Selam! Nasıl keyifler?
71K için okuyan, oylayan, yorum yapan herkese teşekkür ederim. İyi ki varsınız ❤️
İyi okumalar...
♡Asiye yüzünde engel olamadığı bir gülümseme ile girdi evin kapısından içeri. "Anne!" diyen sese döndüğünde kendisine doğru koşan kızlarını gördü.
Dizlerinin üstüne eğilerek kollarını boynuna dolayıp "Annem." dedi. Saçlarına bir öpücük kondurduktan sonra geri çekilip yüzünü avuçladı ve "Baban nerede?" diye sordu.
"Bahçede." diye cevap verdi küçük kızı kısaca. Çenesini baş parmağı ile okşadıktan sonra tekrar kızının yanağına bir öpücük kondurdu ve bahçeye doğru adımlamaya başladı.
"Rüya, geldin mi babacığım?" diyen Doruk'a gülümsedi ve arkadan yaklaşıp kollarını tekli koltukta oturan kocasının boynuna doladı.
Yanağına bir öpücük kondurduktan sonra kafasını Doruk'un omzuna yaslarken "Nefesim!" dedi Doruk da.
Asiye gülerek geri çekildi ve birkaç adım atıp Doruk'un karşısındaki tekli koltuğa oturdu. Doruk'un ellerinin arasında küçücük kalan ellerini uzandı ve birleştirdi ellerini.
Doruk gülümseyen yüzüne bakarken "Doruk," dedi. "Sana bir şey söylemem lazım."
Söyleyeceği şeyin heyecanının sesine yansımasına engel olamamıştı. Sesi titremiş, gözleri dolmuştu.
Doruk ellerini ayırmadan yerinden kalktı ve bir dizini yere dayayıp önüne çöktü. Eline bir öpücük kondurup "Asiye'm, ne oldu güzelim? Anlat hadi bana." dedi.
Asiye eğilip kollarını Doruk'un boynuna doladı. Sıkıca sarıldıktan sonra yüzünü biraz geri çekip yanağına bir öpücük kondurdu. Tekrar sarılıp kafasını boynuna yasladı sonra.
"Asiye, ne oluyor sevgilim? Vedalaşıyor muyuz hayırdır?"
Asiye yanağını Doruk'un yanağına dayadı ve gülümseyerek gözlerini kapattı. Dudaklarını araladı konuşmak için ama konuşacak gücü bulamadı kendinde.
Birkaç saniye daha sustuktan sonra "Baba oluyorsun Atakul." dedi.
Tepkisini görmek için yüzünü ondan uzaklaştırdığında elleri hâlâ Doruk'un omuzlarındaydı. Doruk'un mimiksiz yüzü gülmesine sebep olurken gözlerinin dolduğunu hissetti.
"Asiye, sen?" Doruk'un sorusuna dolu gözlerine rağmen gülerek kafa salladı. "Asiye, baba oluyorum." dedi. Asiye avcunu onun yanağına yaslayıp "Baba oluyorsun." dedi.
Doruk içindeki hissi daha fazla bastıramayarak Asiye'yi kucağına aldı ve onu etrafında döndürmeye başladı. Asiye kahkahalarının arasından "Doruk dur, düşeceğiz." derken içeriden seslerini duyan Rüya'yı kapının önünde görünce indirdi Asiye'yi kucağından.
"Anne, baba ne oldu?"
Doruk, Asiye'ye baktığında Asiye kafa sallayınca küçük kızlarının önüne diz çöktü Doruk ve küçük ellerini elleri arasına aldı. "Benim güzel kızım abla oluyor." dedi.
Rüya yerinde sevinçle zıplayarak "Kardeşim mi oluyor?" deyince kafa sallayarak onayladı onu Doruk. Küçük kız kollarını babasının boynuna dolayınca Doruk da sarıldı kızına.
Asiye "Ben kıskanırım ama." deyince Rüya onunla aynı boya gelmek için diz çöken annesinin yanına gidip yanağına bir öpücük kondurdu ve kollarını onun boynuna sardı.
***"Dayı!" diyerek kendisine gelen yeğenini kucağına aldı Ömer "Dayısının güzeli." deyip.
"Bizi bıraktınız demek küçük hanım, öyle olsun." diyen Oğulcan'a "Ya hayır." dedi Rüya. "Ama dayıcığım yeni geldi ya, ondan."
Oğulcan, Rüya'nın yanağından makas alırken "Şaka yapıyorum prenses, oyna dayınla." dedi. Rüya ona öpücük attıktan sonra tekrar Ömer'e döndü ve kollarını boynuna doladı.
"Bak bak, şuna bak." dedi Doruk, kolunun altındaki Asiye'ye. "Ben 'Gel bir kere öpeyim.' desem 'Baba sakalların gıdıklıyor.' der. Ömercik'i nasıl öpüp, sarılıyor."
Asiye güldü Doruk'un sözlerine ve "E seni her gün görüyor, dayısını görmeyeli 10 gün oldu. Ne kadar özlediyse artık yoksayabiliyor demek ki sakallarını." dedi.
"Ne yapayım Asiye? Beni de öpsün diye ben de mi gideyim? Ya da Ömercik'i öpmesin diye bizim eve mi taşınsın?"
Asiye kahkaha atarken "Doruk sen biraz kıskanmış olabilir misin?" dedi.
Doruk bozuk bir surat ifadesiyle "Ne alakası var ya?" dedi. "Benim kızım o ama benden çok dayısıyla vakit geçiriyor, şuna bak." derken Ömer ve Rüya'nın oturduğu tarafa döndüğünde birlikte oyun oynayıp güldüklerini görünce "Asiye gözlerimin önünde birbirlerini seviyorlar." dedi.
"Doruk Ziyagil." dedi Asiye kahkaha atarken.
Doruk küçük bir çocuk gibi omuz silkerken Ömer ve Rüya'yı izlemeye koyuldu.
***Nasıl buldunuz bölümü?
Bu tek bölüm değil, özel bölüm serisi olacak. Devamında ne olabileceğini tahmin etmek isteyenler buraya...
Sizi çok sevdiğimi hatırlatıp derse dönüyorum. İyi günler ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYAT GİBİ ✓
FanfictionAsDor hayali sahneler 🦋 💛💚 Omzunda hissettiği elle kolu yavaşlasa da durmadı. "Tamam Doruk, yeter." dedi Ömer durgun bir ses tonuyla. Doruk duymazdan gelmeyi tercih edince Ömer, Doruk'un umursamaz tavrına sinirlenerek "Ne yapıyorsun sen? Ha?" ded...