51. Kapitola
***
Allison
Elijah trval na tom, abych v letadle seděla vedle něj. Už cesta na letiště byla příšerná, nechtěla jsem vedle něj sedět dalších osm hodin. Což samozřejmě dobře věděl a možná proto to po mně chtěl. Myslím, že to byla taková forma trestu za můj pokus o útěk. Jeho společnost, a hlavně jeho blízkost mi nebyla příjemná. A teď bych v ní měla strávit tolik hodin? Nechtěla jsem, ale musela jsem to podstoupit. Elijah si moji přítomnost vedle sebe během celého letu pojistil varovným pohledem, který mi věnoval, když viděl, že se k ničemu nemám a pořád nehybně stojím v uličce mezi dalšími sedadly. Začínal být naštvaný a já pořád vůči němu měla respekt, který mi nedovoloval provokovat jej víc.
S povzdechem jsem skončila na sedadle u okna a řekla si, že to dokážu vydržet a že je po celou dobu letu budu ignorovat. Oba dva. Jak Elijahe, tak Holdena, který se usadil naproti mně, přestože je tohle letadlo dost prostorný.
Stočila jsem pohled k oknu a s velkým zaujetím pozorovala křídlo letadla, když se stroj dal do pohybu. „Zapni si pás." Zaslechla jsem přísný hlas, a aniž bych se ke svému vězniteli otočila, učinila jsem, jak mi řekl.
Poté jsem se už žádné pozornosti nedočkala, což mi ani trochu nevadilo. O něčem spolu diskutovali a já se snažila zabavit zíráním z okna. Mám ráda létání a vždycky mě bavilo sledovat, jak se letadlo rozjíždí a vzlétá do oblak. Jenže teď? Když jsem v letadle s nimi a ani nevím, kam letíme, protože mi to nechtějí říct. Tak cítím jen zoufalství a bezmoc.
Uběhla zhruba tak půl hodina letu, když jsem zahlédla mladou slečnu v kostýmu letušky, jak k nám s úsměvem na tváři kráčí a před sebou tlačí vozík s občerstvením. No, s občerstvením úplně ne, pomyslela jsem si, když na stůl přede mnou začala pokládat talíře obsahující všechno možné jídlo. Kuřecí a vepřové maso, zeleninový salát, francouzské brambory, hranolky, lososa, rýži, různé ovoce a dokonce jahodový koláč. Neměla jsem ponětí, jak se to na stůl všechno vešlo, ale vypadalo to tak chutně a vonělo ještě líp.
Slečna vzala jeden z prázdných talířů a začala Elijahovi nandavat vše, co si poručil. Neskutečný. Jako by si to nemohl nandat sám. Jedním očkem jsem si dovolila zalétnout k Holdenovi, který si všechno jídlo s hladem v očích prohlížel, ale trpělivě čekal, až jako první dostane jídlo Elijah. Jeho nový šéf. Nemohla jsem si pomoct, ale vybavilo se mi, jak podávání jídla probíhalo u nás. Nikdy se nestalo, že by kluci čekali, až si jídlo nandá Luca. Vlastně jsem klukům nandavala jídlo já, protože to jsou barbaři a nehleděli na spravedlivý porce, které jsem se já snažila dodržet. A kdo dostal jídlo jako první? Ten, kdo se jako první postavil do fronty s talířem v ruce. Jen jsem nad tím zapřemýšela, přepadl mě smutek. Sakra práce, tak moc mi chybí.
Zaregistrovala jsem, že ta černovlasá slečna, která mohla být jen o pár let starší než já, položila plný talíř jídla před Elijahe a tmavě hnědé oči přesunula na mě. „Co si dáte, slečno Allison?"
V ruce držela talíř a vyčkávala, až ji začnu hlásit, co mi má nandat, jenže já měla tak scvrklý žaludek, že jsem neměla hlad, přestože to jídlo vypadalo opravdu chutně. Takže jsem s mírným úsměvem zavrtěla hlavou. „Promiňte, všechno to vypadá skvěle, ale nemám hlad."
Nešlo přehlédnout, jak se ta holka napjala a nervózně střelila pohledem po Elijahovi, který hleděl do svého talíře a vidličku v ruce svíral příliš pevně.
ČTEŠ
Pod Jeho Křídly
FanfictionTakhle si oslavu čtrnáctých narozenin Allison Corinne Bennettová rozhodně nepředstavovala. Pro dceru mafiánského bosse to měl být velký den, na který dlouho čekala. Jednoho dne bude stát ve vedení spolku Phoenix. A s dovršením čtrnáctého roku přiše...