Gelen telefon sesiyle Doruk yanında yürüyen Asiye'ye beklemesini işaret etti eliyle.
Telefonunu cebinden çıkardı ve arayana baktı. Ekranda gördüğü isimle yüzüne yayılan gülümsemeyle birlikte telefonu açtı.
"Kardeşim!" dedi neşe dolu sesiyle. Karşıdan duyduğu "Kardeşin, kardeşin de ne arıyorsun ne soruyorsun." sesiyle "Ben meşgul bir adamım." dedi Asiye'ye bakarak.
Asiye gülümserken arkadaşı "Ee ne var ne yok?" deyince "Ne olsun kardeşim, boğazdayız." "Yız derken, kim var yanında?" "Yanımda," dedi Doruk. Bakışlarını Asiye'ye çevirdi ve "dünyanın en pamuk şeker sevgilisi var." dedi.
Kullandığı tabir Asiye'yi gülümsetince Doruk da gülümsedi.
Karşıdan duyduğu "Vay, demek yeni sevgili ha? Yakışır. Kimlerden?" sesiyle "Sonra anlatırım kanka ya." dedi Doruk. "Sen beni neden aramıştın? İşin düşmese aramazsın çünkü." dedi iğneleyici bir tonda.
"Benim solist hastalanmış. Akşam mekanda sahne alacak birine ihtiyacım var. Düşünür müsün?"
Doruk, bakışlarını tekrar Asiye'ye çevirdi. Aklına tekrar sahildeki konuşmaları gelince gülümseyip "Olur." dedi.
Karşıdan gelen birkaç uyarı ve bilgiden sonra telefonu kapatıp ona bakan Asiye'ye döndü ve heyecanlı sesiyle "Akşam bir mekanda sahne alacağım." dedi
Asiye de gülümseyip "E çok iyi haber bu." dedi. Doruk gülümseyerek kafa sallayınca Asiye, Doruk'un koluna girdi ve yürümeye başladılar.
Mekana Doruk önden gitmişti. Onu izlemeye ise Melisa ve Asiye gelmişti. Ömer ne kadar ısrar etse de inatla reddetmişti Doruk. Ömer gelseydi Asiye'nin gözlerine bakarak söyleyemezdi çünkü şarkılarını.
Doruk, sahneye çıkıp onun için konulan sandalyeye oturduktan sonra eline gitarını aldı ve çok vakit kaybetmeden ilk şarkısını çalmaya başladı.
"Aldım başıma belayı
İlk günden belli biraz, delisin
Biraz, kendine has, biraz, maceracı"Doruk'un söylemeye başladığı şarkıyla bakışlarını Asiye'ye çevirdi Melisa. Asiye'nin içi gülen gözlerle Doruk'a baktığını görünce abisine döndü tekrar.
"Aldım başıma belayı
Yüzün ellerin can yakıyor
Gamzelerin, dert oluyor, gidişin
Dert oluyor, hemen, dönmeyişin"Doruk, gözlerini Asiye'den bir saniye olsun çekmeden şarkısını söylüyordu. Asiye'nin onu hayranlıkla izleyen gözleriyle nakarata girerken Asiye'ye gülümsedi.
"Sesinde aşk var bi' ben duyuyorum.
Kalbimde taşla yapamam biliyorum.
Sabah olunca çık gel bekliyorum.
Sesinde aşk var bi' ben duyuyorum.
Kalbimde taşla yapamam biliyorum.
Sabah olunca çık gel bekliyorum.
Çık gel bekliyorum,
İlk sofra kurulunca.
Koş gel bekliyorum,
Son şarkı duyulunca, ooof.
Durmam söylüyorum,
Sesinde aşk var bi' ben duyuyorum."Şarkı devam ederken söylemeyi bıraktı Doruk. Şarkıya girmesi gereken yeri arkasındaki küçük orkestra ikinci kez çalmaya başlamışken arkasına döndü ve durdurdu onları. Sonra konuşmaya başladı.
"Öncelikle hepiniz hoş geldiniz. Ama şu an bizi dinleyenler arasında öyle biri var ki," dedi insanların üstünde gezdirdiği bakışlarını Asiye üstünde sabitlerken.
Aradığı kişiyi bulunca dudağının tek tarafı havalandı ve "Eminim o bu şarkıyı benden daha güzel söyleyecek. Gelir misin lütfen?" dedi sandalyeden kalkıp eliyle Asiye'ye az önce kalktığı yeri işaret ederek.
Asiye, utansa da Doruk'u mahcup etmemek için yerinden kalkıp ona doğru adımlamaya başladı. Sahneye çıkan merdivenlere ilk adımı attığında duyduğu alkış sesiyle yerinde durdu ve gözlerini kapatıp sesleri dinledi.
"Olmak istediğim yerdeyim." dedi içinden. Sonra gözlerini açıp ona sahneye çıkmasına yardım etmek için elini uzatan Doruk'a baktı.
Bakışlarını yüzüne çıkardığında güven vermek ister gibi gülümsedi Doruk. Ona bakarken içinden kendini tekrar etti Asiye. "Olmak istediğim yerdeyim."
Usulca kafa sallayınca Asiye Doruk'un elini tutup sahneye çıktı ve az önce kalktığı yere oturdu.
Çıplak sesiyle, Doruk'un kaldığı yeri boş verip nakarattan söylemeye başladı. Aynı yeri ikinci kez söylemeye başladığında arkasındaki birkaç kişilik orkestra da çalmaya başlamıştı.
Bakışlarını onu izleyen kalabalıktan çekip arkasında gitar çalan Doruk'a çevirdi.
Doruk, büyük bir hayranlıkla onu izlerken şarkıya eşlik ediyordu. Ama hem kısık sesle söylediği için hem de diğer müzik aletleri ve ortamdaki kalabalık sesten muhtemelen sesini sadece önünde duran Asiye ve kendisi duyuyordu.
Asiye gülümsedi ve tekrar söylemesi gereken sözleri gözlerini Doruk'tan çekmeden söyledi. "Sesinde aşk var, bir ben duyuyorum."
***
SELAM BEBEKLER, N'ABER?8K İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM, BİRAZ GEÇ OLDU AMA OLSUN. 😅
BÖLÜMÜ NASIL BULDUNUZ?
BİR SONRAKİ ÖZEL BÖLÜMDE GÖRMEK İSTEDİĞİNİZ ÇİFTİ YAZABİLİRSİNİZ BURAYA.
YENİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYAT GİBİ ✓
FanfictionAsDor hayali sahneler 🦋 💛💚 Omzunda hissettiği elle kolu yavaşlasa da durmadı. "Tamam Doruk, yeter." dedi Ömer durgun bir ses tonuyla. Doruk duymazdan gelmeyi tercih edince Ömer, Doruk'un umursamaz tavrına sinirlenerek "Ne yapıyorsun sen? Ha?" ded...