Oğulcan EREN
Harika'dan vazgeçtiğine pişman oldun mu?
Öncelikle hello guys. Soru hakkını benden yana kullandığın için de thank you my friend ama böyle very much olanından. Soruna cevabım, hayır olmadım. Evet, Harika'yı seviyorum ama aileme, kuzilerime zarar vermek isteyen birinin peşinden koşmak bana yakışmazdı.
Harika MANYASLI
Oğulcan senden vazgeçtikten sonra onu tekrar kazanmak için bir şeyler yapmayı düşündün mü hiç?
Yok be, ne uğraşacağım o geri zekalı için. Nefret ediyorum zaten hepsinden. Yani tamam, Oğulcan'ın yanında mutluydum. Kendimi iyi hissediyordum onun yanında. Şimdi geçmişe bakınca o günlere dönmek istiyorum, evet. Ama bunun Oğulcan ile kesinlikle alakası yok.
Aynen Harika, kesin...
Aybike EREN
Berk'e arkadaş kalalım derken onu kaybetmek istemediğin için mi öyle dedin?
Bu benim için itiraf olacak biraz. Daha Asiye'ye bile söylemedim sebebini. Siz de söylemeyin lütfen, küser yoksa. Ben Berk'i seviyorum, evet. Ama bu yaşadığımız şeylerden sonra birlikte olabilir miyiz, bilmiyorum. Galiba biraz da ilişkiyi yürütemezsek onu kaybederim diye korktum. Ama aramızda.
Berk ÖZKAYA
Daha önce 'Annemleri görmüyorum.' demiştin. Neden görüşmüyorsunuz?
Ne yaptın ama tatlım ya? Yazar "İleride olacaklarla ilgili spoiler vermek yok." dedi. Bunu size söyleyemem. Ama çocukluğum hakkında bilgi verebilirim sanırım. Bir ablam var. Çocukluğumda yanında güldüğümü hatırladığım tek kişi. Onu da çok görmedim zaten ya, neyse. Çok severiz birbirimizi. Şimdi yurt dışında. Açıkçası çok özlüyorum onu.
Berk'in geçmişini çok merak ediyorlar. Nasıl bir çocuktu Berk?
Spoiler vermeden anlatmaya çalışmak çok zor gerçekten. Sürekli yaptığım resimlerle falan övgü almak, kendimi beğendirmek isterdim. Söyleyebileceğim çok şey yok. Okuyup birlikte görelim.
Aybike'den ne zaman hoşlanmaya başladın?
Buna tam net bir cevap veremiyorum. Sık sık ona bakarken dalıp gittiğimi hatırlıyorum. Aybike, benim tanıdığım kızlardan çok farklıydı. Başından beri ilgim vardı ona zaten, biliyorsunuz.
Tolga BARÇIN
Tolga, yaptığı bu manyakça planları gece yatmadan bir yerlere not alıyor mu?
Neden alayım ki, sonuçta mükemmel bir zekam var.
Neden bu kadar itici?
Ben itici değilim, siz çok çekicisiniz prenses.
Doruk ATAKUL
Selim'i döverken ne hissediyor, ne düşünüyor?
Önce içimde büyük bir sinir hissediyorum, gözüm falan dönüyor böyle, ağzını burnunu kırmak istiyorum. O ilk yumruğu attığım an ise derin bir huzur hissediyorum. Ama böyle büyük, gözlerinizi kapatıp sonsuza kadar içinde kalmak isteyeceğiniz bir huzur.
Diğer sorunun cevabı ise sadece döverken değil, her zaman aynı. "Tam bir geri zekalı." diyorum.
Kadir'in tutuklanması olayında kimin tarafında olacak?
Bu benim için, sizde hak verirsiniz ki, çok ağır bir durum. Bir tarafta Asiye'm, umudum, hayalim; diğer tarafta babam, var oluşum, ailem. Beni bu çıkmaza sürükleyen kişi ise Tolga. Ona ne kadar güvenebilirim bilmiyorum. Şüphelerim var. Beni anlayacağınızı düşünüyorum.
Asiye EREN
Çok zor şeyler yaşadı, anlıyoruz. Ama Doruk'a karşı çok sert değil mi?
Doruk... Doruk benim için en özel, her anlamda. İlk aşkım, ilk sevgilim; karanlığımın ışığı. Adı gibi biri aslında Doruk. Hayatında olan insanları doruklara çıkarıyor. Annem ve babamı kaybettikten sonra yaşadığım en güzel günler onunla olanlardı.
Böyle olunca da içimi bir tek ona açabiliyorum, bir tek onun yanında herkese karşı ördüğüm duvarları yıkıp Asiye olabiliyorum. Bu... Bu benim için çok zor bir şey. Derdimi anlatabildiğim tek kişi Doruk olduğu için ikimiz içinde üzücü, kırıcı geçiyor. Ama günün sonunda biz kalabildiğimiz sürece buna katlanabiliyoruz. Umarım anlatabilmişimdir.
Yetimhanede kaldığı sürede Doruk'u görecek mi?
Benim hayatım zor, çok zor. İçinde olduğumuz süreçse belki de en zoru. Abim yanımda değil, Ömer yok, kuzenlerim yok, amcam yok, yengem yok. Bana destek olan kimse yok. Sadece sorumluluğunu almak zorunda olduğum Emel var. Bu zor hayatın içine birini daha peşimde sürüklemeye hakkım yok.
Ama Doruk'tan bahsediyoruz. İnat keçinin teki o, bırakmaz peşimi.
***
SELAM, N'ABER?
10K ÖZEL SORU CEVAP BÖLÜMÜYLE GELDİM. HAYAL GÜCÜME VE KALEMİME GÜVENSEM DE BU KADAR KISA SÜREDE BU KADAR YÜKSELMEYİ BEKLEMİYORDUM AÇIKÇASI. HEPİNİZE TEK TEK, ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.
BU ÖZEL BÖLÜMDE DEĞİŞİK BİR ŞEY DENEDİM, YORUMLARINIZ ÖNEMLİ. SORULARI CEVAPLARSANIZ SEVİNİRİM.
1) BÖLÜMÜ NASIL BULDUNUZ?
2) KONSEPTİ SEVDİNİZ Mİ?
3) TEKRAR BÖYLE BİR BÖLÜM OLMASINI İSTER MİSİNİZ?
OKUYAN, OYLAYAN, YORUM YAPAN HERKESE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. BİR SONRAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYAT GİBİ ✓
Hayran KurguAsDor hayali sahneler 🦋 💛💚 Omzunda hissettiği elle kolu yavaşlasa da durmadı. "Tamam Doruk, yeter." dedi Ömer durgun bir ses tonuyla. Doruk duymazdan gelmeyi tercih edince Ömer, Doruk'un umursamaz tavrına sinirlenerek "Ne yapıyorsun sen? Ha?" ded...