4K ÖZEL

2.4K 74 32
                                    

İkili provalarda Aybike ve Berk'in sahnelerine gelmişti sıra. Aybike kostümünü giymiş Berk'in gelmesini bekliyordu. Ama Berk bir türlü kulisten çıkmıyordu.

"Berk?" diye içeri seslendi Aybike. Açılan kapıdan Berk kafasını uzattı ve "Efendim tatlım?" dedi.

"Seni bekliyoruz hadi. Hazır değil misin daha?" "Hazırım ama bunun böyle olmaması gerekiyordu." "Neyin?" "Aybike bak çıkacağım ama gülmek ya da dalga geçmek yok, tamam mı?"

Aybike "Neyle dalga geçmek yok? Anlamıyorum." dediğinde Berk cevabını odadan çıkarak verdi. Aybike, Berk'i görünce sesli bir kahkaha attı.

"Ya ama hani gülmek yasaktı Aybik." "Ya sen şu an ne halde olduğunun farkında mısın acaba? Kusura bakma ama ben buna gülerim."

Berk'in giydiği vezir kostümünün alt kısmı çok dardı. Hatta üstünde tayt gibi durmuştu. Kafasına taktığı ise çok büyüktü. Sürekli gözünün önüne düşüyor ve Berk düzeltmek için elini kaldırdığında üstüne giydiği kıyafet yine çok dar olduğu için zorlanıyordu.

"Berk kostüm sorumlusu olduğun oyunda nasıl kendine küçük kıyafet sipariş ettin?" "Ne bileyim ben ya?"

İlerden gelen Filiz Hoca, Berk'i görünce gülmek istese de dudaklarını birbirine bastırarak tuttu kendini ve "Berkciğim yanlış kostümü giymişsin. Bunlar alt sınıfların oyunu için gelenler."

Berk derin bir nefes verip gülümseyerek "Gerçekten teşekkür ederim hocam." dedi. Filiz Hoca kafa sallayıp gidince Berk "Sizi biraz daha bekleteceğim prensesim." deyip içeri girdi.

Odadan çıktığında elini Aybike'ye uzatıp "Gidelim mi prensesim?" dedi ve "Ben kendim giderim." deyip yürümeye başlayan Aybike'nin arkasından gülerek baktı.

Aybike arkasını dönüp gülümseyerek onu izleyen Berk'i görünce yüzüne yayılan gülümsemeyle önüne döndü ve adımlarını hızlandırdı. Berk de kafasını iki yana sallayıp arkasından yürümeye başladı.

Tiyatro salonuna girdiğinde sahne arkasında onu bekleyen Aybike'ye gülüp yanına yürüdü ve kolunu omzuna atıp "Gidelim mi prensesim? Kurmamız gereken hain planlar, yapmamız gereken kötülükler var da."

"Sen bayağı kendini oynuyorsun ha." "Aşk olsun ama tatlım ya. Ben kötü bir insan mıyım?"

"Yok Berk, melek gibi bir insansın sen." "Biliyorum." dedi Berk gülüp kafasını aşağı yukarı sallayarak.

Aybike, onun bu hareketine tebessüm etse de hemen yüz ifadesini topladı ve "Gıcıksın bir de." dedi. "Sen de cadısın." diyen Berk'e "Hiçte bile, bak ben prensesim." dedi Aybike eteklerini tutarak. "Hem sen seçtin beni prenses olarak."

Berk, Aybike'ye doğru bir adım atıp "Evet benim prensesimsin çünkü." dedi. Aybike belli belirsiz gülünce "Ama bu cadı da olmadığın anlamına gelmiyor. Hem ben cadıları daha çok sevmişimdir her zaman."

"Git Harika'yı sev o zaman." dedi Aybike triple. "Harika mı? Iı o gerçek cadı, beni de kendine benzetir. Benim güzeller güzeli, akıllı, cool bir prensese ihtiyacım var." dedi Berk, Aybike'nin bu hallerine gülüp.

Aybike saçını savurup ayaklarını yere vurarak yürümeye başladı. Berk de arkasından yürümeye başladı. Birlikte sahneye çıkınca teksti son kez gözden geçirip sahnedeki yerlerini aldılar.

"Kız kardeşime bunu yapamam, size yardım edemem." diyen Aybike'ye "Sizi çok seviyorum prensesim." deyip elini tuttu Berk.

Aybike de elini Berk'in elinin üstüne koyunca Berk'in gülümsediğini gördü. Aybike "Ben de sizi seviyorum." dediğinde "Biliyorum, bizimkisi de böyle bir aşk işte." dedi Berk.

Arkalarında duran Oğulcan, "Lan Berk, bak iki dakika insan gibi dur. Yoksa sarayın arkasındaki aşk kuyusunda boğarım seni." dedi.

Aybike, Oğulcan'a göz devirip tekrar söze girdi. "Sizi seviyorum. Lakin kardeşime bunu yapamam." "Ama o aptal prens kavuşmamızın önünde engel olacak." "Aptal falan ayıp oluyor ama." diyen Doruk'a ters ters baktı Berk.

"Hocam arkadaşlar bölüyor." "Arkadaşlar lütfen sessiz olalım. Devam et Berk."

Berk, Aybike'nin kendi elinin üstünde olan elini çekip iki elini birden tuttu ve "Ama o aptal prens kavuşmamızın önünde engel olacak." diyerek kaldığı yerden devam etti. "Olmaz prensesim, izin veremem. Siz olmadan yaşayamam artık."

***

Selaam, nasıl keyifler? 

Sonunda atabildim. 😅 Üç kere silip baştan yazdım bu bölümü o yüzden geç kaldı.

Tekrar AyBer yazmak istedim dünkü RecMel gazıyla. Nasıl buldunuz?

Bir sonraki özel bölümde hangi çiftin olmasını istersiniz ve kitabın geneliyle ilgili istek sahneleriniz varsa yazabilirsiniz.

Bölümde görüşmek üzere.❤

HAYAT GİBİ ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin