28 | İyi Ki

1.7K 108 134
                                    

Bol yorum gelmezse ölecek hastalığına yakalanmışım.

"Saygılar, selamlar, sevgiler canım ailem." diye neşeyle salona girdi Doruk. Akif gülerek kafa sallarken Melisa ve Nebahat birbirlerine bir bakış attılar yan yana oturdukları koltukta. Doruk onlara doğru yürüyüp yanlarına oturdu ve ikisinin de yanağına birer öpücük kondurdu gülerek.

Nebahat yüzünü ona dönüp bir gözünü kırparak sorar biçimde kafasını sallayınca "Konuşuruz anne ya." dedi neşeyle. Ayağa kalkıp "Ben odama gidiyorum." dedikten sonra Melisa'nın yanağını sıkınca Melisa gülerek eline vurdu yavaşça.

Doruk odadan çıktıktan sonra Melisa annesine göz kırpıp babasına döndü ve "Benim anlamadığım bir konu var da onu abime sormaya gidiyorum. Yemekte görüşürüz." deyip yukarı çıktı. Merdivenleri koşar adım çıktığında Doruk odasının kapısının önündeydi.

"Abi." diye seslendiğinde ona dönüp "Söyle abisinin gülü, söyle güzelim, söyle canımın içi. Ne oldu?" dedi. Melisa yavaş adımlarla ona doğru yürürken sorgular bir bakış attı ve "İyi misin sen?" dedi. "Kaç gündür tebessüm bile etmiyordun, şimdi neredeyse uçacaksın."

"İyiyim, çok iyiyim hem de." "Hadi ya? Peki senin bu aniden yükselen serotoninin sebebi güzel bir gelişme olması mı yoksa senin keçileri kaçırman mı?"

"Ne biçim konuşuyorsun sen öyle abinle. Abiyim kızım ben, saksı değilim." Kendi dediğine güldükten sonra "Geç içeri de anlatayım hadi." dedi Doruk.

Melisa kafasını iki yana sallayıp odaya girdi. Doruk hemen kapıyı kapatıp ona döndü ve "Asiye'yi buldum." dedi neşe dolu sesiyle.

"Ne? Doruk ciddi misin?" Doruk eliyle kendini gösterip "Sence?" dedi. Melisa gülerek onaylarcasına kafa salladı. "Görmeye gidecek misin?" dedi. "Yanından geliyorum." dedi Doruk çocuksu bir sevinçle. "Yarın tekrar buluşmak için sözleştik hatta." "Doruk çok sevindim." dedi Melisa kollarını Doruk'un boynuna dolarken.

"Nasıl oldu peki? Her yere baktım demiştin?" "Berk ve Emel sağ olsun." "Berk ve Emel mi? Berk ne ise de Emel ne yaptı?" "En büyük yardımı o cimcime yaptı. Evlerine bir gelsinler de ne isterse yapacağım, kulu kölesi olacağım gerekirse."

Melisa ona gülerken "Ee nasıldı Asiye? Ne tepki verdi seni görünce?" dedi Melisa heyecanla. Doruk yatağına uzanıp kollarını boynunun altına koydu ve "Şaşırdı başta, beni beklemiyordu doğal olarak. Konuşmak için ilk sevgili olduğumuzda gittiğimiz yere götürdüm onu. Sarıldık, ağladık, sohbet ettik. Öyle işte." dedi sırıtarak. Asiye'nin onu öptüğünü bilmesine gerek yoktu sonuçta. O anlar tekrar gözünün önünde canlanınca bir nefes verip gülümsedi Doruk.

Melisa'ya baktığında ona sorgular şekilde baktığını görünce "Ne var? Niye öyle bakıyorsun?" dedi. "Hiç. Sadece bu kadar güzel gülmene sebep olacak ne geldi aklına, merak ettim." cevabını alınca dirseğinin üstünde doğrulup "Kızım ben sevgilimi bulmuşum, sarılmışım ona, elini tutmuşum, sohbet etmişiz, doya doya öpmüşüm koklamışım. Allah'tan belamı mı isteyeceğim daha?"

Dediği şeyi fark edince gözlerini kapatıp kafasını hafifçe salladı. Melisa gülüp "Seni ilişkinin romantik detaylarıyla baş başa bırakıp gidiyorum abiciğim. Ama birazdan annem gelince ona da bahsetme bunlardan, olur mu?" dedi.

Doruk arkadan dirseğine değen küçük yastığını alıp Melisa'nın biraz yanına attı bilerek ve "Dua et kaçırdım. Yoksa gösterirdim ben sana abiyle dalga geçmenin bedelini." dedi.

Melisa 'tabi tabi' der gibi kafa sallayıp odadan çıktı. O çıktıktan sonra tekrar az önceki pozisyonu aldı yatakta Doruk ve gözlerini kapatıp bugün yaşadıklarını tekrar gözlerinin önünde canlandırmaya çalıştı.

HAYAT GİBİ ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin