BAYRAM ÖZEL

1.4K 87 84
                                    

SÜRPRİİİİİZ!

Melisa ve Doruk yan yana salon kapısından içeri girdiklerinde Melisa anne ve babasına bakıp "İYİ BAYRAMLAR!" diye yüksek bir çıkış yapınca Doruk elini Melisa'ya yakın olan kulağına siper edip "Ne bağırıyorsun kızım kulağımın dibinde? Kulak zarım patladı zannettim." dedi.

Melisa dudaklarını birbirine bastırarak gülümsedi ve daha düşük bir tonda "Ben heyecanlandım da biraz. Malum bayağıdır bayram kutlamıyoruz." deyince "Hadi canım, ee biz daha dün bayram kutladık ya sensiz." diyerek dalga geçti Doruk.

Ona göz deviren Melisa'yı görmezden gelerek anne ve babası ile bayramlaştı. Akif'in önünde durup "Hani benim bayram harçlığım babacığım?" dedi gülerek. Akif, yanında duran Nebahat'e eliyle Doruk'u gösterip "Oğlunu görüyor musun hayatım?" dedi. "Harçlık verecek yaşa gelmiş, hala harçlık istiyor."

Doruk gülerek yerine geçti. Melisa da bayramlaştıktan sonra "Gidelim mi?" diyen abisine döndü ve kafa sallayarak onay verdi. Melisa "Bekle, çantamı alıp geliyorum." deyip odadan çıkınca "Hayırdır oğlum, nereye?" diyen annesine "Arkadaşlar ile buluşacağız anneciğim." diye cevap verdi.

"Oğlum, siz abi – kardeş bayramın olayını yanlış anlamışsınız. Bayramlarda aile büyükleri ile vakit geçirilir, arkadaşlarla değil." "Belki ailemizin bir parçası olacak olan arkadaşlarımızla buluşacağızdır babacığım." dedi Doruk gülerek.

Nebahat gülerek kafasını kaldırıp "Öyle mi?" dedi. Doruk gülerek kafa sallayınca "Allah'ım benim güzel oğlum büyümüş de sevgilisinin yanına gidiyormuş bayramda. Akif, ne ara bu kadar büyüdü bunlar?"

Nebahat, oğlunun yanağına bir öpücük kondururken Akif "Sen gideceksen git Doruk ama Melisa gelemez." deyince ona döndü ikisinin de bakışları. Salon kapısının önünde duran Melisa "Neden baba? Arkadaşlarıma da mı karışıyorsunuz artık?" diyerek odaya girdi.

"Güzel kızım, ben sana 'O çocuk ile görüşmeyeceksin.' dedim. Şimdi seni kendi ellerimle onun evine bayramlaşmaya mı göndereceğim?"

Doruk, Melisa'ya bakarken bir şey demek için dudaklarını araladığını görünce konuşmasına fırsat vermeden "Ha yok ya. Melisa, Kadir ile görüşmüyor artık. Benim kızın abisi ile konuşuyorlar." dedi babasına bakarak.

Tekrar Melisa'ya döndüğünde bıyık altı gülümsediğini görünce göz kırptı. "Ha, tamam o zaman. O zaman gidin tabi canım." diyen babalarına döndü tekrar ikisinin de bakışları.

Doruk tekrar Melisa'ya döndüğünde teşekkür edercesine baktığını görünce küçük bir kafa hareketi yaptı. Doruk annesi ve babasına dönüp "Biz çıkıyoruz. İyi bayramlar tekrar." deyince "Oğlum, çocuğum komşunun çocuğu musun oğlum sen? Niye misafir gibi davranıyorsun?" dedi gülerek.

Doruk da güldükten sonra Melisa ile birlikte evden çıktılar. Kapının önüne çıktıklarında "Doruk, gerçekten teşekkür ederim." dedi Melisa. Doruk kolunu Melisa'nın omzuna atıp "Sen de bana yardım edersin, ödeşiriz canım kardeşim." dedi.

❤❤❤❤

Emel, bayramlarını kutlamak için amcasının evine gitmişti, Ömer de ekmek almak için bakkala. Kadir, Asiye'nin dolu gözlerine bakarak "Fıstığım, ne oldu?" dedi. "Bugün annem ve babam olmadan geçireceğimiz ilk kurban bayramı abi." diye cevap verdi Asiye.

Aldığı cevap ile Kadir'in de gözleri dolarken "Daha geçen bayram yanımızdalardı abi. Böyle sanki hiç bayram eğilmiş gibi geliyor. Geçen sene bayramda annem ve babamı öperken şimdi yüzlerini bile görememek çok ağır." diye devam etti Asiye.

"Abim, bak çok zor haklısın. Bu acı, bu his hiçbir zaman da geçmeyecek ama alışacağız. Acılarımızla yaşamayı öğreneceğiz." derken Asiye'nin gözünden bir damla yaş düştü.

O sırada kapı çalınca Asiye eli ile abisine oturmasını işaret edip "Sen otur abi ben bakarım." dedi. Kapıyı açtığında karşısında Doruk ve Melisa'yı görünce şaşkınlığını gizleyerek gülümsemeye çalıştı. Onları bugün beklemiyordu.

Doruk, Asiye'nin dolu gözlerini fark edince telaşla elindeki torbaları yere bıraktı ve iki elini uzatıp Asiye'nin ellerini tuttu. "Asiye'm, güzelim ne oldu?"

Asiye, Doruk'u rahatlatmak ister gibi gülümseyip "Bir şey yok, merak etme. Annem ve babam yok ya, ona üzüldüm." deyince Doruk bir eli ile belini tutup Asiye'yi kendine çekip sarıldı. Asiye kollarını onun vücuduna dolayınca gözlerini kapatıp saçlarının arasına bir öpücük kondurdu.

Gelen öksürük sesiyle gözlerini açıp sese döndüğünde kaşlarını çatmış bir şekilde onları izleyen Kadir'i görünce bir adım geriye çekildi Asiye'ye bir bakış atarak. Asiye alttan alttan gülerken "Pardon ya, seni fark etmemişim." dedi.

Kadir kaşları çatık bir şekilde kafa sallarken Melisa, Doruk'a bir bakış atıp "Kadir biz bahçeye mi çıksak?" dedi. Kadir de Asiye ve Doruk'a bir bakarken kafa sallayıp yerinden kalktı.

Onlar dışarı çıkınca Doruk da iki adımda içeri girdi ve kapıyı kapattı. Yanında duran Asiye'ye döndü ve sarılıp çenesini saçları arasına yerleştirdi. Asiye de ona sarılınca saçlarını koklayıp bir öpücük bıraktı arasına ve omzundan tutarak Asiye ile yüz yüze geldi.

"Sevgilin, arkadaşın, sırdaşın, kardeşin, abin, kuzenin," dedikten sonra ona anlamayarak bakan Asiye'ye bakarak bir nefes alıp devam etti Doruk. "amcan, halan, teyzen, dayın, komşun, annen, baban.. Senin hayatından kim giderse ben o olurum Asiye. Yerini dolduramam belki ama onun kadar olmasa da çok severim, onun gibi olmasa da şefkatle sarılırım, onun kadar olmasa da sevgi dolu bakarım. Annen gibi olamam belki ama eksikliğini hissettirmemeye çalışırım. Onlarla yaptığın ne varsa seninle yapmaya çalışırım, sen de istersen tabi. Sen yeter ki üzülme, tamam mı?"

Asiye dolan gözleriyle gülümseyerek hafifçe kafa salladı. Doruk da ona gülümserken parmak uçlarında yükseldi ve Doruk'un yanağına bir öpücük kondurdu "İyi bayramlar sevgilim." diyerek. Geri çekildiğinde Doruk da eğilip onun yanağına bir öpücük kondurdu.

***

İYİ BAYRAMLAAAR!

"YENİ BÖLÜM ATMAYACAĞIM." DEMİŞTİM AMA DAYANAMADIM. ÖNCELİKLE HEPİNİZİN BAYRAMI KUTLU OLSUN. SEVDİKLERİNİZLE GEÇİRECEĞİNİZ NİCE BAYRAMLARINIZ OLUR DİLERİM.

İKİNCİ OLARAK BÖLÜMÜ NASIL BULDUNUZ? GEÇENKİ ÖZEL BÖLÜMDEN SONRA SİZİ MUTLU EDECEK BÖLÜMLER YAZACAĞIMI SÖYLEMİŞTİM. UMARIM BECEREBİLMİŞİMDİR.

AMA BU DAHA BAŞLANGIÇ, ÇOK GÜZEL BÖLÜMLER SİZİ BEKLİYOR.

ÖNCEKİ BÖLÜME YAKLAŞIK 200 YORUM GELDİ, BU O KADAR UZUN BİR BÖLÜM DEĞİL AMA YİNE DE BOL BOL YORUM İSTİYORUM. YOKSA ÜZÜLÜRÜM :(

SİZİ SEVİYORUM, İYİ BAYRAMLAR TEKRAR ❤

HAYAT GİBİ ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin