49K ÖZEL

1.9K 94 64
                                    

49,9K özel bölümü jsjdjdj bu özel bölüm serimiz de bitti. Umarım beğenmişsinizdir.

Bu son bölümü bu serinin ve başa sarıyoruz. Çünkü elimizde sevdiğimiz, hayalini kurduğumuz ne varsa tersine döndü.
✧✧✧
Bölüm Şarkısı-> Ege Can Sal: Başa Sar

"Anne, baba" dedi Asiye yüzünde buruk bir gülümseme ile. "Ben geldim. Size iyi haberlerle geldim. Gerçi ne kadar iyi denilebilirse." derken başını önüne eğse de hemen kaldırdı ve kendini gülmeye zorladı dolu gözlerine rağmen. "O adam yakalandı bugün. Az önce götürdü polisler. Katiliniz cezasını çekecek."

"Beklediğimizden uzun sürdü suçunun kesinleşmesi. Ama başardık, Akif Atakul'u yendik. Birlikte başardık. Bu sefer hayat bize güldü."

"Küçük kızın büyüdü baba, 18 oluyorum birkaç güne. Ama bahsettiğim büyüme bu değil. Ben anne oldum siz gidince. Küçük kızın anne oldu anne. Hayatın kucağıma attığı 3 çocukla başladım hem de anneliğe."

"Üstesinden gelemediğim zamanlar oldu, pes etmek istediğim zamanlar. O zamanlarda kardeşlerime sarıldım. Düştüm ama onlar hep kaldırdı beni." derken yüzündeki zoraki gülümseme yerini gerçeğine bıraktı. "Ve tabi Doruk." diye devam ederken ise yüzündeki gülümseme terk etti yerini.

Bakışları birkaç adım arkasında duran Doruk'a dönünce Doruk gülümsedi ona güç vermek ister gibi. Asiye de ona minnet ve teşekkürle karışık gülümsedi.

Önüne dönerken "Gitmedi Doruk." dedi. "Gidemedi, bırakmadı beni. O gün o kütüphane de söz verdik birbirimize. 'Biz'i hiçbir zaman bırakmayacağımızın sözünü verdik. Biz birlikte yendik Akif Atakul'u. El ele çıktık onun karşısına. Evde de, karakolda da, mahkemede de, gözümüzün gördüğü kalbimizin hissettiği her yerde. Şimdi yine el ele geldik sizin karşınıza."

Bakışları tekrar Doruk'u bulduğunda bu sefer yüzünde sevgi dolu bir ifade vardı Asiye'nin. Doruk'tan da aynı bakışlarla karşılık alırken tekrar önüne döndü ve "Biz sizden izin almaya geldik." dedi.

Bakışlarını sağ eline indirdikten sonra gülümseyerek baş parmağı ile okşadı parmağına geçirdiği yüzüğü. Doruk'un kendi parasıyla aldığı bu yüzük onun için dünyanın en değerli üç yüzüğünden biriydi artık.

"Biz evleniyoruz." dedi bakışları tekrar mezarları bulurken. "Saçlarımı tararken 'Bir gün biri çıkacak karşına. Güzel adam olacak ama dışı değil içi güzel olacak. Kendinin önüne seni koyacak, önceliği sen olacaksın, hep seni düşünecek kendinden önce.' derdin anne, hatırlıyor musun? Anne, Doruk öyle seviyor beni. Öyle güzel seviyor ki, dünyadaki başka hiçbir şey onun sevgisi kadar eşsiz olamazmış gibi."

"Baba, babam. Sana bir söz vermiştim, biliyorum. Okulumu bitireceğim, demiştim. Bitireceğim merak etme. Karşına hep başım göğsündeyken birlikte kurduğumuz hayallerdeki gibi hakim olarak çıkacağım bir gün. Dünyadaki adalet sistemini değiştiremem belki ama adaletsizliğe susmayacağım."

Asiye tekrar arkasını dönüp Doruk'a baktı. Önüne dönerken "Sonra belki bir gün yanımda kendi çocuklarımla gelirim buraya. Onları sevip, bağrınıza bastığınızı göremem belki ama en içimde hissederim hep. Kalbimin en ortasında sevginizi hissettiğim gibi."

"Evleniyoruz biz." dedi sonra tekrar. Sanki tüm dünyaya duyurmak ister gibiydi. "Bakın biz pes etmedik, biz kazandık." demek ister gibi.

İçindeki hisi daha fazla tutamayıp sesli bir şekilde söyledi kalbinden geçenleri. "Biz pes etmedik, kazandık biz. Girdiğimiz en zor savaştan el ele, öncekinden daha güçlü çıktık. Önümüzde daha büyükleri olacak belki ama onlar da bizi yıkamayacak. Asiye ve Doruk'un elleri hiç ayrılmayacak. Onların peri masalı mutlu sonla bitecek."

Sonra Doruk'a bakarak devam etti. "Evleneceğiz. Hayallerimizi tek tek, yine el ele gerçekleştireceğiz. Biz sonsuz olacağız, hep 'biz' kalacağız."
***
Nasıl buldunuz bölümü? Benim çok sevdiğim bir seri oldu bu, umarım beğenmişsinizdir siz de.

AsDor her ne kadar dizide en son evlenecek çift olsa da burada bu savaştan el ele çıksınlar istedim. El ele olduklarını tüm dünyaya duyurabilsinler istedim.

Akşam üstü 50K özel bölümü atacağım. benim için çok özel bir bölüm, eminim sizin için de öyle olacaktır. Orada görüşmek üzere.

Seviyorum sizi. ❤️

HAYAT GİBİ ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin