82.

10.4K 383 77
                                    

"Kız maşallah sana benziyor!"

Kıkırdamamla, Çağlar hızla elindeki bardakları masaya koydu ve Arkın'a baktı. Kaşlarını çatmış, çocuğun yüzünü inceliyordu.

"Yok babası gibi yakışıklı benim oğlum!"

"Aman! Anasına benzese ne olacak sanki?"

Begüm ablanın çekişmesiyle kahkaha attım. Yüz ifadesi o kadar komikti ki, baya baya gülmüştük. Tutku kucağımda hareketlenirken, sallamaya başlamıştım.

"Ben bir emzirip geleyim."

Begüm abla kafasını salladığında, kızım ile birlikte gülüşerek üst kata ilerlemiştim. Odaya girdiğimde, üzerimi sıyırıp göğüs ucumu ağzına verdim. İştahla emerken, bir yandan da eliyle tutmaya çalışıyordu.

"Annem benim! Çok seviyorum seni!"

Karnını okşadığımda, kapı açılmış ve Çağlar gelmişti. Yüzü biraz telaşlı gibi gözüküyordu. Kaşlarımı çatıp dikkatle ona baktım.

"Noldu?"

"Bir şey olmadı."

Çekmeceleri karıştırdı ama bulamadığına dair ofladı.

"Noldu Çağlar?"

"Kaybettim."

"Neyi?"

"Azgınlığımı!"

Ciddi bir şey söyleyecek diye beklerken bunu söylemesi gözlerimi devirmemi sağlamıştı. Yanıma yanaşıp diz çöktü. Kızımızı öpüp kokladıktan sonra, boynumu öpmüştü.

"Şu göğüslerle başım dertte!"

Kıkırdadım. Hafiften eğilip dudaklarına bir buse kondurdum.

"Çikolata canım çekiyor."

"Beyaz istersen sana yedirebilirim."

"Ne?"

Ayağa kalkıp, yüz hizama erkekliğini gösterdi. Elini yanağıma atıp baş parmağını dudağımda gezdirmişti. Gülümseyip gözlerine baktım. Göz kırptığında, Tutku'nun göğüs ucumu acıtmasıyla inledim.

"Tamam hadi yeter bu kadar!"

Göğsümü kapatıp, Tutku'yu omuzuma yatırdım ve hala bir şeyler arayan Çağlar'a odaklanmadan odadan çıktım.

***

"Hazır mısın?"

"Evet. Her şeyi aldın mı?"

"Aldım sanırım."

Arkın'ı kucaklayıp evden çıktım ve önden ilerleyen Çağlar'ın kızımızı bebek koltuğuna yerleştirmesine odaklandım.

"Kemerini bağla."

"Bağladım."

Çocukları yerleştirdikten sonra, bizde arabaya bindik. Derin bir nefes alıp verdim ve aynadan beri arkaya baktım. Gülümsediklerini görmemle, telefonumu çıkartarak önden beri fotoğrafını çektim. Ama çektiğim gibi Çağlar, yüzünü kalçalarımın arasına almıştı. Şaşkınlıkla, yerimde kıpırdandığımda kucağına oturttu.

"Çağlar napıyorsun?"

"Güzel karımı seviyorum."

Elini yanağıma attığında, okşadı ve dudaklarımı narin dokunuşlarla öptü.

"Çocukların önünde napıyorsun böyle?"

Arkasını dönüp baktığında, ikisininde güldüğünü gördü. Bu yüzden o da sırıtarak bana dönmüştü.

KORUMA MI? O DA NE? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin