54.

21.3K 566 73
                                    

Bu bölüm komple +18'dir!
Lütfen bunu dikkate alıp okuyunuz!
İsteyen geçebilir.


Tanımadığım ama kendisinin gayet tanıdığı evin kapısını açtığı an, sırtımı kapıya yasladı. Dudakları ihtiraslı bir şekilde dudaklarıma az bir miktar uzakken sırıttı.

"İstediğine emin misin?"

"Her zerreme kadar!"

Belimden tuttuğu gibi hızlıca kucağına aldı. Elbisemin fermuarını yavaşça çözerken, nefesini boynuma üflüyordu. Bir askıyı omuzumdan çıkartıp, omuzuma öpücükler bırakmaya başladı. Bir elimi yumuşak saçlarına attım ve çekmeye başladım.

"Çok güzelsin!"

Sırtımda dolanan elini alıp, kalçama götürdüm. Bu halime gülümseyip, dudaklarımı öptü. İçine dillerimizin de karıştığı öpüşmemizde, sırtımı yumuşak bir yere yatırdığında soğukluğu her zerreme kadar hissetmiştim. Elbiseyi üzerimden çıkardığı an, gömleğini hızlıca çıkardı ve kenara attı. Elbiseden dolayı sütyen giymemiştim ve karşısında çıplak sayılabilecek durumdaydım. Artık bundan utanmıyordum.

Elimi onun ensesine attım ve üzerime eğilmesini sağladım. Bacaklarımın iç tarafından tutarak açtı ve beni üstüne oturttu. Sessiz inleyişimle, çıplak göğsümü ona dayadım. Kulağına eğilip bir öpücük bıraktım.

"Soyman bittiyse, işimize dönelim mi sevgilim?"

"Yavaş ilerle güzelim, çünkü seni yavaş yavaş ele geçireceğim!"

Sırıtmamın üzerine, elini saçıma atıp geriye çekti. Ani refleksinden dolayı ağzımdan küçük çığlık kaçarken, boynumu öpmeye başladı. Gözlerimi kapatıp sırtını okşamaya başladım. Diğer eli göğsümdeydi ve okşuyordu. Bilerek ağzımdan inleme kaçırıyordum çünkü zevk almak istiyordum.

Üstüne yavaşça yatıp, sırtını yatağa yaslamasını sağladım. Üzerinde biraz daha yükseldim ve göğsümü yüzüne değmesini sağladım. Sırıttı ve kalçama bir tokat attı. Acıdan çok zevk alırken, gülümsemiştim. Ellerini kalçamda gezdiriyor, sıkıyor ve şaplak atıyordu. Göğsüm ise ağzında olduğu için her şekilde dilini sürtüyordu.

İç çamaşırımı kenara çekip, parmağını arka deliğimden beri kadınlığıma değdirdi. Yavaşça hareket ederken, dudağımı ısırıyordum. Karnımda olan çekilmeye engel olamayıp, içeriye çektim. Kadınlığımdan içerye soktuğu parmağıyla zevkle inledim. İçerisinde hareket ettiriyor ve sokup çıkartıyordu.

"Ah, ah! Devam et sevgilim lütfen! Parmağını içimde hareket ettir!"

Ona daha çok eğildiğimde saçlarımı bir kenara attım ve boynumu emmesini sağladım. Parmağını daha çok hızlandırdığında, inlemem daha çok artıyordu. Sona doğru geldiğimde, parmağını çekti. Beni altına aldığında, bacaklarımı o söylemeden açtım. Elini göbek deliğimin üstünde tutup eğildi ve kadınlığımı ağzına aldı. Klitorisimi her şekilde ağzına alırken, zevkten inliyordum. Bacaklarımı onun omuzuna çıkardım ve kendime yasladım.

"Ah! Çağlar hadi sevgilim!"

Dilini daha çok içeriye soktuğunda, çığlık attım. Gelen akıntımı komple yutmuştu. Dişlerimi sıktığımda derin bir nefes aldım. Üstüme eğildi ve dudağımı öptü.

"Dinlenmek ister misin?"

Derin nefeslerimin arasında, sıkıca kapattığım gözlerimi açtım ve kafamı iki yana salladım. Üstümden kalktığında, bende kalktım ve elimi kemerine attım. Dudağının kenarını öptüğümde, yavaşça kemerini çözdüm.

KORUMA MI? O DA NE? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin