66.

13.8K 445 5
                                    

Herkese merhabalar umarım bölümleri beğeniyorsunuzdur.

Geçen bölümde geçen 'seni başkasında yaşatamam' kelimesini kimse anlamamış.

Onu şöyle izah edeyim. Sen her şeyinle kendine özelsin ve senin bu özelliklerini başkasında görüp, sana uyduramam demek.

Bunu da anlamadıysanız şöyle diyeyim :)

Sen teksin ve kimse sana benzemez demek.

Umarım anlamışsınızdır, iyi okumalar.

Kendinize dikkat edin.






"Sence bu nasıl?"

"Bu çok güzelmiş. Ama fazla büyük."

"Yo bence gayet iyi."

Kaşlarımı çatıp bilgisayardan gösterdiği eve bir daha baktım. Evet ev seçiyorduk.

"Altı odalı diyor. Ne yapacaksın o kadar odayı?"

"İki oğlan aynı odada kalsa, dört kızda diğerlerine yerleşse. Zaten bize yer var. Yeter yeter."

"Oha Çağlar!"

"Ne? Valla baştan anlaşalım altı tane çocuk çok değil."

"Altı odaya sığmaz çocuklar!"

Yandan bir bakış atıp, gülümsedi.

"Altı çocuğa okeysin yani?"

"Evet. Benim için sorun arz etmiyor."

Alt dudağını ısırdığında ona daha çok yanaşıp, sarıldım. Yarım saatten fazla oluyordu ev bakalı. Hoş zaten taşınmak için gün kolluyordum.

"Neredeymiş? Biz hiç yerine bakmadık."

"Baktım ben. Sen evi beğendin mi?"

"Yani beğendim ama biraz fazla pahalı. Gerek var mı o kadar masrafa girmeye?"

"Sen beğendiysen önemi yok."

"Hemen arayıp konuşacak mısın?"

"Evet. Bir ara gider eve de bakarız."

"Tamam, o zaman şöyle yapalım. Yarı yarıya beraber ödeyelim."

"Hayır."

"Olmaz öyle şey. O evde bende oturacağım. Benim de katkım olsun istiyorum. Zaten bankada birikmiş param var."

"İzel, olmaz dedim güzelim."

"Bal gibi de olur."

"Paranı harcamanı istemiyorum."

"Bir şey olmaz. Hem bu sefer birlikte çocuklar için birikim yaparız. Olur mu?"

Birkaç saniye yüzüme kızgınca baksa da, kafasını sallamıştı. İlandaki telefon numarasını bir kağıda yazdığında heyecanla yüzüne baktım.

"Hadi gelinliklere bakalım."

"Gerçekten mi?"

"Evet, hadii."

Bilgisayarı bu sefer ben kucağıma aldığımda, ünlü bir markanın gelinlik modellerine bakmaya başlamıştım. Dekolteli olmasını daha çok seviyordum. Bu yüzden diğerlerini direk elemiştim. Güzel bir gelinlik beğendiğimde, biraz inceledim ve Çağlar'a döndüm. Ama o gelinlikten ziyade bana bakıyordu.

"Niye öyle bakıyorsun?"

"Çok güzelsin çünkü. Doyamıyorum sana."

Elini saçıma atıp okşadı ve kenara aldı. Parmağının tersiylede yanağımı okşamıştı.

KORUMA MI? O DA NE? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin