Selam, n'aber?
Öncelikle dün bölüm atmadığım için kusura bakmayın ama içinizden bazı sağlık problemlerim olduğunu bilenler vardır, dün de kendimi pek iyi hissetmediğim için bölüm atamadım.
200K OLDUK BİİİZ! Gecenin bir vakti canım sıkıldığı için yazmaya başladığım hikayenin bu kadar sevilmesi o kadar güzel ki, siz o kadar güzelsiniz ki! Bana hissettirdiklerinizi kelimelerle anlatamam. Bu yolu benimle yürüyen herkes iyi ki var. ❤️
Bölüme gelecek olursam normalde Asiye'nin vurulduğu seriye başlayacaktım ama son bölümle ilgili bir özel bölüm yazmak istedim, çünkü neden olmasın? Sadece benim kurgumda, diziden farklı olarak Doruk'un Özge'yi konuştururken aldığı ses kaydı ile kurtarıyorlar kızları. Umarım severek okursunuz.
İyi okumalar.
💛💚
"Asiye!" dedi Doruk, kendisine doğru gelen sevgilisine bakarak. Asiye de "Doruk." dedikten sonra koşar adım ona doğru yürüdü ve kollarını boynuna sardı. Doruk'un ellerini, belinde hissederken huzurla kapattı gözlerini.
Geri çekildiklerinde birbirlerinden uzaklaşmadan "İyi misin güzelim?" dedi Doruk, sevgilisinin yüzünü severken. "Bir şey olmadı içeride, değil mi?" "İyiyim, iyiyim." diye cevap verdi Asiye sevecen bir şekilde. "Sadece bir an umudumu kaybedecek gibi oldum ama onda da bana verdiğin söz geldi aklıma, ona tutundum."
Doruk, onu kendine çekip saçlarına bir öpücük kondururken kollarını ona sardı Asiye. "Ee hadi gidip bir yerde oturalım, kızlar sıcak bir şeyler içsinler, bir şeyler yesinler." diyen Berk'e bir bakış attıktan sonra "Gidelim." derken Asiye'ye döndü yine.
💛💚
Oturdukları kafede "Ben hepimiz adına sizden çok özür dilerim." dedi Süsen. Asiye "En başında size söylemeliydik, biliyorum ama korktuk." deyince "Neyden korktunuz ya, böyle daha mı iyi oldu?" dedi Ömer.
"Kızları ben zorladım saklamaları için, size söylersek yine kavga çıkacaktı çünkü." "Size eziyet edince daha mı iyi oldu Harika?" diyen Doruk'a bir bakış atarken, Aybike "Hapse girmek yerine ona boyun eğmeyi tercih ettik." dedi. "Ama bu kadar ileri gideceğini tahmin etmemiştik."
"Asiye en başından size söylemek istedi ama biz onu da kendimize uydurduk." dedi Süsen. "Eğer onu dinleyip size söyleseydik belki de bunları hiç yaşamamış olacaktık." Doruk, Asiye'ye bakarken bir gülümseme yayıldı yüzüne ve "Boş verelim şimdi bunları, hepiniz iyisiniz ya o yeter." dedi.
Asiye, başı Doruk'un göğsüne yaslı dururken onun saçlarına bir öpücük daha bıraktı Doruk. Asiye sevgi dolu gözlerle ona dönerken "Ya siz nasıl ikna ettiniz o manyağı?" dedi Aybike. Süsen "Evet, yani Emir şikayetini geri çekmek bir yana dursun yapmadığımız şeyleri de söyledi." diye ona katıldığını belli ederken, Harika "Yine kendisi eziyet etmek istemiştir." diyerek fikrini belli etti.
"O biraz sıkar artık, öyle tehdit edip bize karşı kullanamaz hiçbirinizi." diyen Ömer'e baktıktan sonra "Ya nasıl ikna oldu Emir?" dedi Asiye de kızlara katılarak.
Doruk'un oturuşu dikleşirken "Şey," diyen Ömer'i kaşlarını kaldırarak susturdu. Ömer birkaç saniye sessiz kaldıktan sonra "Nasıl ikna edeceğiz canım, gittik medeni insanlar gibi konuştuk." deyince "O da kabul etti yani, merhametli çocuk herhalde." dedi Aybike. "Ya bizim bir yalvarmadığımız kaldı, ne konuşarak ikna etmesi?"
"Şimdi sisterim, sizin konuşmanızla bizimki bir mi? Sen bir bizim yüzlerimize baksana, ne kadar sevimli, yakışıklı çocuklarız. Yani mesela şimdi benim Doruk kankamı kim reddedebilir ki?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYAT GİBİ ✓
Fiksi PenggemarAsDor hayali sahneler 🦋 💛💚 Omzunda hissettiği elle kolu yavaşlasa da durmadı. "Tamam Doruk, yeter." dedi Ömer durgun bir ses tonuyla. Doruk duymazdan gelmeyi tercih edince Ömer, Doruk'un umursamaz tavrına sinirlenerek "Ne yapıyorsun sen? Ha?" ded...