157K ÖZEL

1.5K 109 163
                                    

Selam, n'aber?

Bu saatte delirmedim, sadece bölüm istendi ve kırmak istemedim dhfshdhsg

Bu bölüm aslında "58K ÖZEL" bölümünün devamıydı ama o zaman atmaktan vazgeçmiştim son anda, bugüne kısmetmiş. O bölümde evleniyorlardı, bu da şey işte :D

Bölüm sonunda küçük bir şey var, okursanız sevinirim.

Her neyse, iyi okumalar.

💖🎵

Oflayarak sırtını yatak başlığına dayayan Doruk'a bir bakış atarak çalan telefonunu "Efendim Ömer?" diye açıp kulağına koydu Asiye. Doruk göz devirirken gülerek kafasını iki yana salladı.

Ömer "Haber vermediniz ya eve vardınız mı diye merak etti abim." dediğinde arkadan Kadir'in "Oğlum beni karıştırmasana." diyen sesini duysa da duymazdan geldi.

"Geldik, evdeyiz. Merak etmeyin." dedi artık rahat bırakmasını umarak. "Vardınız mı evinize, ne güzel ne güzel. Abi merak etme, varmışlar evlerine."

Asiye ona gülerek göz devirirken "Ömer ülke değiştirmedik sadece yarım saat uzaklıktayız size." dedi. "Doruk ile yarım saniye kadar yakınsın ama." diye mırıldandı Ömer. "Ee ne yapıyorsunuz? Düğün telaşı falan yoruldunuz ya yatmaya hazırlanıyordunuz herhalde, değil mi?" dedi sonra normal bir sesle.

Asiye yatağın ucuna oturduğunda Doruk da yanına sokuldu. Kafasını Asiye'nin omzuna yasladıktan sonra sokuldu iyice ve boyun girintisine yerleşti. Asiye, ikizinin sorusuna "Hı, yatacağız biz de şimdi." diye cevap verirken bir öpücük kondurdu boynuna.

Ömer'in "Oh oh, ne güzel." diyen sesini duyunca ise dudaklarını hafifçe aralayıp emmeye başladı Doruk, Asiye'nin boynunu. Asiye ondan uzaklaşmaya çalışınca eliyle belini tutarak gitmesine engel olurken "Yani uyumak güzel aktivite, kim bulduysa Allah razı olsun." diye devam etti Ömer.

Asiye'nin dişlediği dudaklarından küçük bir inleme kaçınca gülümsedi Doruk. Ömer "Asiye iyi misin?" deyince "İyiyim iyiyim. Şey ya, ayak serçe parmağımı kapıya çarptım." diye cevap verdi.

Doruk köprücük kemiğinin üstüne bir öpücük kondururken "Of bilirim o acıyı." dedi Ömer. Asiye kafasını iki yana salladı. Ömer "Sen yürüme öyle, ben geleyim seni alayım, ayağının acısı geçene kadar bizde kal en iyisi." derken.

Doruk, Ömer'in sesini ahizeden duyunca geri çekilip Asiye'nin yüzüne baktı bıkkın bir ifadeyle. Asiye omuz silkerken "Doruk yorulmuştur şimdi. Yazık, kıyamam ben ona. Bırakalım o uyusun, ben gelir alırım seni." diyen Ömer'i duyunca bir elinin tersini diğerinin avcuna vurdu kaşlarını çatarak.

Asiye gülme isteğini bastırmaya çalışırken "Yok yok, iyiyim ben. Şimdi uzanırım biraz, buz koyarım geçer." dedi. Doruk tekrar yanına oturup kollarını beline sardıktan sonra geceliğin açıkta bıraktığı omzuna bir öpücük bırakırken "Ömer hadi kapatıyorum ben, iyi geceler." dedi ve başka bir şey demesine fırsat vermeden kapattı telefonu.

Asiye "Hayır neden böyle yapıyor anlamıyorum." diye isyan edince Doruk kafasını tekrar boyun girintisine sokarken "Sence?" dedi.

Sıcak nefesi Asiye'nin boynuna çarparken gözlerini kapatıp derin bir nefes alıp ciğerlerine doldurdu Asiye'nin aşık olduğu kokusunu. Asiye huzurla gözlerini kapatırken elini Doruk'un beline sarılı duran koluna koydu.

Boynunda küçük ama sık öpücükler hissetmeye başladığında kafasını geriye yatırıp Doruk'a alan açarken beline sarılı kol onu yatakta geriye götürmeye başladı. Kafasının altında hissettiği yastıkla kapalı duran gözlerini açtığında Doruk'un üzerinde doğrulmuş, koyulaşmış gözleriyle kendisine baktığını gördü.

HAYAT GİBİ ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin