40K ÖZEL

1.9K 102 40
                                    

Hepinize merhaba. Nasılsınız?

Kurgusuna çok güvendiğim bir özel bölüm serisi oldu. Özel olarak ikisini de ama daha çok Asiye'yi anlamaya çalışarak okumanızı istiyorum bölümleri.

Satır aralarına bol bol yorum bırakmayı unutmayın. İyi okumalar <3

Bölüm Şarkımız-> Multitap: Ben Anlarım

Asiye ve Doruk sahilde el ele yürüyorlardı. Asiye yanında fazla sessiz olan sevgilisine bir bakış attı tekrar. Normal değildi bu hali, hele Doruk için hiç değildi. Bir şey vardı, Asiye'ye söylemediği belki de söyleyemediği bir şey vardı.

Doruk oflayarak içine derin bir nefes çektikten sonra emin oldu Asiye. Kesinlikle bir şey olmuştu ve her neyse belli ki söylemesi hatta düşünmesi bile çok zordu sevdiği adam için.

Ama ona anlatabilirdi. O sevgilisiydi onun, gelecek hayalleri kurduğu kişiydi. Canını sıkan şey her neyse bunu kendisine anlatmalıydı. Yani öyle olmalıydı değil mi?

Bu düşüncelerle zaten yavaş olan adımlarını durdurdu Asiye. O durunca duran Doruk soran bir ifadeyle ona döndüğünde Asiye o ana kadar fark etmediği şeyi fark etti Doruk'un yüzünde. Yorgun, uykusuz ifadesini...

Bu sefer o ofladı ve ellerini ayırmadan karşı çaprazlarında duran banka ilerledi. Kendisi oturunca Doruk'un da oturmasını beklemişti ama onun yerine Doruk elini çekip "Yoruldun mu?" diye sordu. Kafasını iki yana salladı sakince. Kısık sesiyle "Konuşalım mı?" diye sordu sonra.

Doruk gözlerini kaçırırken "Ne konuşacağız?" dedi. "Sen otur, biz konuşacak bir şey buluruz." diye cevap verdi Asiye. "Biz" derken sesinin vurgu yapar gibi çıkmasına engel olamamıştı.

Doruk 'peki' der gibi kafa salladıktan sonra bankta Asiye'nin yanına oturmak yerine arka taraftaki çimlerin üstüne oturdu bağdaş kurup. Asiye kaşlarını hafifçe çatarken yavaşça ayağa kalktı ve karşısına oturdu.

Anlatması için bir süre beklese de Doruk bir şey demeyince küçük bir nefes verip "Doruk," dedi. Doruk çimlerin üstündeki bakışlarını yüzüne çıkarınca "bana anlatmak istediğin bir şey mi var?" diye tamamladı cümlesini. Yüz ifadesinden kısa bir an paniklediğini anlasa da hemen yüzüne yapmacık bir gülümseme kondurup "Yo, bunu nereden çıkardın?" diye cevap verdi Doruk.

Asiye aldığı cevapla sesli bir şekilde ofladıktan sonra "Doruk bir sıkıntın olduğu çok belli. Kimseye anlatamıyorsun belli ki. Ama ben senin sevgilinim." dedi Asiye elini Doruk'un elinin üstüne koyup. "Bana anlatabilirsin."

Doruk yere indirdiği bakışlarını Asiye'nin yüzüne çıkardı tekrar. Göz göze gelince "Evde mi bir problem var?" diye sordu Asiye. Doruk bir süre tepkisiz kaldıktan sonra kafasını iki yana salladı çimlere bakarak.

"Benimle yani bizimle mi ilgili?" dedi Asiye bu sefer alacağı cevaptan korkarak.

Doruk duyduğu soru ile birkaç gün önce yaşadığı olayı ve öğrendiği gerçeği hatırladı.

Annesi onu yanına çağırmış ve sevgilisinin Asiye olduğunu öğrendiğini, ayrılmasını istediğini söylemişti. Duyduğu şey karşısında oturduğu koltuktan hışımla kalkıp net bir şekilde annesini reddetmişti Doruk da.

Annesi "Bak baban duyarsa ne olacağını Melisa ve Kadir'den gördün. Bu sefer ben de tutamam babanı, atar çocukları okuldan." deyince sinirle gülüp sonra bir an da ciddileşerek "Atsın," diye cevap verdi Doruk umursamaz bir tavırla. "babam çocukları okuldan atsın anne. Dünya Ataman kolejinden mi ibaret sanıyorsunuz? Dünya sizin paranız kadar mı geniş yoksa?"

HAYAT GİBİ ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin