Selam, n'aber?
Bölüm geç kaldı, biliyorum ama hem sınav haftamdayım hem de elimde hazır bölüm yoktu.
Sizi bölümsüz bırakmak istemedim ve hızlı hızlı bir şeyler yazmaya çalıştım, kısa olduğunun farkındayım. Biraz abartıya da kaçmış olabilirim ama yazarken hoşuma gitti, o yüzden paylaşıyorum. Umarım siz de beğenirsiniz.
İyi okumalar.
💛💚"Siz, sayın Asiye Eren," diye adını seslenen nikah memuruna döndü Asiye heyecanla. "Hiçbir etki ve baskı altında kalmadan Doruk Atakul'u eş olarak kabul ediyor musunuz?"
Yanında oturan adama döndü Asiye. Her zamanki aşk dolu bakışlarıyla kendisine baktığını görünce heyecanı yerini mutluluğa bıraktı ve titrek bir nefes verip önüne döndükten sonra "Evet!" diye cevap verdi kendisine yöneltilen soruya.
Aynı sorunun bu kez birkaç dakika sonra eşi olacak olan adama sorulduğunu duyduğunda cevabı bilmiyormuşçasına bir heyecanla ona döndü. Doruk, gözlerini kendisinden çekmeden "Evet!" deyince kocaman bir gülümseme yayıldı yüzüne.
Duyduğu "Sizler de şahit misiniz?" sorusuna Melisa onaylayarak cevap verirken bakışlarını gökyüzüne çevirmiş, duymamazlığa vuran Ömer'e baktılar.
"Ömer?" dedi Asiye kısık sesle. Ömer ona döndüğünde "Cevap bekliyorlar." diye devam etti. "Öyle mi bir tanem?" dedikten sonra ellerini havaya kaldırıp "Lütfen çalışmadığım yerden sormasın." deyip yüzüne sürdü avuçlarını ve "İstediğimiz sorudan başlayabiliyor muyuz?" dedi.
"Ömer, ne diyorsun canım kardeşim?" diyen Doruk'a tiksinir gibi baktıktan sonra "Nereden kardeşin oluyorum ben senin?" dedi. Birkaç saniyelik sessizlikten sonra "Ya da kardeşin olayım, aslan kardeşim benim, canım kardeşim." dedi. "Sen benim kardeşim olduğuna göre Asiye'nin de kardeşisin, yani evlenemezsiniz siz. Bu nikah kıyılamaz, düğün de iptal. Hadi dağılalım."
"Ömer," diyen Asiye'ye döndüğünde yüzündeki zoraki gülümsemeyi gördü. "Ne saçmalıyorsun ikizim?" Ömer çok gizli bir şey söyleyecekmiş gibi ona yaklaştıktan sonra "Asiye, bak bu son şansın. Kaç, kurtar kendini." dedi fısıldayarak.
Asiye "Ömer!" deyince elini kalbine koyup "Ah, kalbim! Ay, bana bir şeyler oluyor!" dedi. "Asiye, ben onları oyalarım. Sen kaç." diye devam etti fısıltıyla.
"Ya Ömer." Asiye'nin sinirlenmek ile ağlamak arasında bir tonda söylediği şey ile "Hıı." diye cevap verdi.
"Ömer cevap versene artık." "Şimdi bir şey sormak istiyorum. Ben şahit değilim desem, ne olacak?"
"Ömer, sakın." diyen Doruk'a "Şu an yapasım geldi lan." diyerek cevap verdi Ömer. "Ömer, eminim ben. Vazgeçmedim, kaçmak da istemiyorum. Hadi, cevap ver artık."
Ömer ofladıktan sonra nikah memuruna dönüp kafa salladı. "Ömer, bak canım kardeşim sinirleniyorum ben." Kendisiyle kısık sesle konuşan Doruk'a bir bakış attıktan sonra "Yani bilemedim ki şimdi." dedi.
Nikah memuru tekrar "Siz de şahit misiniz?" diye sorunca bıkkın bir şekilde ofladıktan sonra "He tamam, şahidim. Evet, dünyanın en büyük aşkı bunlarınki. Sizde karı koca ilan edebilirsiniz. Ben ve kırık kalbim dışında hiçbir engel yok." dedi.
Bir süre sonra kendisine uzatılan deftere imza attıktan sonra "Ben de medeni kanunun bana verdiği yetkiye dayanarak sizi eş ilan ediyorum. Bir ömür boyu mutluluklar." diyen nikah memuru, aile cüzdanını Asiye'ye uzatınca sevinçle alıp havada salladı Asiye.
Yüzündeki kocaman gülümseme ile yanındaki birkaç saniyedir evli olduğu Doruk'a döndüğünde kendi yüzündeki gibi bir gülümsemeyle karşıladı sevdiği adam, onu. Dudakları birleşirken boynuna doladı kollarını ve Ömer'in "Allah'ım sen dayanma gücü ver." diyen sesini yok sayarak alnını, karşısındaki adamın alnına dayadı.
💛💚Nasıl buldunuz bölümü?
Of, çok saçmaydı shdjsjdj fikir düşünürken mantıklı gelmişti. Yazınca neden böyle oldu, bilmiyorum.
Ömer'e bir şey demek ister misiniz? En son bayıldı ama ayılınca iletirim ben.
omerr_eren iyi misin aslan parçası hxjxjdh
Okuduğunuz için teşekkür ederim. Sizi seviyorum. ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYAT GİBİ ✓
FanfictionAsDor hayali sahneler 🦋 💛💚 Omzunda hissettiği elle kolu yavaşlasa da durmadı. "Tamam Doruk, yeter." dedi Ömer durgun bir ses tonuyla. Doruk duymazdan gelmeyi tercih edince Ömer, Doruk'un umursamaz tavrına sinirlenerek "Ne yapıyorsun sen? Ha?" ded...