73.

14.1K 423 7
                                    







Gelinliğimin fermuarını çözdü ve omuzuma bir öpücük kondurdu. Gelinlik yere düşerken, ellerini vücuduma attı ve omurgamı takip eder biçimde kuyruk kemiğime kadar öptü. Ardından iç çamaşırımı yukarıya çekti ve kalçalarımın arasına girmesini sağladı. Gözlerimi kapatarak zevk almaya çalıştım.

Dokunuşları o kadar narindi ki, her defasında gözlerimi kapatarak ona kendimi teslim ediyordum. Kalçalarımı ayırdığında, hissettiğim nefes ile ağzımdan bir inleme çıkmıştı. Dil darbesini hissettiğim an, aynadan kendimize baktım. Yüzünü kalçalarımın arasına sokmuştu. Sırtımı eğip, yüzünü daha çok değdirmesini sağladım. İç çamaşırımdan beri zevkini hissedebiliyordum.

"Mhmm!"

Ses çıkarması beni daha çok tahrik ederken, geriye çekildi. İç çamaşırımı çıkardı ve yatağa uzandı. Beni de üzerine aldığında, kucağına oturacakken sırtımı kendisine çevirdi ve yüzüne oturmamı sağladı. Şaşkınlıktan ne yaptığını bile soramamıştım. Bu hareketi ilk defa yapıyordu. Düşüncelerimin arasında, hissettiğim zevk ile sesli bir şekilde inledim. Bacaklarımı sıkmak isterken, kendisi yanlardan beri tuttu ve sıktı.

"Çağlar?"

Fısıltım ile kendimi ona daha çok bastırdım. O kadar değişik bir duygu ve zevkti ki, gerçekten ağlayabilirdim. Ellerini belime koydu ve ileri geri yapmamı sağladı.

"Ah! Ah dayanamıyorum!"

Artık bu hareketi kendim yapmaya başladığımda, verdiği ihtirasla kendimi serbest bıraktım. Hiçbir şey demiyor, sadece diliyle iştahlı bir şekilde yalıyordu. Bu pozisyonun verdiği haz o kadar farklıydı ki gözlerim dolmuştu. Hem bitsin rahatlayayım, hemde bitmesin sonsuza kadar böyle kalalım istiyordum. Kendimi ona bastırdığımda, ellerimi göğsüne koydum ve biraz öne eğildim. Burnunun açıldığına dair derin nefes aldığında ağzımdan bir hıçkırık kopmuştu.

"Hadi lütfen bitir, dayanamıyorum!"

Kalçalarımı kaldırdığında, derin bir nefes aldım. Yatağa uzandığımda, yerde duran kravatını aldı ve yatağın üzerinde duran ellerimi arkamda birleştirdi.

"Sevmem böyle şeyleri."

Söylediğimi kale almadan kemerini çözdü ve kendisini çıplak bırakacak şekilde soyundu. Yanıma gelip kalçamı havaya kaldırdı ve erkekliğini kadınlığıma sürttü.

"Çağlar lütfen yavaş ol."

"Şu an susup sadece inlemelisin güzelim!"

Erkekliğini deliğime soktuğu an, derin bir inleme kaçmıştı ağzımdan. İlk başta yavaş yavaş kalçamı kendisine göre hareket ettirsede, birleştirdiği elimi tuttuğu an sertleşmeye başlamıştı.

Erkekliği sanki içimde daha çok büyüyor ve sertleşiyordu. Zevki farklı olması bir yana, kalçama attığı tokatlarla da bağırışlarım artıyordu.

"Çağlar lütfen!"

"Ne lütfen?"

"Mhm! Lütfen yavaşla."

İçimden çıktı ve ellerimi çözdü. Yatakta sırt üstü çevirip, ellerimi yeniden kravatla bağladı. Bacaklarımdan tutup kendisine çekti ve erkekliğini kadınlığıma sürttü. Üzerime eğildiğinde, dolu gözlerle ona baktım.

"Çok büyük biliyorsun Çağlar-"

"Şş! Sakin ol kızım."

Elini yanağıma koydu ve okşadı. Avucunu yanağıma daha fazla sürttüm ve derin bir nefes aldım ama aldığım gibi içime girmesi bir olmuştu. Temposu o kadar iyiydi ki, bir öncekilerden daha güzel bir sevişmeydi bu.

KORUMA MI? O DA NE? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin