Gece hiçbir şekilde uyuyamamıştım. Bu yüzden sabaha kadar düşündüm durdum. Benim canımı yakmak ne demek, onlara göstermeliydim. Balkonda gözlerimi gezdirip parmaklarımın arasındaki sigarayı dudaklarıma götürdüm. Derin bir nefes alıp havaya üfledim.
"O sikim sonik hayatın, bu yaptığınla son buldu Ceren. Bu savaşı sen başlattın!"
Sigarayı bitirip küllüğe bastırdım ve içeriye geçip kahvaltıyı hazırladım. Masayı güzel bir şekilde hazırladığımda, yüzüme bir gülümseme yerleştirip odamıza ilerledim ve yatağa doğru onun üzerine atladım. Yüzüne öpücükler kondurmuştum.
"Koca bebek uyanmıyor! Sevgilim hadi kalk!"
Kahkahalarımın arasında, kaşlarını çatarak bana bakmıştı.
"İzel?"
"İzel ne ya? Ben sana sevgilim diyorum, sen bana İzel diyorsun."
"Mutlusun?"
"Evet,neden kötü olayım ki?"
Derin bir nefes alıp eliyle gözlerini kapattı. Dudaklarına baş parmağımı götürüp okşadım ve dilimle kurumuş dudaklarını yaladım.
"Güzelim iyi olduğuna emin misin?"
"Beni öpmezsen iyi olmayacağım."
Garip bir şekilde baktığında, dudaklarımı büzdüm. Elini yanağıma atıp sakin bir şekilde öpmeye başladı. Uzun bir öpüşmemizin ardından geriye çekildim.
"Sana dokundu mu?"
"İzel yapma böyle, lütfen."
"Çağlar sana dokundu mu dedim!"
"Hayır."
"Doğruyu söyle. Eğer tek bir yalanını yakalarsam, beni bir daha bulamazsın."
Derin bir nefes alıp verdi.
"Vücuduma dokundu sadece. Önemli bir şey değildi."
"İyi."
Üstünden kalktığımda, beni sıkıca yeniden sarmış ve sırtımı yatağa vermemi sağlamıştı. Yanağını açıkta kalan gerdanıma sürttü.
"Seni çok seviyorum. Ve sensiz bir hayatı düşünemiyorum. Lütfen böyle davranma. Çocuk her zaman olur ama sen? Seni başkasında yaşatamam!"
Gülümseyip elimi saçlarında gezdirdim.
"Biliyorum sevgilim. Ben iyiyim. Yeniden bir çocuğumuz olacağını da biliyorum. Hadi artık kalk kahvaltı hazırladım."
"Cık, bugün kalkmayacağız. Böyle durmak istiyorum."
"Çağlar mızmızlanma hadi kalk."
"Kalkmayacağım."
Kafasını kaldırıp, yüzüme doğru yaklaştı ve dudaklarımı öptü. Çok fazla karşılık vermediğimden kaşlarını çatmıştı.
"Bana güvenin kırılsın istemiyorum. Sana gerçekleri söylüyorum, istediğim için dokunmasına izin vermedim. Sen ne duydun, ne oldu bilmiyorum. Tek bildiğim seni asla aldatmayacağım ufaklık."
"Böyle bir şeyi hak etmedik. Hadi diyelim biz hakettik ama o haketmedi Çağlar. Bizim bebeğimiz haketmedi."
"Biliyorum güzelim, biliyorum. Sana söz veriyorum düzelteceğim bu olanları."
Kafamı sağa sola salladım. Gözlerim yeniden dolmuştu.
"Bunu ben düzelteceğim."
"İzel! Sana hayır dedim! Kimseye bir şey yapmayacaksın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORUMA MI? O DA NE?
ChickLit"Şimdi ben nereye gidersem gideyim, sen benim peşimde mi olacaksın?" "Evet, efendim." "Efendim mi? Farkında mısın bilmiyorum ama sen benden büyüksün. Bu yüzden İzel demen yeterli." "Peki, İzel..." Ve hayatımın böyle süreceğini bilseydim, çok önceden...