Selam, nasıl keyifler?
Yine çok beklettim, farkındayım. Ama sınav dönemim yaklaştı, anlayışlı olacağınızı düşünüyorum.
Sınır yok çünkü sizi bir şeye mecbur bırakmak istemiyorum. Sadece artık bu kitabı eskisi kadar severek okumadığınızı düşünüyorum. Eğer öyleyse lütfen benimle paylaşın ki buna bir çözüm bulabileyim.
Bölüm hakkındaysa; iki farklı günde yazdım, o yüzden anlatım biraz farklı gelebilir. Yine dizideki sahneleri uyarlamak yerine kendi hayali sahnelerimi yazmayı tercih ettim, özgün bir şekilde :)
Umarım beğenirsiniz, iyi okumalar.
💛💚
Bulunduğu noktadan elindeki topu potaya göndermek için serbest bırakan sevgilisine baktı Asiye gülümseyerek. Üzerindeki ceketi çıkardıktan sonra oturduğu yerden yavaşça zıpladı ve yanına gitti acelesi olmadığını belli eder bir yavaşlıkla.
Doruk'un attığı top, panyadan sekip kendisine doğru gelirken kenara çekildi çevik bir hareketle. Topu takip eden yeşil gözler kendisini bulduğunda bir gülümseme yayıldı yüzüne. Aralarındaki mesafe kapanırken "İyi misin?" diye soran sevgilisine gülümseyerek cevap verdi. Eğilip yerdeki topu aldıktan sonra ona uzattı.
Doruk, topa elini atmışken almasına izin vermeden aralarındaki mesafeyi kapattı ve bir öpücük bıraktı yanağına. Doruk şaşırdığı belli olan yüz ifadesiyle "Bu öpücüğü neye borçluyum?" deyince "Sevgilim olmana." diyerek cevap verdi gülerek. Yüzüne yayılan gülümseme ile "O zaman," dedi Doruk ve eğilip Asiye'nin yanağına bir öpücük bıraktı. "Sevgilim olduğun içindi." diye devam etti geri çekilirken.
Asiye gülerken "Bu da topu yanlışlıkla sana attığım için, özür niyetine." dedi ve bir öpücük daha bıraktı yanağına. "Bu da topumu bana getirdiğin için, teşekkür olarak." Tekrar aralarındaki mesafeyi kapatacakken ondan önce davranarak aralarındaki mesafeyi açtı Asiye, bir adım geri gidip.
"Devamını da seni yendiğim için tebrik ederken kullan bence." dediğinde anlamadan bakan Doruk'a cevap olarak kollarını havaya kaldırıp fırlattı elindeki topu. Gözleri ile takip ettiği top, potaya yaklaşmadan hızını kaybedip yere düşünce gülüşünü bastırmaya çalıştı Doruk ve "Bence, sen beni tebrik ederken kullan." dedi.
"Göreceğiz." dedikten sonra bileğindeki tokayı çıkarıp saçlarını topladı Asiye. Doruk, hayranlıkla onu izlerken "Hadi Doruk, uyuma." dedi ve az önce attığı topu almak için yürümeye başladı. Doruk da peşine takıldıktan sonra elinde topla bekleyen Asiye'nin karşısında durdu ve kuralları belirlemesi için ona bakmaya başladı. "10 olan kazanır ama hile yapmak yok, tamam mı?" deyince kollarını iki yana açarak cevapladı onu.
Asiye, karşısındaki görüntü karşısında yutkunmadan duramazken "Ee öylesine mi oynayacağız?" deyince ona verdi dikkatini. "Yani ödül ya da ceza yok mu?" Asiye birkaç saniye sessiz kaldıktan sonra "Bilmem," diye cevap verdi ona. "Düşünmemiştim." Doruk gülerek "Bence cezayı boş ver, kazanana güzel bir ödül verelim." dedi. Asiye anlamadan bakarken "Kaybeden, kazananın istediği bir şeyi yapsın." demesi üzerine işaret parmağını kaldırıp "Saçma sapan şeyler istemek yok ama." diye uyardı Asiye. Doruk, kafasını iki yana sallarken "Asla!" deyince "İyi, tamam o zaman." dedi.
Elindeki topu sektirmeye başlamıştı ki Doruk yaptığı hızlı hamleyle önünden ayırınca afallamış suratıyla ona döndü. "Bizde böyle güzelim, işin içine rekabet girdi mi aşk bir süreliğine mola verir." Asiye güldü onun dediği şeye ve üzerini toparladıktan sonra Doruk'un elindeki topa bir hamle yaptı alabilmek için. Doruk, seri bir şekilde ona arkasını döndükten sonra elindeki topu potaya gönderirken topun üç sayılık alandan hedefi başarıyla vuruşunu izledi Asiye.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYAT GİBİ ✓
FanfictionAsDor hayali sahneler 🦋 💛💚 Omzunda hissettiği elle kolu yavaşlasa da durmadı. "Tamam Doruk, yeter." dedi Ömer durgun bir ses tonuyla. Doruk duymazdan gelmeyi tercih edince Ömer, Doruk'un umursamaz tavrına sinirlenerek "Ne yapıyorsun sen? Ha?" ded...