56. Kapitola
***
Allison
Ještě ten den jsem zašla za Michaelem, abych si s ním promluvila a taky všechno ujasnila. Opravdu jsem doufala, že to proběhne v klidu, ale on mě ani nepustil k sobě do pokoje. Klepala jsem a prosila ho, ať mi otevře, ale on nereagoval. Poznala jsem, že tam vůbec je, jen díky šustění sáčku od chipsů.
Nechala jsem ho být a snažila se potlačit smutek i zklamání. Stále se zlobil kvůli tomu, že jsem s Lucou souhlasila a plánovala s ním po Vánocích odjet pryč. A teď, jestli se ještě naštval, protože se dozvěděl o mně a Lucou... to už se mnou nepromluví vůbec. Ovšem proč by mu to vadilo? Neměl by mi spíš přát štěstí, a ne dělat uraženého? Já nevím, možná jsem čekala příliš. Celou noc jsem nad tím přemýšela a nepřineslo mi to nic jiného než pořádnou únavu. A vzhledem k tomu, že další den už měl podle Lucových slov proběhnout v klasickém režimu, takže mě čekal trénink, to nebylo nejlepší.
Ale přesto jsem se na trénink těšila. Byla to taková rutina, díky které jsem věřila tomu, že je všechno v pořádku. Ale ve skutečnosti nebylo. Michael, jež se mnou nemluví, Ethan, kterému se raději vyhýbám, a ten stupidní zápas. Vážně. Moje nálada klesla k bodu mrazu, jakmile jsem vstoupila do prostorné tělocvičny a můj pohled zakotvil na boxerském ringu. Je pondělí, zápas je v pátek. Musím přijít na způsob, jak ho zrušit.
Byla jsem tak zaneprázdněná nenávistným zíráním na ten pitomý ring, že jsem si ani nevšimla Adriana, který si v tomhle případě ten pohled zasloužil mnohem víc, co stál pár metrů od něj a probíral něco s mužem, jež bych odhadla na člena jeho ochranky.
„Dobré ráno, principessa." Usmál se na mě, něco tomu muži pošeptal a pak se za mnou vydal, zatímco neznámý chlap odešel z tělocvičny. Adrian měl na sobě černý oblek, na kterém jsem zahlédla pár psích chlupů, ale to mu říkat nebudu, s bílou košilí a proužkovanou kravatou. Nosil takové oblečení pořád, takže jsem si ho nedokázala představit třeba v obyčejném tričku. Bylo by to dost zvláštní. „Vidím, že ti mio fratello moc odpočinku nedopřál." Odtušil a prohlédl si můj outfit na trénink v podobě legín a tílka.
„Mně to nevadí, na trénink jsem se těšila." Řekla jsem upřímně. „Kdo byl ten muž?"
„Člen mojí ochranky. Potřeboval jsem, aby zajistil několik chlapů v nočním klubu, který vlastním, a kam se dneska chystám vyrazit." Vysvětlil mi, načež jsem se zaujatě zeptala:
„Jdeš do klubu?"
Přikývl. „Ano, už potřebuju vyrazit do společnosti. Navíc rád bych osobně pozval pár přátel na ten velkolepý páteční zápas." Tak. A tady naše více méně pohodová konverzace skončila.
Adrian se tvářil opravdu nadšeně, že se Luca s Ethanem v ringu utkají. Ale sakra proč? „Jak z toho můžeš mít radost? Myslela jsem, že ti po tom všem na Lucovi záleží a že nechceš, aby se mu něco stalo. Ale ty ho v tom ještě podporuješ, aby zřídil jak sebe, tak Ethana." Vyčetla jsem mu to, ale stejně se mi nijak neulevilo. Vím, že se snažil svůj vztah s Lucou napravit, za což jsem ho měla docela ráda. Ale tímhle si to hodně pokazil.
Jeho úsměv zmizel jako mávnutím kouzelné hůlky. „Vůbec tomu nerozumíš, principessa." Pověděl mi a modré oči mu zjihly při řeči o jeho bratrovi. „Na Lucovi mi samozřejmě záleží a už bych nikdy nedovolil, aby mu bylo ublíženo. To mi musíš věřit." A já bych mu i věřila, kdyby ten zápas nebyl jeho nápad. Poznal, že mně zrovna nepřesvědčil, tak pokračoval: „Znám svého bratra, vím, jak dobře se umí rvát, obzvlášť, když má tak skvělou motivaci." On se ušklíbl a já nad tím převrátila oči. „Ale tenhle Ethan? Ten proti Lucovi nemá šanci. Proto v tom tvého ochránce tak podporuji, proto jsem zápas vůbec navrhl. Vím, že vyhraje a u mých mužů si získá respekt, který celkem postrádá." Prostě neuvěřitelný! Tohle má být ten důvod?!
ČTEŠ
Pod Jeho Křídly
FanfictionTakhle si oslavu čtrnáctých narozenin Allison Corinne Bennettová rozhodně nepředstavovala. Pro dceru mafiánského bosse to měl být velký den, na který dlouho čekala. Jednoho dne bude stát ve vedení spolku Phoenix. A s dovršením čtrnáctého roku přiše...