌😂)
Chvíli jsem se zarazila nad tím co řekl. Mohla bych být těhotná?
,,To asi ne.. spali jsme spolu před necelým týdnem. Za tak krátkou dobu se to neukáže a navíc beru antikoncepci..." odmlčela jsem se. Všimla jsem si jeho nejistého pohledu. ,,Předtím jsem spala jenom s Markem a to bylo ještě předtím než jsi mě unesl. Vážně si nemyslím, že jsem těhotná." jen přikývl a vstal z postele.
,,Jdu zavolat Mikeovi ať přijede." zamumlal a vstal z postele. Bez dalšího pohledu na mě odešel z pokoje a zavřel za sebou dveře.
Justin
,,Mikeu, potřebuju abys přišel." řekl jsem do telefonu. ,,Co se zase stalo?" povzdechl si. ,,Včera jsem dal Belle celkem velkou ránu do břicha a otevřel se jí kousek jizvy, ale to už jsem jí ošetřil. Před chvílí zvracela a bylo tam i trochu krve. K tomu mi málem omdlela. Bojím se o ní. Přijeď co nejrychleji prosím." řekl jsem a přecházel z jedné strany na druhou.
,,Justine tak jsi ale úplnej debil nebo co? Ta jizva se sotva zahojila a ty jí znova otevřeš?" slyšel jsem jak si povzdechl a chrastění klíčů. ,,Já vím, že jsem to neměl dělat, ale nebylo to schválně." řekl jsem a kousl se do rtu.
,,To zvracení se mi ale nelíbí. Neuhodila se předtím silně do hlavy nebo tak něco?" zeptal se. Na chvíli jsem se zamyslel. ,,Ehm.. jo.. vlastně jsem jí skoro až hodil o zeď takže jo, uhodila se do hlavy.." přiznal jsem narovinu.
,,Ty vole Justine, pamatuješ co jsem ti říkal když jí někdo zdrogoval u Khalila?" odmlčel se a mně se hned v hlavě zobrazila ta vzpomínka-
,,Ty tu holku jednou zníčíš Justine." pokroutil hlavou Mike a vyndal si něco z tašky. Konečně mě poslechl na poprvé. Ušklíbl jsem se když jsem si to v hlavě přeložil do trochu jiného smyslu. Trochu víc perverznějšího...
ČTEŠ
-only love-
FanfictionUž jste také někdy přemýšleli jaké by to bylo být v přívětivé náruči někoho koho opravdu milujete, víte že on miluje vás a udělal by cokoliv jen aby si vás udržel? Já pokaždé po odchodu mého ex, když jsem se zaschlými slzami seděla osamělá a vystra...