93K ÖZEL

1.5K 92 159
                                    

Selam, nasılsınız?

Bugün yeni bölüm atmayınca seriye devam edelim, dedim. Bu hafta deneme sınavım vardı o yüzden Saçlarından tamamlayamadım bölümü ama çok az bir eksiğim kaldı, yarın bitirip atarım.

Doruk'un fırsatçılıkları, arayan sızan libidosu dışında biraz realist bir bölüm olsun istedim. İyi okumalar...
💖🎵

Saçlarında dolaştığını hissettiği ellerle yüzüne bir gülümseme yayılırken "Doruk." dedi Asiye.

Duyduğu "Doruk mu?" diyen tok sesle "Abi?" deyip hızla doğrulmaya çalışınca "Dur, dur. Yavaş ol." dedi Kadir. Asiye toparlandıktan sonra uyku mahmuru gözleriyle abisine döndü ve "Abi, ben.." derken sözünü kesti Kadir elini kaldırarak.

Dolan gözlerini tavana çevirirken "Anne olacaksın, ha? Onca sene bize annelik yaptıktan sonra şimdi kendi çocuğun olacak demek." diyen sesle bakışlarını abisine döndürdü. "Kızdın mı bana?" dedi titreyen sesiyle.

Kadir kafa sallarken "Kızdım." dedi kısık sesle. "Ama sen de beni anla abiciğim. Asiye daha çok küçüksünüz, sen de Doruk da. Bırak evliliği, evlenmeyi düşünecek yaşta bile değilsiniz daha. Okulunuz var, kurulu bir düzeniniz yok. Öğrenci hayatıyla aile hayatı bir mi? Eliniz iş tutmaz, nasıl yapacaksınız?"

"Bilmiyorum." "Doruk ne diyor?" "Abi ben bebeğimden vazgeçemem, Doruk da öyle. Gerekirse okulu donduracağız ikimiz de, bir işe girip çalışacağız. İstanbul'a, sizin yanınıza döneriz belki. Hem yanımızda siz olursanız biz düşmeyiz, düşsek de beraber kalkarız."

Kadir ofladıktan sonra "O okul bitecek küçük hanım." dedi işaret parmağını sallayarak. "Sen de Doruk da bitireceksiniz okullarınızı. Yoksa Ömer'e seni Doruk'tan saklama görevi veririm, göremezsiniz bile birbirinizi."

Asiye gülerken Kadir kardeşinin yanağını okşadı avcuyla ve "Seninle ilgili çok hayalim vardı Asiye." dedi. "Mezuniyetini en önden izleyecektim." Asiye'nin gözleri dolarken "Kollarım kopana kadar alkışlayacaktım seni." diye devam etti. "Ama mezuniyetinde kucağımda yeğenim varken alkışlayamam. Sen de buna razı olacaksın artık."

Asiye gülerek kafa salladıktan sonra kollarını abisinin boynuna sardı. Kadir de kollarını ona dolarken bir nefes verdi sıkıntıyla.
💖🎵

Kadir'in kolunun altında salona giderken duyduğu sesler Asiye'nin kaşlarını çatmasına sebep oldu. "Ya siz kesin bakamazsınız o çocuğa, yani Asiye'm bakar da sen bakamazsın, hasta edersin çocuğu. O yüzden ben diyorum ki, çocuk doktorluğu seçeyim."

Aybike'nin gülme sesi duyulurken Doruk "Daha senin alan seçimine kaç sene var, farkındasın, değil mi Ömercik?" dedi. "Sen mezun olana kadar biz büyütürüz çocuğu, üstüne ikinciyi de.." derken kapının önünde öksürerek kesti sözünü Asiye.

"Ömer bence çok mantıklı ya, sen ol çocuk doktoru." dedi suyuna gitmek için. Nasıl olsa birkaç gün sonra vazgeçecekti. "Olur olur. Çocuğu büyütürüz, dedim ama ihtiyacımız olur daha. Haklısın." diyen Doruk'a baktı susması için.

Asiye boş olan koltukta Doruk'un yanına oturduktan sonra "Olan olmuş, artık ben ne desem de fayda etmeyecek." dedi Kadir ve "Bundan sonra ne olacağı önemli." diye devam etti.

"Olacak olan belli, evleneceğiz." "Ha, ben de kardeşimi sana vereceğim? Oldu paşam!" diyen Ömer'e cevap vermeden Kadir'e odaklandı ikisi de.

"Hadi diyelim ki evlendiniz Doruk. Sonra ne olacak? İkinizin de okulu var. Çocuk gibi bir sorumluluğun altına giriyorsunuz ama daha ikinizin de bir kazancı yok. Yani öyle 'Aile olacağız.' falan demekle olmuyor bu işler."

Doruk kafa sallarken "Haklısın Kadir." dedi. Sonra aklına bir şey gelmiş gibi kafasını yerden kaldırdı ve "Ama bu aile olamayacağımız anlamına da gelmiyor. Asiye'm elinin değdiği her yeri yuva yapar zaten." dedi sonda Asiye'ye dönerek.

Asiye ona gülümserken konuşan Kadir'e döndü. "Öyle, öyle. Ama siz orada, biz burada olmaz artık. Asiye'nin yalnız kalmaması lazım. Burada olursanız sen yanında olamasan bile bizden biri gider yanına. Siz ne düşünüyorsunuz?"

Bir süre sessizce birbirlerine baktıktan sonra bu sefer Asiye konuşmaya başladı. "Yani abi, söyledim sana gerekirse yanınıza geliriz, diye. Hem biz birlikte olduktan sonra nerede olduğumuzun da bir önemi yok zaten."

Kadir kafa sallayarak onayladıktan sonra "Biz yarın nikah için işlemlere başlıyoruz o zaman?" diyen Doruk ile Ömer elini yüzüne kapatıp "Allah'ım ben bugünleri de mi görecektim? Resmen ikizim gelin oldu, gidiyor." dedi.

Asiye gülerken "Gelin demişken, bizim düğün işi ne olacak?" diyen Doruk'a dönüp "Lütfen olmasın." dedi. "Bir nikah yapalım, yeter."

"Yok artık Asiye." "Saçmalama bence." "Seni öyle kuru kuru veremeyiz." "Evet, ikizimi öyle kuru kuru veremem." diyen seslere Oğulcan'ın "Onu da yapmayın isterseniz kuzi." diyen sesi karışınca "Yani eksikliğini hissetmiyoruz." dedi Doruk.

Asiye ayağına vururken umursamayarak "Asiye biz neden düğün yapmıyoruz ya?" dedi. "Doruk hamileyim ben. Bu halimle düğün hazırlığı falan, hiç uğraşamam. Ayrıca en kısa zamanda olması lazım."

"Asiye bak ilk defa Ömer'e katılıyorum. Öyle kuru kuru olmaz." "Ya tamam, eğer istiyorsanız kendi aramızda bir şeyler yaparız." Doruk gülerken işaret parmağını kaldırıp "Küçük bir şeyler Doruk." dedi Asiye.

Doruk kafa sallarken gülerek "Tabi tabi." dedi. "Annem duyunca görürsün sen 'küçük bir şeyler'i."

Asiye oflarken "Ömer, ikizin 'gelin' oluyor." dedi.
💖🎵

Nasıl buldunuz bölümü?

Aslında oldukları yaşlar için büyük bir problem içinde oldukları durum. Yani okulları var, ikisi de çalışmıyor, daha kendileri çok küçükler, öğrenci hayatı yaşıyorlar. Neresinden bakarsanız bakın sıkıntılı bir durum. Ama bakalım nasıl üstünden gelecekler? Gelebilecekler mi?

Okuduğunuz için teşekkür ederim. Sizi seviyorum, iyi akşamlar ❤️

HAYAT GİBİ ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin