Uzun bir aradan sonra merhaba, nasılsınız?
Gerçekten uzun bir ara oldu ama araya bayram girdi sonra diğer kitaplara yoğunlaşmam gerekti ve elimde hazır olan bölümü yayınlayamadım.
Bu benim dizide görmek istediğim bir sahneydi, gerçi tam kafamdaki gibi yazamadım ama olsun. Siz de görmek istediğiniz sahneleri buraya bırakabilirsiniz.
Onun dışında telegram grubumuza katılmak isteyen varsa özelden geri dönüş yaparsa sevinirim.
İyi okumalar.
💛💚
"Asiye" dedi Doruk, dalgın bir şekilde yürüyen sevgilisine seslenerek. Asiye, ona döndüğünde "Nereye gidiyorsun böyle dalgın dalgın?" diye devam etti. "Ya bir temizlik işi varmış da oraya gidiyorum." "Beni bile görmeden, ben seni öpmeden?"
Asiye, ona güldükten sonra "Biraz acelem vardı, sonra konuşuruz diye düşünmüştüm." deyince ellerini kendi elleri arasına aldı Doruk ve "E ben seni sonra konuşana kadar yine özlerim ki." dedi.
Onun yanağına bir öpücük bıraktıktan sonra "Ben de seni özlerim." dedi. Doruk kollarını Asiye'nin beline doladıktan sonra kendine çekip bir öpücük kondurdu saçları arasına. "Seni benim bırakmamı ister misin sevgilim?" "Temizlik işine arabayla mı gideyim Doruk?" dedi Asiye gülerek. "Evet, ne var ki? Hem birlikte vakit geçirmiş oluruz hem de sen daha erken varmış olursun." Yüz ifadesinden Asiye'nin düşündüğünü anlarken "Belki yine cam silmen gerekir? Ben silerim senin yerine ." dedi gülerek.
"Olur, tamam. Birlikte gidelim." dedikten sonra iki eliyle Doruk'un elinin etrafını sardı Asiye. Doruk, ona bakarak gülümsedikten sonra birlikte yürümeye başladılar.
💛💚
Asiye'nin temizleyeceği eve giderken "Bu da annenin tanıdığının evi çıksa çok ironik olmaz mıydı?" dedi Asiye. Doruk güldükten sonra "Kimmiş evine gittiğin kişi, biliyor musun?" diye sordu.
"Bilmem." dedi Asiye dudak bükerek. "Adam evde olmaz, dedi Gonca abla. O gelene kadar temizleyip çık evden, dedi." "Adam mı?" diye sordu Doruk, merakına engel olamayarak. "Tek mi yaşıyormuş ki, yani evde kimse olmayacak mı sen oradayken?" diye devam etti alabileceği ters tepkiyi umursamadan.
Asiye, onun beklediğinin aksine "Sanırım tek yaşıyormuş, birinden bahsetmedi. Anahtarı bahçıvana mı ne bırakacakmış." diye cevap verince "Anladım güzelim." diye cevap verdi. Etrafa baktıktan sonra "Asiye'm bahsettiğin yer burası." dedi ilerideki evi kast ederek.
Gülümsedikten sonra "Bıraktığın için teşekkür ederim." diyen Asiye'ye "Benim için bir zevkti." dedi yanağına bir öpücük bırakmadan hemen önce.
Asiye arabadan indikten sonra arabasının camını aralayıp "Asiye!" diye seslendi. "Efendim?" diyerek ona dönen Asiye'ye "Çıkacağın zaman haber ver, gelip alayım seni." dedi. "Yok ya, zahmet etme sen." "Ne zahmeti Asiye? Hem otobüs durağı yok yakınlarda, yürüme o kadar yolu." "Tamam sevgilim, haber veririm."
💛💚
Asiye telefonunu eline aldıktan sonra Doruk'un numarasını buldu ve üstüne tıklayıp hoparlöre aldı aramayı. "Asiye'm?" diyen sesini duyunca "Benim işim bitmek üzere." dedi. "Tamam sevgilim, çıkıyorum ben şimdi."
Kapı sesini duyunca "Biri mi var evde?" diyen Doruk'a "Yok da ev sahibi geldi sanırım. Doruk, ben şimdi kapatayım, şu işleri bitireyim. Geç kaldım zaten, baksana adam geldi." dediğinde "Kolay gelsin güzelim." dedi.
Telefonu bıraktıktan sonra elindeki bezi tekrar kovaya batırırken yaklaşan adım seslerini duyunca oraya çevirdi Asiye, bakışlarını. Kapıdan kendisine bakan adamı görünce ayağı kalktı ve "Ben temizlik için gelmiştim, kusura bakmayın." dedi. "İşini sessizce hallettiğin sürece sıkıntı yok." dedi adam ve Asiye'nin karşısındaki koltuğa oturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYAT GİBİ ✓
FanfictionAsDor hayali sahneler 🦋 💛💚 Omzunda hissettiği elle kolu yavaşlasa da durmadı. "Tamam Doruk, yeter." dedi Ömer durgun bir ses tonuyla. Doruk duymazdan gelmeyi tercih edince Ömer, Doruk'un umursamaz tavrına sinirlenerek "Ne yapıyorsun sen? Ha?" ded...