58.

17.9K 472 50
                                    

"Ne yalanı?"

Sert sesi ile dudağımı ısırdığımda, gözlerimi kaçırdım. İlk sevişmemizin ardından tahminen iki ay geçmişti. Çünkü bir türlü boşluk bulamayıp, durumu değerlendirememiştik. Ama bazen banyo yaptığımızda menilerini bana akıtmayı ihmal etmiyordu.

"Ne yalanı İzel?"

Ona doğum kontrol hapı kullağımı söylemiştim. Eczaneden almıştımda ama kullanmaya cesaret edememiştim. Bu yüzden kullanmadan bir kenara kaldırmıştım. Sinirlenişi ile üstümden kalkacağı sırada onu durdurdum.

"Ben aslında hiç doğum kontrol hapı kullanmadım. Yani sana öyle söyledim sadece."

"Sen şimdi?"

"Zaten bu iki ay boyunca hiç yanaşamadık. Kullanmamında pek bir anlamı olmazdı zaten."

Ellerini yanağıma getirip öpmeye başladı. Bu yüzümde gülümsemeler oluşturmuştu. Aynı zamanda kendisini belli edecek şekilde erkekliğini de hareket ettirmişti.

"Ah sevgilim! Sen nasıl bir güzelliksin böyle?"

"Çağlar?"

"Söyle güzelim. Söyle bebeğim."

"Sen baya baya mutlu oldun?"

"Evet, hemde çok."

Gülümsediğimde bacaklarımı kırmıştım. Kendisi de erkekliğini hareket ettirip, tekrardan zevk almamızı sağladı. İçimde daire şeklinde hareket ettirdiğinde, tırnaklarımı sırtında çizdim.

"Ah! Ah! Çağlar!"

"Biraz bekle güzelim, biraz bekle."

Üstümden hafifçe kalkıp, bacaklarımdan tuttu ve kendisini yaslamayı unutmadı. Ellerimle çarşafı sıktım. Sona geldiğini durduğunda anlamıştım. Baş parmağını klitorisimde gezdirmiş ve hazza gelmemi sağlamıştı. Dayanamayıp geleceğim sırada durdu.

"Bekle birlikte geleceğiz."

"Dayanamıyorum!"

Başımı iki yana salladığımda, baş parmağını daha hızlı hareket ettirdi. Elimi onun erkekliğine attığımda elimin soğukluğundan dolayı başını geriye atmıştı.

"Gel! Güzelim gel."

Kendimi serbest bıraktığımda derin bir nefes almıştım. İkimizin birden böyle gelmesi, akıntıların dışarı akmasını sağlamıştı. İçimden çıkıp, beni üstüne aldı ve yorganı üstümüze örttü. Yorgunluktan gözlerimi kapatmıştım.

"Sikicem ya! Beni her defasında şaşırtıyorsun!"

Gülümseyip boynuna dudaklarımı sürttüm ve kokusunu içime çektim.

***

"Efendim, akşam yemeğini hatırlatmak istedim sizlere. Ardından da bir lokalimiz olacak. Gelmenizi çok isteriz."

"Tabi, teşekkürler. Orada olacağız."

Kadın sesini duymamla yerimde doğruldum. Işıklar açıktı ve gözlerim kamaşıyordu. Karşımdaki aynadan kendime baktığımda, vücudumun morluklarla dolu olduğunu gördüm. Bu durum gülümsetmişti.

"Güzelim uyandın mı?"

"Kimdi o?"

"Görevli. Akşam yemeği için haber verdi. Hadi hazırlan acıkmışsındır. "

Yatağa çıkıp kendimi ona bıraktım. Gülüp, bedenimi tutmuştu.

"Alkolde alacak mıyız?"

KORUMA MI? O DA NE? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin