89K ÖZEL

1.6K 91 194
                                    

Selam, nasılsınız?

Aşırı saçma sapan bir bölümle geldim ama sonunu güzel bağladım bence.

Başlamadan önce 89K için her birinize çok teşekkür ederim. İyi ki varsınız ❤️

İyi okumalar...

P.s.: Libido Atakul online
💖🎵

"Ne?" diyen Melisa'ya döndü ikisinin de bakışları. "Ya çok tebrik ederim." İkisi de gülümseyerek kafa sallarken "Melisa hala? Nasıl? Güzel geliyor mu kulağa?" diye sordu.

"Yok abim olmadı bu, amca desin çocuk sana." "Siz ne yaptınız, hayat müşterek diye düşünüp hamileliği mi bölüştünüz? Böyle bebek Asiye'de, hormonlar Doruk'ta?"

Doruk, Asiye'ye dönüp eliyle Melisa'yı göstererek "Bak ya," dedi. "Görüyor musun benimle nasıl konuşuyor?" Sonra tekrar Melisa'ya döndü ve "Yalnız küçük hanım karşınızda bir baba var, lütfen sözlerinize dikkat edin. Çocuğumun önünde kardeş kavgası edip de kötü örnek olmak istemiyorum." dedi.

"Ben de babaanne mi oluyorum şimdi?" diyen Nebahat'e döndü üçünün de bakışları. Asiye'nin yüzünde tedirgin bir ifade oluşurken ellerini birbirine geçirdi Doruk.

Nebahat, Asiye'nin karnıyla bakışırken "En azından bir süre, yani ben bu duruma alışana kadar, bana 'Neboş' dese olur mu?" demesiyle derin bir nefes aldı Asiye.

"Anneciğim sen alışana kadar bizim ikinci çocuğumuz olur."

Asiye gözlerini büyütüp Doruk'a dönerken abartılı bir şekilde gülerek "Yok artık Doruk." dedi. "Sana yok artık Asiye. Bir tane çocuğumuz olmayacak herhalde. Yani kardeş önemli, kardeş sevgisini tatmalı çocuğumuz."

"Doruk bunu baş başa mı konuşsak hayatım?" Doruk yüzüne yayılan gülümseme ile "Bence de güzelim, haklısın. Baş başa konuşalım biz en iyisi." dedi.

Kulaklarına gülme sesleri dolarken Doruk'un omzuna vurdu Asiye. Doruk yüzünü kırıştırıp omzunu ovalarken "Acıdı Asiye ya." dedi. "Geceleri beni uyutup taş mı dövüyorsun, ne yapıyorsun?"

Asiye "Doruk susacak mısın artık." deyince "Sustum, tamam." dedi Doruk ellerini havaya kaldırıp. "Tamam, anladım. Bir süre çocuk yapmadan şey yapacağız."

"Anne biz çıkalım en iyisi." diyen Melisa'yı kafa sallayarak onayladı Nebahat ve yerlerinden kalkıp çıktılar odadan. Onlar çıkınca Asiye kızgın bir yüz ifadesi ile Doruk'a döndü ve "Ne yapıyorsun Doruk?" dedi. "Utandığımı biliyorsun, zaten annenle aramız daha yeni düzeldi sayılır. Neden böyle şeyler yapıyorsun?"

"Asiye içim içime sığmıyor ya, ben sevincimi nasıl göstereceğimi bilmiyorum." "Birtanem daha bir tanesini kucağımıza almadan bu neyin acelesi o zaman?" "E birlikte büyürlerdi işte. Bak ben ve Melisa'ya, biz abi - kardeşten çok arkadaş gibi büyüdük."

"Ama bizim önümüzde şu an benim ailem gibi büyük bir engelimiz var." "Ne engeli ya? Biz Ömer engelini atlatalı çok oldu. Kadir zaten Melisa ile birlikte. Ben onlara karışıyor muyum? Onlar niye bize karışıyor?"

"Doruk, Melisa hamile değil. Farkındasın, değil mi sevgilim?" "Yok birde olsaydı Asiye. Abiyim kızım ben, saksı değilim. Kim hamileymiş? Yok hamile falan. Beklesinler biraz, neyin acelesi bu canım? Evlenince boy boy yapsınlar, kime ne?"

"Ben hamileyim Doruk. Biz de evli değiliz ve benim abim de saksı değil."

Doruk bir süre sessiz kaldıktan sonra Asiye'ye döndü ve "Umarım Kadir anlattığın kadar medenidir." dedi.

"Abimi bilemem ama Ömer modern çağ öküzü. Çekeceğimiz var yani." "Korkunun ecele faydası yok. El ele çıkacağız karşılarına, söyleyeceğiz birbirimizi ne kadar sevdiğimizi." dedikten sonra elini Asiye'nin karnına koydu ve "Bu da aşkımızın meyvesi, diyeceğiz." dedi.

Asiye gülümseyerek kafasını Doruk'un omzuna yaslarken "Aramız bozulmaz, değil mi?" dedi. "Bozulmayacak. Her şey yolunda gidecek, güven bana."

Asiye sessiz kalırken "Asiye?" diye adını seslenen sevgilisine "Efendim?" diye cevap verdi. "Diyelim ki, abin ve Ömer beklediğimiz gibi tepki vermedi ve tartışma çıktı. O zaman ne olacak?"

Asiye kafasını Doruk'un omzundan kaldırıp yüzünü ona döndü ve yüzüne bir gülümseme kondurup ellerini tuttu sevdiği adamın. "O zaman ne olur düşünmek istemiyorum ama korktuğun şey olmayacak. Ne senden ne de bebeğimizden vazgeçmeyeceğim."
💖🎵

Tövbe estağfurullah! Doruk ne diyorsun çocuğum?

Nasıl buldunuz bölümü?

Melisa ve Nebahat'in tepkisini nasıl buldunuz?

Sıradaki durak Erenler, bakalım onlar nasıl tepki verecekler?

Diğer bölümde görüşmek üzere. Sizi seviyorum 💖🎵

HAYAT GİBİ ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin