Asiye ve Doruk evleneli 4 yıl olmak üzereydi. Bu 4 yılda birçok kez çocuk sahibi olmayı deneselerde bir türlü bebekleri olmamıştı.
Asiye'nin umudunu kaybedip tedaviyi bırakmasının üstünden 6 aydan fazla zaman geçmişti.
Şimdi ise salonda volta atan Asiye durup durup masanın üstüne bıraktığı çubuğa bakıyordu. 5 dakikanın bu kadar uzun olduğunu daha önce fark etmemişti.
Çalan kapıyla adımlarını durdurup ofladı. Kimsenin gelmemesi gerekiyordu. Eğer yine negatif çıkarsa Asiye'nin yıkılışını kimsenin görmemesi gerekiyordu.
Bezgin adımlarla kapıya gitti Asiye. Kapıyı açtığında karşısında Kadir ve Melisa'yı görünce sevinmek ile üzülmek arasında kaldı. Uzun zamandır abisini görmemişti. Boynuna atlayıp "Abim, hoşgeldiniz." dedi.
Kadir "Hoşbulduk fıstığım." deyip Asiye'nin saçına bir öpücük kondurdu. Melisa ile de kısa bir selamlaşma faslından sonra onlar önde olmak üzere içeri geçtiler.
Kadir salonun kapısının önünde "Kızlar ben bir lavaboya gideyim." deyince belli etmese de rahatlamıştı Asiye.
Melisa, onun yüzüne bakıp "Asiye iyi misin sen?" dedi. Asiye heyecanla gülümsedi ve "Melisa, sanırım ben hamileyim." dedi kısık sesle.
"NE?" diye bağıran Melisa'ya eliyle susmasını işaret etti. Melisa "Test falan yaptın mı?" dediğinde "Evet ama daha sonuç belli olmadı. Siz üstüne geldiniz." dedi. "Hadi gel birlikte bakalım." dedi Melisa neşeyle. Elini Asiye'nin karnına koyup "Halasını beklemiştir o." dedi.
Asiye onun dediğine gülümsese de hamile olmama ihtimali onu çok korkutuyordu. Melisa salona geçince o da yavaş adımlarla peşinden gitti. Geniş salonun ortasında durduklarında "Ee nerede test?" diyen Melisa'ya eliyle orta sehpayı gösterdi ve "Belli olmuştur ama ben bakamayacağım. Sen bakar mısın?" dedi.
Melisa kafa sallayıp sehpanın yanına adımladı ve masanın üstündeki testi eline aldı. Gördüğü sonuçla kocaman gülüp "Asiye," dedi. Arkası dönük Asiye yüzünü ona dönünce Melisa'nın dolmuş olan gözlerini gördü.
Hemen onun gözleri de dolmuştu. "Hamile değilmişim, değil mi?" dedi Asiye ağlamaklı sesiyle. Melisa kafasını iki yana salladı gülerek. "Asiye b-ben hala oluyorum. Hamilesin." dedi.
"Ne?" dedi Asiye duyduğuna inanamayarak. "Melisa, eminsin değil mi?" dedi dolu gözleriyle. Melisa onaylarcasına kafa sallayınca gözlerinden birkaç damla yaş düştü elleri refleksle karnına giderken.
Kadir "Az daha geç kalsak bu yaşımda kendimi batıracakmışım." diyerek salona girdiğinde karşısında gözleri dolu karısı ve ağlayan kardeşini görünce "Ne oldu?" dedi endişeyle.
Melisa izin istercesine Asiye'ye baktı. Asiye gözlerini açıp kapatarak onay verdiğini belli ettiğinde Kadir'e döndü ve "Dayı oluyorsun Kadir Eren." dedi.
"Asiye!" dedi Kadir heyecanla Asiye'ye dönüp. Asiye hâlâ dolu gözlerine rağmen gülerek kafasını sallayınca kardeşine doğru adımlamaya başladı Kadir. Önünde durduğunda ise Asiye'yi kendine çekip sarıldı.
Saçlarına öpücük kondururken "Ben sana 'Sabret, olacak.' demiştim. Allah sağ salim kucağına almayı nasip etsin abim." dedi. Asiye abisinin yanağına bir öpücük kondurup "Amin abi." dedi.
Geri çekildiğinde Melisa ile de sarıldı Asiye. Ayrıldıklarında "Doruk var ya, kafayı yiyecek sevinçten." dedi Melisa. Asiye elleriyle göz yaşlarını silerken kıkırdadı.
"O zaman akşam hep beraberken söyleyelim." dedi Asiye. Telefonunu çıkarıp Ömer'i aradı. Ömer neşeli sesiyle "Can parçam." diyerek açtı telefonu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYAT GİBİ ✓
FanfictionAsDor hayali sahneler 🦋 💛💚 Omzunda hissettiği elle kolu yavaşlasa da durmadı. "Tamam Doruk, yeter." dedi Ömer durgun bir ses tonuyla. Doruk duymazdan gelmeyi tercih edince Ömer, Doruk'un umursamaz tavrına sinirlenerek "Ne yapıyorsun sen? Ha?" ded...