2 Eylül
"Çağlar yardım et! Lütfen!"
"İzel noldu?"
"Kızlarla Kırımdaki deniz kafesine gelmiştik. Sonra-"
"Sonra ne? İzel ne oldu anasını satayım?!"
"Sadece gel lütfen!"
Telefonu suratına kapatırken, gülümseyerek içeriye geçtim.
"Geliyor!"
Bir köşede oturduğumda, birkaç dakika sonra ayağa kalkıp kapıya ilerledim. Arabanın ışıklarını gördüğümde, geldiğine dair ses çıkarmıştım. Işıklar açıktı. Kapıya doğru koştuğunda, kapıyı açtım ve şaşkın bakışlarına gülümseyerek baktım.
"İyi ki doğdun Çağlar!"
Yanına yaklaşıp, elimi omuzuna attım. Gülümseyip yanağına öpücük bıraktım. Ve kulağına yaklaştım.
"İyi ki doğdun sevgilim."
"Sende iyi ki doğdun güzelim."
Evet, aynı gün doğmuştuk. Yıllar sonra ben doğmuştum tabi ki! Boynuma bir öpücük bırakıp, ilerledik. Herkesle selamlaştığında, bir kenara geçip onu seyrettim. Hediyemi alıp, camın kenarında onu bekledim. Bir zaman sonra yanıma gelebildiğinde, gülümsedim ve gözlerinin içine baktım.
"Çok güzel olmuşsun ama-"
"Ama?"
"Neden kendin için düzenlemedin?"
"Benim için önemli olan sensinde ondan!"
Alnıma bir öpücük kondurduğunda, yanağında duran kırmızı ruj lekesine baktım. Hediyemi köşedeki masadan alıp ona uzattım. O da ceketinin cebinden çıkartıp bana uzattı. Kıkırdayıp ikimizde birbirimizin hediyesini aldık. Kutuyu açtığımda kırmızı taşlı bir yüzük olduğunu gördüm. Şaşkınlıkla birbirimize baktık. Bende ona kırmızı taşlı bir yüzük almıştım.
"Tesadüf?"
"Hayır, değil."
Hınzırca gülümseyip, üstüme yürüdü ve dudaklarını dudaklarımla kapattı. Öpüşüne karşılık verdim. Geriye çekildiğinde, rujumun dudaklarında olduğunu fark ettim.
"Tek hediyem bu değil sevgilim."
"Öyle mi?"
"Evet, ama aksilik olmazsa daha iyi."
Kaşlarını çattı. Omuzlarımı silktim. Elini tutup, arkadaşlarının yanına ilerledik. Masaya pasta geldiğinde, yeniden iyi ki doğdun şarkısı söylemeye başlamıştık. Işıklar kapanmıştı, gözlerini pastadan çekti ve alnıma öpücük bıraktı.
"İyi ki doğdun güzelim!"
"İyi ki doğdun sevgilim!"
Açık olan saçlarımı boynumdan beri toplayıp, rahatça pastaya eğilmemi sağladı. İkimiz birden üflerken içimden bir dilek geçirmiştim.
Ölüm bizi ayırana kadar hep mutlu yaşayalım. Ve ondan sonrası ise çocuklarımıza bir mutlu umut olsun.
Üflediğimiz mumlarla geriye çekildik. Herkes Çağlar'ı tebrik ederken, kızlarla sarıldım. Berna'nın biraz durgun olduğunu fark etmiştim. Kolundan tutup kenara çektim. Kızaran gözlerini gördüğümde, sıkıca sarıldım.
"Geri geldin mi?"
"Geri gelemeden kayboldum!"
Fısıldayışımızın ardından, geriye çekildi. Yüzünde gülümseme olsa da gözlerinden yaşlar akıyordu. Elimle yaşlarını sildim.
"Sen benim kardeşimsin, unutma! Ne olursa olsun, ne yaşarsan yaşa her zaman seninle içmeye hazırım!"
"Teşekkür ederim!"
Bana yeniden sarıldığında gözümden bir damla yaş akmıştı. O sırada şarkılar söylenmeye başlanmıştı. Herkes sahneye geçip şarkı söylüyordu. İkimiz birlikte yan yana bizimkilerin yanına geçtik. Hepimiz çiftler olarak yan yana otururken, Berna Turgay'ın yanına oturmamıştı. Bu dikkatimi çekse de, Çağlar'a yanaştım. Bana bakıyordu. Gülümseyip, burnumun ucunu yanağına sürttüm.
"Hediyeni merak ediyorum."
"Sabret, gece yarısından sonra!"
"O zaman hediye sayılmaz."
"Emin ol sayacaksın!"
Dudağının kenarına öpücük kondurdum. Elini saçlarımda gezdirdi yavaşça.
"Hediyenin ne olduğunu tahmin edebiliyorum."
"Öyle mi? Söyle bakalım neymiş?"
"Sevişecek olmamız!"
Hınzırca yüzüme yaklaştığında kıkırdadım. Gülüşlerimin arasında boynumu öptü. Elimi ensesine attım.
"Şimdi gitsek?"
Geri çekilip suratıma baktı. Gözüm erkekliğine kaydığında gülümsedim. Kafamı salladığımda, ayağa kalkmıştık. Kimseye bir şey demeden, arabaya doğru ilerledik. Hızlı bir şekilde arabayı kullanıyordu.
"Eve gidemeyiz!"
Göz kırptığında, başka bir yere doğru sürmeye başladı. Ne kadar heyecanlı olsamda bunu belli etmemeye çalışıyordum. Kendisi ise, elini çıplak bacağıma atmış okşuyordu. Bu içimde bir yerlerde tuhaf hissetmemi sağlıyordu.
Kesinlikle bu sene hayatımın en güzel senesi olabilirdi.
Huhuuuu ben geldiiim!
Vote ve yorumu az tutacağım çünkü kısa bir bölüm oldu. Diğer bölümde artık sevişecekler şükürler olsun xöğaösğdmdkndld.
Haydi öptüm sizi <3
Vote:55
Yorum:15
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORUMA MI? O DA NE?
ChickLit"Şimdi ben nereye gidersem gideyim, sen benim peşimde mi olacaksın?" "Evet, efendim." "Efendim mi? Farkında mısın bilmiyorum ama sen benden büyüksün. Bu yüzden İzel demen yeterli." "Peki, İzel..." Ve hayatımın böyle süreceğini bilseydim, çok önceden...